MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

is er ergens een lijst van al die zyzz trance nummers, kan ik een keer een flinke berg downloaden, al die losse shit kan ik niet meer bijhouden
 
zijn er neit ergens vette t-shirt van zyzz te krijgen waar een afbeelding van hem opstaat ofzo?
 
not sure if....



sbrolg.jpg

















































srs

a43hp5.gif
das vet ;)

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 17:13 ----------

heb jij last van homofantasieén ofzo ? ???:gay:
bam jonge er direct op ;)
 
Neem maar aan dat hij ze kookt.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 16:19 ----------



Hoe krijg je 6 rauwe eieren weg? En ik eet elke dag 5 gekookte eieren, kauwen en slikken. Eventueel met glas water erbij, epic gains

ja 5 elke dag maar ook 5 als een maaltijd? dus achter elkaar? want bij zyzz zn diet zijn die 6eieren een maaltijd dus alles achter elkaar.. naja ik kan het iig proberen.. kijken hoe ver ik kom pff :P
 
Wat een snolletje :roflol:

Still, would hit :yes:

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 18:54 ----------

ja 5 elke dag maar ook 5 als een maaltijd? dus achter elkaar? want bij zyzz zn diet zijn die 6eieren een maaltijd dus alles achter elkaar.. naja ik kan het iig proberen.. kijken hoe ver ik kom pff :P

gaat makkelijk hoor, 5 of 6 eieren. gewoon wat knauwen endan wegdrinken, easy as .....
 
Ei in je mond, paar keer kauwen slok water en doorslikken. repeat, kost je een paar minuutjes.
 
maakt het ook uit of je een ei kookt of bakt? Ja zit dan betje meer vet in maar verders?
 
maakt het ook uit of je een ei kookt of bakt? Ja zit dan betje meer vet in maar verders?

Ach, gewoon 5 eitjes in de pan.. roerei!
Eigeel eruit gooien natuurlijk.
 
Als je ze kookt, zit je ook met het eigeel..

Klopt, maar het is enorm makkelijk om ze open te scheuren en het eigeel eruit te halen. Is namelijk helemaal hard dan, net een stuiterbal. Ik kook altijd 5 eieren en van 3 haal ik t eigeel er zo uit. Easy
 
wrom zou je eigeel eruit halen lol pussies

dat dere kcal
 
Vroeger dacht men dat het eten van cholesterol voor hart- en vaatziekten zou zorgen, dat is inmiddels ver achterhaald.

Zonde om het eigeel weg te gooien, want daar zit 4gr eiwit in
 
Maar ik krijg al zat vetten en eiwitten binnen dus ik haal ze er mooi uit (bij 2 vd 5 niet overigens)
 
Back
Naar boven