Fitness Seller

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
Ik heb vandaag 3 scoops genomen. Ik doe dit na mijn 2e maaltijd. Omdat ik daarna ga trainen. Moet zeggen dat ik er niet zoveel van merk.
Is het verstandig om het nog te verhogen? Of moet ik eerst maar Hard nemen en daarna pas voedsel?

Hard! zo kort op de voeding maakt het effect van een Pre-Workout minder en zo kort op de training een vaste maaltijd helpt ook niet echt met je training. Je maaltijd meer terug halen en dan Hard! 20-30 minuten voor de training. :)
 
Vandaag Hard! geprobeerd. 2 kleine scoops genomen, dus de aanbevolen 6 gram. Ontzettende rush om te trainen en lekkere focus. Pomp was ook heerlijk.
Al met al een geweldig product!

Ik zit nog met een vraagje wat betreft Hard! ten opzichte van andere pre-workout boosters. Hoe kan het dat de dosering in grammen gezien zo laag is bij Hard! in verhouding tot bijvoorbeeld No Xplode?
 
Vandaag Hard! geprobeerd. 2 kleine scoops genomen, dus de aanbevolen 6 gram. Ontzettende rush om te trainen en lekkere focus. Pomp was ook heerlijk.
Al met al een geweldig product!


Ik zit nog met een vraagje wat betreft Hard! ten opzichte van andere pre-workout boosters. Hoe kan het dat de dosering in grammen gezien zo laag is bij Hard! in verhouding tot bijvoorbeeld No Xplode?

Dank je, voor de complimenten! Het antwoord op je vraag is heel simpel, No Xplode bevat "fillers" (lees: koolhydraten). Hard! bevat puur en alleen werkzame stof.:)

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!
 
Hard! zo kort op de voeding maakt het effect van een Pre-Workout minder en zo kort op de training een vaste maaltijd helpt ook niet echt met je training. Je maaltijd meer terug halen en dan Hard! 20-30 minuten voor de training. :)

Het volgende probleem doet zich dan voor.
Om 0700 neem ik mijn 1e maaltijd. Om 0900 mijn 2e maaltijd. 0930 neem ik hard (laatste keer 13gr, 4 scoops) en om 10:00 start ik met trainen. Om 11:30 neem ik mijn post training shake 70gr magnificent met 60gr whey.
Om 12:15 neem ik mijn 3e maaltijd.

Weet niet hoe ik dan de maaltijd naar voren moet halen.
Hulp kan ik best gebruiken, om maximaal profeit te hebben van hard.
 
Gisteren om 18 uur gegeten, 20 uur nog wat pinda's gehad en op 20.15 2 scheppen HARD! gepakt. De pomp, rush en focus bleven helaas uit, voelde me wel iets fitter, maar vond het jammer dat de focus wegbleef. Doe ik iets verkeerd?

Vriend van mij heeft hetzelfde probleem, ook iets meer energie maar voor de rest niets.
 
Het volgende probleem doet zich dan voor.
Om 0700 neem ik mijn 1e maaltijd. Om 0900 mijn 2e maaltijd. 0930 neem ik hard (laatste keer 13gr, 4 scoops) en om 10:00 start ik met trainen. Om 11:30 neem ik mijn post training shake 70gr magnificent met 60gr whey.
Om 12:15 neem ik mijn 3e maaltijd.

Weet niet hoe ik dan de maaltijd naar voren moet halen.
Hulp kan ik best gebruiken, om maximaal profeit te hebben van hard.

In dit geval zal ik je tweede maaltijd naar 8.30 a 8.45 halen en dan de hard! om 9.30 a 9.45 nemen. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 08:33 ----------

Gisteren om 18 uur gegeten, 20 uur nog wat pinda's gehad en op 20.15 2 scheppen HARD! gepakt. De pomp, rush en focus bleven helaas uit, voelde me wel iets fitter, maar vond het jammer dat de focus wegbleef. Doe ik iets verkeerd?

Vriend van mij heeft hetzelfde probleem, ook iets meer energie maar voor de rest niets.

Hoe dicht zit je op je laatste maaltijd ? En wat was je dosering? :)

-Leon
 
---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 08:33 ----------

[/COLOR]

Hoe dicht zit je op je laatste maaltijd ? En wat was je dosering? :)

-Leon

Staat er in, 18 uur avond, 20 uur nog wat pinda's en dan 20.15 7 gram
 
Staat er in, 18 uur avond, 20 uur nog wat pinda's en dan 20.15 7 gram

Je kunt ietsje meer nemen 1.5-2 scoops. In plaats van de pinda's zou ik koolhydraten nemen:)
 
Gisteren voor het eerst hard gebruik 2 scoops
focus was goed pomp bleef een beetje uit goed product ben er happy mee
 
Gisteren voor het eerst hard gebruik 2 scoops
focus was goed pomp bleef een beetje uit goed product ben er happy mee

Dank je, voor het compliment. Hard!:1e:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik heb 2 scoops gemengd met 400ml water, was een beetje té flets. Hoeveel ml water heb je nodig want voor 1 scoop staat 200-250ml..

