MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Nou mijn jongen, je neemt een wapen naar keus en mikt op de persoon die je wil doden. Zorg ervoor dat je hem goed in je vizier hebt en klik maar op die linker muisknop. Zorg er wel voor dat je pas stopt met schieten als hij op de grond ligt. Anders zal de desbetreffende persoon terugschieten met het risico dat je zelf sterft :rolleyes:

Ik kan mijn linker muisknop niet vinden op de PS3 ??? Waar zit die?
 
Ik kan mijn linker muisknop niet vinden op de PS3 ??? Waar zit die?
Daar zul je je vierkantje moeten gebruiken me dunkt, of je R1-knop?
Hopende bij deze u verdergeholpen te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jonge-man-die-u-zonet-heeft-geholpen
 
Daar zul je je vierkantje moeten gebruiken me dunkt, of je R1-knop?
Hopende bij deze u verdergeholpen te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jonge-man-die-u-zonet-heeft-geholpen

Bedankt :thumbs: Zal het eens proberen :)
 
Zeg even een kleine n00b vraag
Ik heb die limited edition, maar hoe speel ik de back to karkand map, en hoe geraak ik aan dat pistool dat alleen de limited edition heeft?
 
Zeg even een kleine n00b vraag
Ik heb die limited edition, maar hoe speel ik de back to karkand map, en hoe geraak ik aan dat pistool dat alleen de limited edition heeft?
Back to Karkand komt nog, weet niet over welk pistool je het hebt.. Maar er zit wel zo'n briefje bij die je kan unlocken via internet of zoiets.
 
briefje ben ik kwijt :'(
 
Ik heb het briefje wel. Je mag het overkopen voor 30 euro omdat jij het bent :)
 
Dat briefje heb je inderdaad nodig om dat te unlocken :)
@ pinda: M1911 silenced volgens mij?
 
Ah ja dat kan wel kloppen. Gaat er iemand nog schieten vanavond? Heb al een hele lange tijd niet gespeeld.. Wil toch wel weer beginnen (+weekend)
 
Ik ben nu multy player aan het spelen, maar snap er helemaal niets van.
Ik zat in een helikopter, maar weet niet eens hoe ik het moet besturen. Ik had het een beetje door maar dan stort ik naar beneden: "you committed suicide"
:roflol:
 
Seg een vraagje, gisteren avond download ik die patch (ps3), ik ga kijken bij mijn stats in het spel zelf en zie ineens dat ik alle wapens van de co ops heb vrijgespeeld ??? Ik had voor de patch enkel de eerste 3. Leuk natuurlijk.
Zijn de punten voor die wapens binnen te halen, gedaald ofzo?
 
Ik ben nu multy player aan het spelen, maar snap er helemaal niets van.
Ik zat in een helikopter, maar weet niet eens hoe ik het moet besturen. Ik had het een beetje door maar dan stort ik naar beneden: "you committed suicide"
:roflol:

Mijn eerste 10 deaths waren allemaal suicides in de straaljager :lol: en een paar teamkills van iemand die miin voertuig wilde.
 
Ah ja dat kan wel kloppen. Gaat er iemand nog schieten vanavond? Heb al een hele lange tijd niet gespeeld.. Wil toch wel weer beginnen (+weekend)
Wil jij mij een rondleiding geven :eyebrow:

---------- Post toegevoegd Thu 1 Dec 2011 om 17:51 ----------

Mijn eerste 10 deaths waren allemaal suicides in de straaljager :lol: en een paar teamkills van iemand die miin voertuig wilde.
lol son, ik weet niet eens wie ik moet doden. Beat that !
 
Ik blijf het soms irritant vinden dat je squad members dezelfde? kleur op de minimap hebben als vijanden die schieten. Ook die sterretjes ofzo boven de vijand kan ik niet echt onderscheiden van team members. Super irritant
 
Ik blijf het soms irritant vinden dat je squad members dezelfde? kleur op de minimap hebben als vijanden die schieten. Ook die sterretjes ofzo boven de vijand kan ik niet echt onderscheiden van team members. Super irritant

??? Zie je geen verschil tussen blauw en rood :rolleyes:

Teamm8's groen, squadmembers lichtblauw, vijanden rood.
 
Ik blijf het soms irritant vinden dat je squad members dezelfde? kleur op de minimap hebben als vijanden die schieten. Ook die sterretjes ofzo boven de vijand kan ik niet echt onderscheiden van team members. Super irritant

SO TRUE

Ik ben kleurenblind, het kan daarmee te maken hebben, maar ik zie ook geen verschil tussen squadmembers en de vijand. Ik schiet daardoor vaak op teammembers en schiet vaak niet op vijanden, echt mongool :o
 
Ja ik ben dus ook kleurenblind, zodra ik iemand zie begin ik te knallen en soms kijk ik gewoon een vijand aan zonder iets te doen. Hier had ik bij cod nooit last van en kon ik ook altijd veel beter de vijand spotten op de map.
 
Wie heeft de m40a5 (sniper) unlocked? Is hij veel beter dan de sv98?
 
2 kills, 8 deaths.
dbb, u mirin my stats?
 
Back
Naar boven