XXL Nutrition

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:roflol: te grappig filmke :D

Ik heb daarnet wat zitten spelen met MP5, heb daar echt extented mags voor nog, moet te vaak switchen naar men pistool om een vijand af te maken.
 
Add me op PC als je af en toe zin hebt om gunner in de chopper te zijn. De gunners die er tot nu toe bij me in hebben gezeten deden weinig goeds. Ik heb alleen geloof ik nog geen flares :p dus je zal er regelmatig uit moeten springen tot ik ze heb lol.

DEMTEDDIES
 
Add me op PC als je af en toe zin hebt om gunner in de chopper te zijn. De gunners die er tot nu toe bij me in hebben gezeten deden weinig goeds. Ik heb alleen geloof ik nog geen flares :p dus je zal er regelmatig uit moeten springen tot ik ze heb lol.

DEMTEDDIES

zorg maar eerst voor flares :p
 
Hoorde dat ps3 vandaag een patch heeft gekregen of zo?
 
Ben nu aan het updaten naar 4.0. Wat is de verandering?
 
Weet niet, wel veel gehuil op forums over de IRNV nerf.
 
Wat een verschil tussen deze PC en oude PC.

Kan nu gewoon zo makkelijk anderen killen. :p Alles loopt soepeler, betere graphics etc etc
 
Wat een verschil tussen deze PC en oude PC.

Kan nu gewoon zo makkelijk anderen killen. :p Alles loopt soepeler, betere graphics etc etc

Ja dat verschil is altijd enorm, ik ben nu regelmatig doodgegaan doordat het niet lekker draait. Vreemdgenoeg gaat het vliegen wel soepel.
 
PC: Conwa - Conwa - ja
 
Even BF3 spelen, NIET. Eerst een update van 767 mb downloaden, damn zeg.
Denk dat ze heel, heel veel problemen aanpakken. Zou ook wel tijd worden ook!
 
Ik heb slecht nieuws en goed nieuws. Het slechte nieuws: ik ben 110 euro armer.
Het goede nieuws: ik heb battlefield 3 en een nieuwe mooie zilverenen ps3 controller :trollface:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb slecht nieuws en goed nieuws. Het slechte nieuws: ik ben 110 euro armer.
Het goede nieuws: ik heb battlefield 3 en een nieuwe mooie zilverenen ps3 controller :trollface:

Damn dat had je wel voor de helft van de prijs kunnen fixen :)
 
Back
Naar boven