MuscleMeat

15 jaar oud (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind het netjes hoor, goede rug en buik voor je leeftijd, alleen je armen vallen mee vind ik. Als je echt wil groeien in spiermassa zou ik als ik jou was meer gaan richten op fitness/bodybuilding, en minder aan vechsporten gaan doen.

Gr.
 
Heb je je borst wel getraind?
Ik vind het beetje scheef er uit zien maar zal wel aan mij liggen.
 
ik vind je buik echt raar uitzien, je ziet de ribben gwn
 
Die reacties altijd:roflol:
OP is goed bezig, op die leeftijd zag ik er nog uit als een plank..
 
Meer borst trainen inderdaad.
Verder ben je goed bezig, zal er vast wel goed uitzien als je volgroeid bent
 
Ziet er allemaal netjes uit, en mooie sporten die je doet man!!!
Zal eventueel wel wat extra aandacht doen voor de borst, vind deze niet helemaal mooi uitkomen!!!
 
Vaker je benen trainen, die kan ik namelijk niet eens ontdekken op de foto's.
 
borsten heb ik laatste paar maanden veel aandacht gegeven en nu gaat het wel de goede kant op. Mijn benen moet ik inderdaad trainen, ik heb geen foto van gemaakt omdat ze echt heel erg dun zijn. maar daar ben ik ook hard mee bezig en ik ben bezig om naar de 80kilo te gaan dus heb nog veel te doen. ik zal nieuwe pics maken over 3 a 4 maanden wanneer ik rond de 80kilo weeg

Gr
 
heb je ook een trainings- en voedingsschema?
ziet er verder vrij goed uit. beter dan mij en ik ben net 16 geworden.
ik weet niet hoe sirieus dat je met BB bezig wilt zijn?? is het alleen als aanvulling op de andere sporten die je doet of wil je je echt richten op BB?
 
fk9ytj.jpg

Dit is hoe ik nu beetje bij loop, binnenkort maak ik foto's van alles.
(hier ben ik nog niet opgepompt door het trainen ;p )

Nu 15 jaar en 8 maanden oud , 76kilo
 
Ik zie eigenlijk geen verschil tussen je foto's, behalve dat je abs wat beter uitkomen, maar dat is wss belichting.
 
Je ziet wel wat verschil in borst, abs, schouders en een beetje in je rugwijdte. Had je op je eerste foto's wel pump? Verder hoe dan ook geen geweldige progressie en aangezien je nu ook droger staat kan je concluderen dat je voeding misschien niet 100% is geweest? (neem aan dat je aan het bulken was)
 
Oke fysiek? Dit is gewoon extreem goed voor 15 jaar, maar dat gebeurt wel vaker. Als iemand voor zijn leeftijd er heel goed bij loopt durven mensen het niet toe te geven.
 
Keurig hoor kerel , mooi verschil.. ik zou trots zijn !
 
Oke fysiek? Dit is gewoon extreem goed voor 15 jaar, maar dat gebeurt wel vaker. Als iemand voor zijn leeftijd er heel goed bij loopt durven mensen het niet toe te geven.

+1

Een ego probleem.
 
Heel goed fysiek. En dan helemaal voor iemand van 15 jaar. Toen ik zo oud was zag ik eruit als een spriet en excelleerde ik alleen in de hoeveelheid sigaretjes die ik per dag kon oproken. Respect.
 
Oke fysiek? Dit is gewoon extreem goed voor 15 jaar, maar dat gebeurt wel vaker. Als iemand voor zijn leeftijd er heel goed bij loopt durven mensen het niet toe te geven.

extreem goed? dit is gewoon normaal voor iemand van 15 jaar die traint. er zijn hier op het forum genoeg jongens van 15 die er veel buffer bij lopen.
 
extreem goed? dit is gewoon normaal voor iemand van 15 jaar die traint. er zijn hier op het forum genoeg jongens van 15 die er veel buffer bij lopen.

Extreem goed mss overdreven maar iig ver boven gemiddeld, kan je niet ontkennen.
 
Back
Naar boven