XXL Nutrition

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

tja volgende keer 10kg erbij idd :D en ja mss kan je een hex bar kopen en onderverhuren aan je gym eigenaar? :trollface:
 
Nice training! wat voor schema hanteer je?
of zelf bedacht..
 
stiekem hex bar moeten goeglen :o ziet er wel nice uit :D i want!!
 
  • Like
Waarderingen: koef
Nice training! wat voor schema hanteer je?
of zelf bedacht..

hey, welkom op het forum en mijn logje :) Het schema waar ik nu nog geen week met bezig ben is een schema dat losjes gebaseerd is op SQUATS AND MILK, een schema en tevens een boek door Randall J. Strossen van Ironmind, Hiervoor heb ik 17 weken Madcow gedaan, wat jij nu ook doet :)

@ Warres: Niks da ge ni voor kerstmis kunt vragen ;)
 
interessant schema hoor kerel, succes :)
 
hey, welkom op het forum en mijn logje :) Het schema waar ik nu nog geen week met bezig ben is een schema dat losjes gebaseerd is op SQUATS AND MILK, een schema en tevens een boek door Randall J. Strossen van Ironmind, Hiervoor heb ik 17 weken Madcow gedaan, wat jij nu ook doet :)
lijkt me een mooi schema, miss ook wel wat voor mij naar madcow! veel succes ga je zeker volgen:cool:
 
eensgelijks :)
 
vrijdag training!!

SQ

20x60

nog niks speciaals, enkel vermoeiend, alsof je een blokje hebt gelopen :)

Breathing Pullovers

MP

5x32,5
5x37,5
5x42,5
3x52,5
1x55

Aight rustig

Fat Bar Pull Ups

3x5 BW
1x3 BW+10kg (zonder Fat gripz)

Op het einde van het schema ZOU ik 3x BW+20kg moeten kunnen :)

Bicep Curls

5x20
5x25
5x27,5
5x37,5

Ok hopelijk wordt het snel wat uitdagender want die eerste 3 weken verveel ik me altijd rot :D
 
20x60 is al wel een goei pompke denk ik :)
 
in de benen raar genoeg bijna niks!! Ik voel het meeste druk op mijn romp, door die halter weet ge wel, Ik gok dat het ongeveer hetzelfde gevoel is als een lange yoke walk, maar dan maar met 60kg :D
 
in de benen raar genoeg bijna niks!! Ik voel het meeste druk op mijn romp, door die halter weet ge wel, Ik gok dat het ongeveer hetzelfde gevoel is als een lange yoke walk, maar dan maar met 60kg :D

Boy never walked a yoke before ;)
 
ik zeg toch maar met 60kg :(
 
toch is het geen yoke :D
 
:fuu: ik wist dat ik had moeten zwijgen over strongman shit, --> instant hate :D
 
Wacht maar eens tot ge een zware yoke gelopen hebt xD

Gaat ge nog anders piepen
 
in de benen raar genoeg bijna niks!! Ik voel het meeste druk op mijn romp, door die halter weet ge wel, Ik gok dat het ongeveer hetzelfde gevoel is als een barbell van 60kg lang op je schouders te dragen

zo goe? ZAGEVENTEN :D
 
60kg is veels te licht man, meteen 70kg pakken en gaan!
 
deze week is eventjes rusten, volgende week doe ik al 67.5 en 70kg ;)
 
Sorry for the hate, its no hate
 
Back
Naar boven