XXL Nutrition

Mhl92, op naar 95kg+ ( Y3T, split) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

****ed up van het katabole weekend! Maar gelukkig stort je fysiek daar niet spontaan van in elkaar!

Mooie rug training trouwens! Goede oefening keuze en toch wel mooie gewichten hoor!:thumbs:
 
Mooie laatste training kerel! Katabool weekend..... dat doe je toch niet:)
 
****ed up van het katabole weekend! Maar gelukkig stort je fysiek daar niet spontaan van in elkaar!

Mooie rug training trouwens! Goede oefening keuze en toch wel mooie gewichten hoor!:thumbs:
thx, ja werken in de horeca he.

Mooie laatste training kerel! Katabool weekend..... dat doe je toch niet:)
Zie het liever ook anders, maar werken tot laat in de nacht, en kan daar ook niet echt goed eten!

Dit weekend heb ik vr/za feest. Ga alleen geen alcohol drinken.
Training van vandaag geskipt naar morgen. Komt jongen uit mijn klas mee die ook net begonnen is :)
 
wat ga je morgen doen? ben er morgen sws ook
 
wat ga je morgen doen? ben er morgen sws ook

Moet even met die jongen overleggen. Ik heb hem rippetoe aangeraden. Dus even kijken of we zijn schema volgen of wat anders gaan doen. Ben sowieso wel benieuwd naar zijn techniek. Niet dat ik daar zelf expert in ben, maar zoals jij al gezegd heb is het beter als je meteen goede techniek hebt:D
 
Qua techniek zal ik vast nog veel kunnen leren :)

Ben wel aardig verkouden + zere keel. Heb ook nog last van m'n rug, dus sowieso niet te zwaar aan de gewichten.

Ben benieuwd! :D
 
te lange training gehad :rolleyes:
MP: 8x40(?) 6x50(?) 2x 55(?) 4x40kg ofzo
bp: 8x60 8x70 4x80 8x70kg 70kg tot fail, 5x ofzo
incline db press: 2x8 26kg 1x28kg tot fail(12/13x)
db fly's: techniek veranderd. Iets van 12/14kg gedaan.
dips 3sets tot fail: 9/7/6

seated alternate bicep curls: 3x8 16kg
schuine hammer curls: 4x814kg
ez bar curls 1xfail

morgen benen op 't schema. Zin in!
Ga denk ik even een tijd SS proberen. Moet alleen nog even een schema samenstellen, ga hier morgen maar eens over nadenken..
 
Was wel mooie training. Kevin nog bedankt voor je tips! :)

Maare Michiel, schuine hammer curls 4x814? :p
 
Was wel mooie training. Kevin nog bedankt voor je tips! :)

Maare Michiel, schuine hammer curls 4x814? :p

No probs ;), jullie waren goed bezig en die 40kg MP komt er wel voor je
 
Was wel mooie training. Kevin nog bedankt voor je tips! :)

Maare Michiel, schuine hammer curls 4x814? :p

:rolleyes:

Ik ben aan het twijfelen tussen 2 schema's
Schema 1:
Pull
Deadlift/Rackpulls
PullUps/Chin-ups
BOR/T-bar
Seated cable rows/strict pulldowns/pullovers
BB shrugs/db shrugs
Barbell curls/ db curls/hammer curls

Push hierbij begrijp je wel dat als je begint met benchen, je daarna pushpress moet doen en als je begint met MP, je daarna incline BP moet doen...
Bench Press/Military press
Incline BP/Push Press
CGBP/Dips
Db flyes/side laterals
Skullcrushers/overhead db extensions/pushdowns

Benen
Squat
Front Squat/Hack Squat
Romanian DL/Hyperextensions
Leg Press/BB Lunges
Leg Curls
Calfs


OF een SS training van rippetoe
 
Het is een push/pull training van grotesjaak. Hierbij zei hij over de reps: de eerste 3 oefeningen zit je rond de 1-6 reps en daarna rond de 8-12. hoeveel sets je doet verschilt ook. je laatste oefening ga je geen 5 sets meer doen. na een goede pull training doe je 2 a 3 sets curls voor biceps en dan is de pap echt wel op. maar als je pushpress doet als eerste oefening op push dag kun je best wel eens 5x2 draaien ofzo.
 
Weetje wat het is, je kan het gewoon proberen je merkt gauw genoeg of je het kan volhouden of niet.
 
Netjes die incl db press.:)
 
beetje verwarrende training. Zoveel dingen te horen gekregen over de squat/training dat ik op't laat vrij in de war was. Wat was nu wel goed en wat niet:rolleyes: Ging even met dennis squat oefenen op 't laatst. En dat was weer beetje anders. Toen kreeg ik van fatih te horen dat het weer anders moest, omdat ik bodybuild en niet powerlift:rolleyes: Nagoed ik kijk wel:P Beetje in de war ATM.

squat: 6x70 5x80 5x80
sissy squats: 3x8 ??kg
leg press 60graden: 3x8 ??kg
calves: 4x10 ??kg

toen even paar keer op techniek squat met dennis, benen waren al redelijk vermoeid.
lying leg curls: 3x8 ??kg

Zondag kan ik hopelijk wel trainen. Vr/za feest dus moet even kijken:)
 
Ik zou voor Sjaaks schema gaan! Vind ik voor mezelf ook nog wel leuk eigenlijk!:rolleyes:
 
Haha don't worry je squat niet op de PL manier. Gewoon stance gaan staan wat jij fijn vind kont naar achteren knieen naar buiten en gewoon zorgen dat je onder paralel raakt ;). Wat je trouwens nog niet gelukt is, maar dat komt vanzelf wel. Je moet een beetje je eigen draad in het verhaal vinden.
 
Ik zou voor Sjaaks schema gaan! Vind ik voor mezelf ook nog wel leuk eigenlijk!:rolleyes:
lijkt mij idd ook wel een leuk schema!

Haha don't worry je squat niet op de PL manier. Gewoon stance gaan staan wat jij fijn vind kont naar achteren knieen naar buiten en gewoon zorgen dat je onder paralel raakt ;). Wat je trouwens nog niet gelukt is, maar dat komt vanzelf wel. Je moet een beetje je eigen draad in het verhaal vinden.

Hehe, ja komt vast wel goed;)
 
Je bent er goed mee bezig, de rest komt allemaal wel goed. Je hebt met the mistery wel een PLer als begeleider he:) ass to the grass style. jwt:)
 
Je bent er goed mee bezig, de rest komt allemaal wel goed. Je hebt met the mistery wel een PLer als begeleider he:) ass to the grass style. jwt:)
klopt, maar de broer van Neset Icli staat achter de balie, en die zegt dat ik moet trainen als een bb'er en niet als een PLer :o
 
klopt, maar de broer van Neset Icli staat achter de balie, en die zegt dat ik moet trainen als een bb'er en niet als een PLer :o

Fatih begrijpt dat soort dingen toch niet, mind muscle connection komt wel je moet de basis goed hebben en een goeie squat is de basis dus ik weet uberhaupt niet waarom hij zo loopt te zanniken bij alles wat ik doe PL dit en PL dat xD.
 
Back
Naar boven