Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat je opnieuw gaat moeten beginnen, dat lijkt me het meest logische.
Ik heb um ook op xbox, wrm ga je voor pc kopen?
pc lijkt me leuker
 
Kga hem morgen halen.(ps3) Als jullie online iemand zien die er helemaal niets van bakt, dat ben ik. Ik zal naar jullie zwaaien :hello:
 
Kga hem morgen halen.(ps3) Als jullie online iemand zien die er helemaal niets van bakt, dat ben ik. Ik zal naar jullie zwaaien :hello:

pc ps3 xbox?
 
Kga hem morgen halen.(ps3) Als jullie online iemand zien die er helemaal niets van bakt, dat ben ik. Ik zal naar jullie zwaaien :hello:

Nee hoor, kan ook heel goed zijn dat ik dat dan ben ;)
Heb sinds zaterdag ook een PS3 met Battlefield gehaald. De MP is behoorlijk moeilijk voor een beginner als mij...denk dat ik eerst maar eens de SP moet gaan uitspelen om het een beetje door te krijgen.
 
Nee hoor, kan ook heel goed zijn dat ik dat dan ben ;)
Heb sinds zaterdag ook een PS3 met Battlefield gehaald. De MP is behoorlijk moeilijk voor een beginner als mij...denk dat ik eerst maar eens de SP moet gaan uitspelen om het een beetje door te krijgen.
Ik ben ook van plan om eerst de singleplayer uit te spelen en dan pas online gaan.
 
En ik kan het ook zijn heb sinds donderdag ps3 met battlefield heb inmiddels de singleplayer uitgespeeld maar van multiplayer bak ik nog niet veel.
 
Nee hoor, kan ook heel goed zijn dat ik dat dan ben ;)
Heb sinds zaterdag ook een PS3 met Battlefield gehaald. De MP is behoorlijk moeilijk voor een beginner als mij...denk dat ik eerst maar eens de SP moet gaan uitspelen om het een beetje door te krijgen.
De singleplayer gaat er niet echt bij helpen, als je goed wilt worden in de multiplayer dan moet je gewoon knokken :D

Als er iemand zo nog gaat knallen, ik speel ook een paar potjes.
 
De singleplayer gaat er niet echt bij helpen, als je goed wilt worden in de multiplayer dan moet je gewoon knokken :D

Als er iemand zo nog gaat knallen, ik speel ook een paar potjes.

Ik denk dat het hem wel gaat helpen ik heb ook pas sinds donderdag ps3 en vooral als je nog niet veel ps3 ervaring hebt in het algemeen kan het geen kwaad om op deze manier wat meer controle te krijgen over het spel omdat het vrij easy is.
 
Als je een absolute beginner bent wilt het misschien wel helpen, maar ik merk over het algemeen dat als je goed wilt worden in een multiplayer dat je deze ook gewoon moet spelen. Vaardigheden in omstandigheden waar je minder inspanning hoeft te leveren ontwikkelt zich anders dan onder zwaardere omstandigheden.
 
Als je een absolute beginner bent wilt het misschien wel helpen, maar ik merk over het algemeen dat als je goed wilt worden in een multiplayer dat je deze ook gewoon moet spelen. Vaardigheden in omstandigheden waar je minder inspanning hoeft te leveren ontwikkelt zich anders dan onder zwaardere omstandigheden.

+1111 ik speel bijna zelden single players van shooters, ze boeien me absoluut niet. Ben destijd begonnen met COD 4 op ps3 en ben toen ook direct in de multiplayer gesprongen.
 
Laatst bewerkt:
Zooooooooooo

Eindelijk weer een nieuwe PC (oude was iets van 3-4 jaar oud), even kijken of het nu iets beter speelt.
 
als je iets unlockt voor je wapen, zoals een laser sight ofzo, hoe doe je die weg?
 
Back
Naar boven