Qua werking, vrij goed. Ik had meer focus en zweette ook meer, paar extra reps en/of gewicht..lang niet slecht :-)

Grtz
 
4 scoops genomen, alleen een beetje tinteling in het gezicht gehad.
Hoopte op een kick en een feelgood, niets helaas.

Het zal alles te malen hebben met mijn voeding. Zal het nog een kwartier vervroegen.
Vindt het wel jammer allemaal. Veel goede berichten en bij mij niks.
 
Goede berichten over Hard! Zal hem ook bestellen!
 
Ik heb 2 scoops gemengd met 400ml water, was een beetje té flets. Hoeveel ml water heb je nodig want voor 1 scoop staat 200-250ml..

Qua werking, vrij goed. Ik had meer focus en zweette ook meer, paar extra reps en/of gewicht..lang niet slecht :-)

Grtz

3 schepjes gaat nog met 250 ml ;)
 
Misschien een rare vraag, maar je leest overal hou super de pomp is voor een aantal uren. Maar wat is nou het voordeel van een pomp hebben als het weer verdwijnd?
 
gister mn potje binnen gekregen, morgen proberen zal mn bevindingen hier gelijk posten, geen ervaring met PWO's alleen powerpills van jullie

en die pro shaker is btw echt toppertje, nog nooit zon lekkere shake gehad ;) top werk
 
en die pro shaker is btw echt toppertje, nog nooit zon lekkere shake gehad ;) top werk

2 negatieve opmerkingen:
De getallen zijn niet goed leesbaar als je er iets in kapt (oude was beter hierin)
De letters geven af nadat de beker in het afwasmachine gestaan heeft. Nu is die altijd plakkerig :( (was bij de oude niet zo)

Ik begrijp niet dat de eigen mensen van B&F daar nog geen last van gehad hebben?

1 positieve opmerking:
Hij shake veel beter dan de oude :)
 
2 negatieve opmerkingen:
De getallen zijn niet goed leesbaar als je er iets in kapt (oude was beter hierin)
De letters geven af nadat de beker in het afwasmachine gestaan heeft. Nu is die altijd plakkerig :( (was bij de oude niet zo)

Ik begrijp niet dat de eigen mensen van B&F daar nog geen last van gehad hebben?

1 positieve opmerking:
Hij shake veel beter dan de oude :)

Opmerkingen over de Shaker Pro:
Kan ik mij helemaal in vinden. We hebben de opmerkingen meegenomen naar de producent.:)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 13:35 ----------

Ik heb 2 scoops gemengd met 400ml water, was een beetje té flets. Hoeveel ml water heb je nodig want voor 1 scoop staat 200-250ml..

Qua werking, vrij goed. Ik had meer focus en zweette ook meer, paar extra reps en/of gewicht..lang niet slecht :-)

Grtz

Dank je:) Ook als je 2 scoops neemt is 250ml prima!:)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 13:35 ----------

Goede berichten over Hard! Zal hem ook bestellen!

Dank je!!:)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 13:37 ----------

Misschien een rare vraag, maar je leest overal hou super de pomp is voor een aantal uren. Maar wat is nou het voordeel van een pomp hebben als het weer verdwijnd?

De pomp is wat je voelt en ziet in de spigel. De vergrote aanvoer van bloed/zuurstof/voedingsstoffen is een directe impuls voor spiergroei en herstel. Daarnaast is er nog een aantal andere voordelen waaronder een versnelde aanvoer van afvalstoffen. Belangrijk dus:)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 13:38 ----------

gister mn potje binnen gekregen, morgen proberen zal mn bevindingen hier gelijk posten, geen ervaring met PWO's alleen powerpills van jullie

en die pro shaker is btw echt toppertje, nog nooit zon lekkere shake gehad ;) top werk

Ok ,dank je!!! De Hard! zal je enorm goed bevallen:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!


 
Wat is de hoeveel geranamine in HARD! tov noxi pro?
 
Wat is de hoeveel geranamine in HARD! tov noxi pro?

We kunnen niet teveel van de formule weggeven. Maar ga uit van rond de 25mg per scoop in Hard!.:)
(Van Noxipro weet alleen CTD Labs dat..)
 
Back
Naar boven