Fitness Seller

Log Machete (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
whahahaha pics are huge:)

Je gaat goed kerel
 
Bedankt mensen motiveert me erg om door te knallen! :D
Ik had zelf ook wel de indruk dat er wat dikte was bijgekomen op mijn rug, mijn deadlift ging ook tijdje heel hard nu helaas een plateautje.
Mooiste vind ik nu dat ik zie, dat mijn rug wijder is geworden hier had ik meeste focus op gevestigd.
 
Nicee maat. Had jij niet gecut hiervoor? Lats komen iig veul beter uit met BDB, dikte is ook beter met lat spread :D
 
Nicee maat. Had jij niet gecut hiervoor? Lats komen iig veul beter uit met BDB, dikte is ook beter met lat spread :D

Bedankt man!
Ja, 1x om ervaring op te doen dat was in Augustus na 4 weken vond ik het wel voldoende mijn bodyfat was destijds van 12 naar 11 gegaan.
Maar ik weet niet zal nu wel rond 13 zitten, maar een jaar geleden (over een maand precies een jaar) was ik een mager scharminkel (zie OP).
Ik had nooit kunnen bedenken of wensen dat ik zoveel zo gainen (ik at 'veel' maar kwam nooit aan, bekende ecto-syndroom :rolleyes:).

In ieder geval plannen zijn tot ongeveer April gewoon cleanbulken wil minimaal 3kg spiermassa pakken (~1kg per maand?) dan zal ik rond 85kg zitten bij 1.75 en daarna cutten.
 
Laatst bewerkt:
nice progressie! dikte op de rug is goed te zien. Komen er ook front pics?

strak kapsel ook.

iig zo doorgaan, wat je ook doet (heb je log niet helemaal gelezen) het werkt.
 
Schat je wel wat hoger dan 13% hoor, eerder richting de 15% maar vanaf rug kan dit nog wel eens vertekend lijken.
 
Goeie pics bro, dikte ziet er solid uit
Je kapsel is pussy magnet giggity!
 
Pics looking good Machete. Keep up the good work. Je groeit lekker maat.:)
 
Volgens mij loopt( bovnkant) borst /schouders beetje achter? je rug ziet er wel prima uit.
 
Blijven knallen gekke man !!!!
Looks good !!!

Ga binnekort ook beginnen met een split, want ben de laatste tijd niet zo goed bezig. Meer niet trainen dan wel :(
 
Volgens mij loopt( bovnkant) borst /schouders beetje achter? je rug ziet er wel prima uit.

Thx bro, voorkant schouder loopt inderdaad wat achter (overige deltoids ook).

Blijven knallen gekke man !!!!
Looks good !!!

Ga binnekort ook beginnen met een split, want ben de laatste tijd niet zo goed bezig. Meer niet trainen dan wel :(

Danku!

Split is relaxed inderdaad, alleen tip wel tot failure of dicht tegen failure aan trainen zo heb je een week waarbij je die spier goed kan laten herstellen i.t.t. full body/ub,lb waarbij je volume en intensiteit afwisselt.

Bij mij gaat dit iig wel lekker.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 13:17 ----------

Kuiten en Schouders

Standing calf raise

12x80
12x85
12x90

DB shoulder press

12x20
10x22
9x24 VPR

DB Front raise
- strikt
12x8
12x10
12x12

DB side raise

12x12
12x14
12x16 VPR - licht cheaten laatste 2/3 reps.

Cable one arm side raise
15x15

Seated bent over lateral raise

12x10
12x12
12x14 PR
12x12

Opmerkingen
Geen benen gedaan in verband met lies. Haal ik zondag hopelijk in.
Front raise voor de verandering bij gedaan, om voorkant schouder extra de nadruk op te leggen.
Ik had wel meer energie bij schouders, omdat ik niet met benen ben begonnen lekkere korte en intensieve workout.

Rating: 6,5/10
 
Laatst bewerkt:
Dikke improvement in die rug in 2 maanden man! Nice ub. Hoe lang ben je eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
geile foto's bra (no-homo)


netjes die pr's er weer bij. nog steeds mirin' op je 16kg side raises.
 
klasse getraind weer!

Achterlopen... kerel bij mij loop alles achter behalve benen... jwt
 
Lekkere volume op de schouders en idd. die 12 reps met 16 kg op je side raises zijn wel mans. mooie vooruitgang geboekt als ik de foto's zo zie.
Oja gratz op je PR & VPR's, benieuwd wat je er vrijdag uit gaat gooien.
 
geile foto's bra (no-homo)


netjes die pr's er weer bij. nog steeds mirin' op je 16kg side raises.

Thanks man :o Ja, side raises zijn wel fijn alleen mijn db sh press is wel zwak :(

klasse getraind weer!

Achterlopen... kerel bij mij loop alles achter behalve benen... jwt

Thanks baas, haha ja mirin dat dere legs :D

Lekkere volume op de schouders en idd. die 12 reps met 16 kg op je side raises zijn wel mans. mooie vooruitgang geboekt als ik de foto's zo zie.
Oja gratz op je PR & VPR's, benieuwd wat je er vrijdag uit gaat gooien.

Bedankt maat, hoop dat fysiek over 2/3 maanden nóg beter wordt!

Ja, zit nu op een deadlift plateau wil die even kraken ga even een nieuwe opzet bedenken tips zijn altijd welkom!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven