XXL Nutrition

Mhl92, op naar 95kg+ ( Y3T, split) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fatih begrijpt dat soort dingen toch niet, mind muscle connection komt wel je moet de basis goed hebben en een goeie squat is de basis dus ik weet uberhaupt niet waarom hij zo loopt te zanniken bij alles wat ik doe PL dit en PL dat xD.
ik zei wel tegen hem. Basis techniek van de squat is toch gewoon hetzelfde? Hij vondt van niet:rolleyes:

Vndg even snelle training, zometeen feest met familie. Sorry voor het verwaarlozing van jullie logjes, druk druk druk:D

pullups SS chinups: 3 sets tot fail
BOR: 6x70kg 6x80kg(:cool:) 6x80kg
seated rows: 4x8 40kg
wide grip pulldowns: 2x8 55kg 1x8 60kg
db shrugs: 3x8 24kg 1x10 24kg:rolleyes:
seated alternate biceps curls: 3x12 14kg (burn)

Nu lekker sinterklaas vieren. En vnv chinees eten. (veel kip dus:D)
 
Die BOR's gaan goed MHL!

Hoe was de Sinterklaas?
 
idd bor is zeker nice!
 
Die BOR's gaan goed MHL!

Hoe was de Sinterklaas?
thx, die gaan zeker lekker. Ook al waren ze niet helemaal strikt:o
Sinterklaas was wel tof. Heel veel junk en heel veel chinees. Ook nog driekwart bakje sambal weggewerkt dat was wat minder lekker:p

Goede seated rows.:)
thx, deze training was @ HC daar voelen de oefeningen heel anders aan dan in attilas

idd bor is zeker nice!
thx, volgende training pak ik gewoon 70kg/75kg en dan wat strikter;)

vndg PUSH
bp: 1x6 70kg 2x5 75kg ( kon denk ik wel 2x5 77,5kg pakken, maar geen spotter in de buurt)
PP: 2x4 50kg 1x3 50kg (techniek was ook even wennen, soms ging 50kg heel makkelijk en soms veel moeilijker)
dips: 11/8/7 Denk dat ik hier een andere oefening voor doe, voel heel veel druk bij mijn sleutelbeen
db fly's 3x8 14kg
lateral raise: 3x8 10kg (slow/strict)
straight bar pushdown: 2x8 30kg 1x8 35kg
reverse grip single arm pushdown: 4x8 puur op MM connectie, dikke burn!

wel redelijke training. Was niet tevreden over de BP en PP, hopelijk pak ik daar volgende week wat meer kg's op.
 
Lekker bezig geweest kerel! Idd volgende weer ff na tevredenheid brengen die pp en bp
 
Je verwoord het al bij de PP, het draait daar vooral om timing. En natuurlijk hoe effectief je leg drive atm is.
 
Lekker bezig geweest kerel! Idd volgende weer ff na tevredenheid brengen die pp en bp
jup, gewoon verhogen die hap!
Je verwoord het al bij de PP, het draait daar vooral om timing. En natuurlijk hoe effectief je leg drive atm is.
Denk dat timing idd vrij belangrijk is, en dat was nog wel even wennen:o
Had beter ook 4 sets kunnen pakken.. maargoed
 
Die PP ga je zeker van houden MHL! Echt fijne oefening is dat!:D
 
Die PP ga je zeker van houden MHL! Echt fijne oefening is dat!:D
zeker:)

Benen vandaag

squat: 3x6 80kg techniek was eindelijk redelijk in orde, volgende week verhogen
hack squat: 3x6:
SLDL: 3x6 90kg
Leg press: 4x8
Lying leg curl: 3x8
calves: 3x10

Wel fijne training, gewichten noteer ik niet overal omdat het machines zijn en die toch niet zoveel zeggen:o
 
kijk techniek in orde is goed nieuws!

Lekker getraind dude!
 
kijk techniek in orde is goed nieuws!

Lekker getraind dude!

techniek kan altijd nog beter, maar in principe is het nu redelijk goed. Nu mooi gaan opbouwen!:D
 
Probeer er wel op te letten dat je het gewicht op je hielen verplaatst dat je niet weer met de hakken of met de tenen van de grond komt, zoals 2weken geleden ;). Voor de rest algehele spanning houden, dan ben je al een eind opweg :)
 
Daarom ga ik altijd op 2 schijfjes van 2.5 kilo staan met de hakken!

Tip van de dag, hatsjikideeeeeee
 
Probeer er wel op te letten dat je het gewicht op je hielen verplaatst dat je niet weer met de hakken of met de tenen van de grond komt, zoals 2weken geleden ;). Voor de rest algehele spanning houden, dan ben je al een eind opweg :)
:D Gaat helemaal goed komen heb er vertrouwen in!

Daarom ga ik altijd op 2 schijfjes van 2.5 kilo staan met de hakken!

Tip van de dag, hatsjikideeeeeee
Hehe, heb ik idd samen met Dennis ook gedaan!

Super veel zin in de training van zo. Sinds tijden niet zo gemotiveerd geweest voor een training! Helaas wel @ HC maargoed. Zo knallen!
http://www.youtube.com/watch?v=59HssqUmgio&feature=pyv
 
Lekkere training opzich:)

Deadlift:
3x120kg
1x140kg
1x160kg PR
0x165kg harde fail
1x165kg PR :D Fijn gevoel, stonden vanaf de 160kg 4/5 mensen te kijken wat ik aan het doen was. Sommige stonden met mond open te gluren :o Gaf wel een gaaf gevoel. Alleen toen werd ik wel draaierig en beetje misselijk :P

Pull ups: 5x 5x 6x 5x 5x BW Vrij goed op rustige uitvoering gelet behalve laatste setje
BOR: 6x70kg 6x80kg 6x70kg
seated row: 3x10 40kg
pulldowns V-grip: 8x55kg 2x8 65kg
db shrugs: 1x8 24kg 2x8 28kg, me linkerhand hield het gewicht niet meer
seated alternate bicep curl: 1x8 16kg 1x8 18kg 1x8 16kg

En toen nog even lekker de zonnebank gepakt. Hopelijk kan ik vanavond nog een beetje normaal werken :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Sterke training MHL! Heerlijk als je zoveel toeschouwers trekt..haha..

voor al vrouwen..
Ok, ok..en :sd:

Btw heerlijk motiverende trainings beats ;)
 
Idd, was er ook vrij blij mee! Waren helaas alleen mannen:(
Is idd zeker een lekker nummer!
 
mooi pr man 160 kg!!!
 
Netjes maat die 165kg> nog 35 te gaan.;)
 
Back
Naar boven