AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het is een vet spel maar is al 4x vastgelopen bij mij :s Begint nu wel irritant te worden. Meer mensen last van?
 
Ik ben de patch aan het downloaden, sebiet de mappen even checken :)
 
vinde mense ps3/xbox niet gaan vervele. ik heb xbox en word er ondertusse beetje schijt ziek van dat ik bij conquest niet echt veel mense tege kom enzo,teamdeathmatch vind ik geen bal aan daarvoor is cod beter denk ik. en rush vind ik leuk maar na tijdje begin ik sommige lvls toch echt zat te worden. en kan niet een 24/7 server kieze. ga binnekort ook over op pc alleen duurt dat nog wel ff ;P
 
Op ps3 vind je voor alle game types genoeg servers met volk op.
Dat is echt totaal geen issue, het enige waar ik me wel al vaak aan geërgerd heb is de f*cked up voip, maar daar zou een oplossing voor komen.

Zelf vind ik squad DM veel leuker dan TDM, maar ik speel 90% van de tijd wel conquest.
 
Gisteren de patch afgehaald en paar potjes gespeeld, kmoest er vroeg uit, nog niet zoveel kunnen testen.

Ik heb BF2 nooit gespeeld (wel BC2), de mappen zijn vrij groot, zien er wel erg goed uit en veel op te blazen :D

Ik heb de famas al vrij gespeeld voor de Assault class, dat wapen is ook een beast, wat een fire rate, damn :p
 
vinde mense ps3/xbox niet gaan vervele. ik heb xbox en word er ondertusse beetje schijt ziek van dat ik bij conquest niet echt veel mense tege kom enzo,teamdeathmatch vind ik geen bal aan daarvoor is cod beter denk ik. en rush vind ik leuk maar na tijdje begin ik sommige lvls toch echt zat te worden. en kan niet een 24/7 server kieze. ga binnekort ook over op pc alleen duurt dat nog wel ff ;P

niet vel volk bij conquest?

http://www.youtube.com/watch?v=Z7f6L5pJ6cs
 
Het is een vet spel maar is al 4x vastgelopen bij mij :s Begint nu wel irritant te worden. Meer mensen last van?
dit kan je geluidskaart zijn.
ik had hetzelfde, BF3 schijnt problemen te veroorzaken met je onboard geluidskaart.
koop eens een USB-geluidskaartje installeer deze en zet je onboard geluidskaart uit.
zinds dien is hij bij mij nooit meer vastgelopen.
 
Laatst bewerkt:
Speel op ps3 btw
 
vinde mense ps3/xbox niet gaan vervele. ik heb xbox en word er ondertusse beetje schijt ziek van dat ik bij conquest niet echt veel mense tege kom enzo,teamdeathmatch vind ik geen bal aan daarvoor is cod beter denk ik. en rush vind ik leuk maar na tijdje begin ik sommige lvls toch echt zat te worden. en kan niet een 24/7 server kieze. ga binnekort ook over op pc alleen duurt dat nog wel ff ;P

Op de PC is er ook lang niet altijd een goede server te vinden. Ik vind TDM juist het leukst, doe het eigenlijk continu. Vind voertuigen etc maar niks :rolleyes:
 
niet vel volk bij conquest?

Hij heeft het over ps3/xbox. Aantal spelers is idd totaal geen issue op ps3 maar dan een 64 man filmpje posten van pc is een beetje lame ouwe :D
 
Hij heeft het over ps3/xbox. Aantal spelers is idd totaal geen issue op ps3 maar dan een 64 man filmpje posten van pc is een beetje lame ouwe :D

tjah moet je maar op de pc spelen :p

heb trouwens de indruk dat na de patch op de pc gistern alles net iets smoother loopt dan voorheen

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 11:40 ----------

oja en voor die op mijn server af & toe spelen, ik heb er ook tijdelijk wat rondjes rush tussen gegooid voor de afwisseling ipv alleen conquest
 
Laatst bewerkt:
Yo boys ik heb die m320 al tijdje geleden ge unlocked maar nu wou ik die gebruiken in metro maar kan hem nergens vinden in me assault opties.
Hoe kan het nou dat ik er geen gebruik van kan maken???
 
Laatst bewerkt:
Yo boys ik heb die m320 al tijdje geleden ge unlocked maar nu wou ik die gebruiken in metro maar kan hem nergens vinden in me assault opties.
Hoe kan het nou dat ik er geen gebruik van kan maken???

moet je je wapen customizen
 
Hey boys ik heb al een tijdje geleden de m320 ge unlocked maar nu wou ik die gebruiken maar kan het nergens vinden in me assault kit.
Hoe kan dat en heb ik iets verkeerd gedaan mssh???

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 13:30 ----------

K*t srry voor dubbele post.
Ja je moet die under rails erop zetten toch maar dan nog zie ik hem nie.
 
Hey boys ik heb al een tijdje geleden de m320 ge unlocked maar nu wou ik die gebruiken maar kan het nergens vinden in me assault kit.
Hoe kan dat en heb ik iets verkeerd gedaan mssh???

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 13:30 ----------

K*t srry voor dubbele post.
Ja je moet die under rails erop zetten toch maar dan nog zie ik hem nie.


Kijk even waar je medipacks zitten ;)
Je moet die laten vallen.

Underrail is zelfs niet nodig, het kan als je het vast op je wapen wil.
 
Kijk even waar je medipacks zitten ;)
Je moet die laten vallen.

Underrail is zelfs niet nodig, het kan als je het vast op je wapen
wil.

Ow haha daar had ik nog niet gekeken kan ik ook lkkr kille zonder skills.
 
Back
Naar boven