XXL Nutrition

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
Beste pre-workout die ik tot nu toe geprobeerd heb. Ingrediënten zijn perfect in verhouding, waardoor je tegelijk een heerlijke zware pomp hebt en een goede focus zonder je gejaagd te voelen. :)

Had het ook al in de b&f-thread gezet, maar nogmaals complimenten!

:thumbs:
 
De reacties hier zijn echt fantastisch. Heb nog nooit met Pre Workout supps gewerkt, maar denk dat het tijd word!
 
Beste pre-workout die ik tot nu toe geprobeerd heb. Ingrediënten zijn perfect in verhouding, waardoor je tegelijk een heerlijke zware pomp hebt en een goede focus zonder je gejaagd te voelen. :)

Had het ook al in de b&f-thread gezet, maar nogmaals complimenten!

:thumbs:

De reacties hier zijn echt fantastisch. Heb nog nooit met Pre Workout supps gewerkt, maar denk dat het tijd word!

We zijn er ontzettend blij mee. Het knalt echt de shop uit! :) Elke dag weer! :)

-Leon
 
Vanavond gaat een vriend van me 3 potten bestellen, voor zichzelf, andere vriend en mij. Ik zal laten weten wat we ervan vonden!
 
Net terug van training ( borst/triceps ) en jongens toch wat een training weeral..
Weer net voldoende energie/focus, geen opgejaagd gevoel maar gwn lekker gevoel,
Maar die pomp man haha wat ga ik hard op Hard! Dit is toch men nieuwe nr 1 in pre workouts hoor met voorsprong
 
Heeft "Hard" net als TMS een tijdsinterval of kan ik het altijd als pre workout gebruiken (ik train om de andere dag).

Kan ik het combineren met "TMS" als pre workout (samenvoegen voor 12 weken en daarna 3 weken alleen "Hard") of is dit niet aan te raden.
 
Samenvoegen kan zeker, heb je een preworkout met nog meer verschillende ingrediënten. Ik zou na 4-6 weken preworkout altijd even 2 weekjes niks nemen dit omdat je lichaam went aan de stimulanten en je zodoende steeds meer neigt te nemen om hetzelfde effect te bereiken.
 
Net terug van training ( borst/triceps ) en jongens toch wat een training weeral..
Weer net voldoende energie/focus, geen opgejaagd gevoel maar gwn lekker gevoel,
Maar die pomp man haha wat ga ik hard op Hard! Dit is toch men nieuwe nr 1 in pre workouts hoor met voorsprong

:eek:! Knallen geblazen! Bedankt voor je review! :thumbs:

Heeft "Hard" net als TMS een tijdsinterval of kan ik het altijd als pre workout gebruiken (ik train om de andere dag).

Kan ik het combineren met "TMS" als pre workout (samenvoegen voor 12 weken en daarna 3 weken alleen "Hard") of is dit niet aan te raden.

Jazeker, dat is geen probleem. Ik zou alleen wel alsnog een tussenperiode inlassen om gewenning te voorkomen. :)

Meestal zeg ik 6-8 weken op met een rustperiode van 2 weken daarna.

-Leon
 
Zojuist 2 potten HARD! bestelt. Zaterdag proberen bij rug/triceps!
 
Hebben jullie iets wat goed werkt bij het cutten, dus redelijk goed bewezen is?
 
Kan ik hard mengen met super creatine? En deze dan op trainingsdagen 30 min voor training innemen?
 
Kan ik hard mengen met super creatine? En deze dan op trainingsdagen 30 min voor training innemen?

Geen probleem! Maar er zit wel al creatine in de Hard! , dus even rekening meehouden. ;)

-Leon
 
Laatst bewerkt:
Snap 'm niet. :p Moet ik dan iets minder Hard nemen en de dosering opnieuw bekijken.

Dat kan perfect zelfs:) Sterker en completer kan bijna niet. Die combinatie is zelfs zo populair dat we binnenkort met een combinatie Super Creatine en Hard! komen.

Aanbevolen gebruik Hard!:
Mix 1 maatschep met 200-250ml water, vruchtensap of je favoriete sportdrank. Drink Hard! 20-30 minuten voor de training.

Aanbevolen gebruik Super Creatine;
Mix per dosering 1 maatschep Super Creatine in 300ml water, vruchtensap of je favoriete sportdrank.
Neem dagelijks 1 dosering 's ochtends.

(op trainingsdagen neem je dus Super Creatine 's ochtends en Hard! voor de training. Op rustdagen neem je alleen Super Creatine, deze neem je dan in de ochtend)
 
Gisteren om 8 uur 's avonds bestelt, nu al in huis! Wat een topservice!
 
  • Like
Waarderingen: B&F
Hier ook tevredenheid over hard.

Maar wat ik wel opgemerkt heb bij het afwegen: 1 schepje is 3 (!) gram ipv de 6 gram die op de verpakking staat.

Is het in dat opzicht niet beter 2 schepjes te nemen body and fit?
 
Gisteren om 8 uur 's avonds bestelt, nu al in huis! Wat een topservice!

Super! Dank je:)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Dec 2011 om 19:44 ----------

Hier ook tevredenheid over hard.

Maar wat ik wel opgemerkt heb bij het afwegen: 1 schepje is 3 (!) gram ipv de 6 gram die op de verpakking staat.

Is het in dat opzicht niet beter 2 schepjes te nemen body and fit?

Klopt:) er zit een standaard scoop in die op een geijkte weegschaal 4 gram afweegt. Punt is dan een grotere scoop weer 7-8 gram geeft. Vanwege de potentie (lees: kracht) van het product houden we de dosering liever iets krapper aan. Je haalt dus inderdaad eerder 60 scoops/doseringen uit een pot als 40.
 
Ik heb vandaag 3 scoops genomen. Ik doe dit na mijn 2e maaltijd. Omdat ik daarna ga trainen. Moet zeggen dat ik er niet zoveel van merk.
Is het verstandig om het nog te verhogen? Of moet ik eerst maar Hard nemen en daarna pas voedsel?
 
Back
Naar boven