XXL Nutrition

Log Machete (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Idd veel volume op schouders als benen.
Ben zeer nieuwsgierig hoe die fail gegaan is bij de squat, want dat is mijn grootste zorg op de squat en waarom ik nu niet max.

Had je een belt om tijdens het squaten ?
Gebeurde de fail op je laagste punt ?
Liet je de stang gewoon naar achter vallen op de grond of op van die zijstangen ?
Hoe reageerde je onderrug/benen op de plotselinge spanningsverschil ?

Sorry voor de vele vragen, maar zoals ik al zei is dit een belangrijk "pijnpunt" voor mij op de squat.
 
Nice training brah. Lekkere volume op RDL. Kan me herinneren dat je voorheen iets van 110kg rdl deed met minder reps.

Ook lekkere db shoulder press
 
Pittige workout met mooie side-/ front raises.:)

Bedankt vriend, die front raises zijn best lekker kijken hoe ik erop reageer.

Idd veel volume op schouders als benen.
Ben zeer nieuwsgierig hoe die fail gegaan is bij de squat, want dat is mijn grootste zorg op de squat en waarom ik nu niet max.

Had je een belt om tijdens het squaten ?
Gebeurde de fail op je laagste punt ?
Liet je de stang gewoon naar achter vallen op de grond of op van die zijstangen ?
Hoe reageerde je onderrug/benen op de plotselinge spanningsverschil ?

Sorry voor de vele vragen, maar zoals ik al zei is dit een belangrijk "pijnpunt" voor mij op de squat.

Geen probleem man.

Ik faalde op het laagste punt, vanwege verlies focus en snelheid. Was te vergelijken met een box squat rep. Nooit een riem gedragen.
Toen ik op dat laagste punt was, zat de bar al bijna aan de safety racks.
Dus kon gewoon gaan 'zitten' en de bar lag al safe in de racks.
Ik had wel even last van mijn onderrug, maar ik denk dat meer te wijten was aan de pomp die ik kreeg tijdens het squatten.
Wel vraag ik me af stel dat ik op 60-70% van de rep zit en dan fail, hoe dat zal zijn.
Want dan zit je nog best hoog en dan klettert de bar keihard op de racks denk ik.

Ik heb hetzelfde als jou, wil liever niet falen met squatten (en banken).
Dus altijd 6> reps.

Nice training brah. Lekkere volume op RDL. Kan me herinneren dat je voorheen iets van 110kg rdl deed met minder reps.

Ook lekkere db shoulder press

Thx bro. Ja klopt inderdaad! Dat je dat nog weet, tijd geleden weer.
110kg op 8-12, was wel fijn alleen je gaat dan meer je rug gebruiken wanneer je grip begint te verliezen dus de m-m-c op je hams raakte ik kwijt.
 
Nice leg wreckin train bro!
 
Lol @ rondrennen op je sokken :D Frontsquat supersetten met extensions lijkt me heavy man, goed verhaal. Schouderwerk en meer intensiteit ol je squats zijn ook nice :thumbs:
 
shiiiiit die side raises

Nice bro,:D twas inderdaad k*t weer. ff morgen kijken of en hoop dat het rustig is. Vandaag rustdag en voort eerst stage dit joar
 

:roflol: mr chang +1 bedankt man.

Nice leg wreckin train bro!

Thanks man:cool:

Lol @ rondrennen op je sokken :D Frontsquat supersetten met extensions lijkt me heavy man, goed verhaal. Schouderwerk en meer intensiteit ol je squats zijn ook nice :thumbs:

Thx! Haah, ja de laatste set was het eerder kruipen naar de squatrack :D
Mijn shoulder press moet echt omhoog, te zwak. Mijn front deltoid loopt ook achter helaas..

shiiiiit die side raises

Nice bro,:D twas inderdaad k*t weer. ff morgen kijken of en hoop dat het rustig is. Vandaag rustdag en voort eerst stage dit joar

Thx bro! Ja nog steeds schijtweer hier. Stage? Nice, Succes!
 
Rug en Triceps

Barbell Row - strikt
12x60
12x70
6x84 PR

Pull ups (brede grip)
3x5xBW

DB row
12x28
12x30
12x34
8x40 PR

Lying T-bar Row (ex. barbell)
12x30
12x40
10x45

DB Shrugs
12x30
12x30
10x34 PR

CGBP
3x6x70

Rope pushdown

12x15
12x20
12x25

Opmerkingen
Lies verrekt tijdens row, had al wat spierpijn daarvoor maar kan geen kwaad dacht ik. Leuk die PR's, maar niet kunnen DL, dus een waardeloze rugtraining.

Tricep training ook geen voldoening gekregen.

Verder ben ik kotsmisselijk op dit moment en probeer niet te kotsen, moet nog fokin trein pakken zometeen.

Ik ben weekend weg, dus reageer zondag op overige logs. Fijn weekend boyz!
 
En ik heb gekotst godver, volgens mij voor 3 dagen aan eten het bleef maar stromen (sorry voor diegene die nu zitten te eten). Maar opmerkelijke is dat ik dit paar maanden geleden ook had en dacht dat ik weer genezen was. Hopelijk is het voor een dag, maar ik zag ook wat bloed als ik het morgen weer heb ga ik naar de dokter.

Fokin katabool over halfuur maar een banaan eten.
 
Pics?

Dat er bloed in zit is sowieso niet goed, zou voor de zekerheid even huisarts bellen.
 
Pics?

Dat er bloed in zit is sowieso totaal niet goed, zou voor de zekerheid even huisarts bellen.

Nee, weggespoeld uiteraard. Wil ik jullie ook niet aandoen lol.

Ja, huisgenoot doet geneeskunde hij zei dat het wat van maag zou kunnen zijn als ik morgen weer heb direct naar dokter.
 
Tock leuk die PR's :)

beterschap bro en succes met je lies <3 volgende week zal je wel weer een knaltraining neer zetten als je 100%bent
 
Nee, weggespoeld uiteraard. Wil ik jullie ook niet aandoen lol.

Ja, huisgenoot doet geneeskunde hij zei dat het wat van maag zou kunnen zijn als ik morgen weer heb direct naar dokter.
No offence, geen idee hoeveelste jaar die doet maar erg rustig zou ik er niet op worden. Als een student zeg, ach we kijken het wel even aan.

Bloed komt niet zomaar in de maag, het kan uiteraard een verwonding zijn in de mond/keel wat je niet mss doorhebt maar als bloed duidelijk aanwezig was en je hebt geen directe oorzaak kan het ook wat anders zijn wat mss urgenter is.

Wil je zeker niet bang maken oid, maar je moet hier uiteraard wel mee oppassen.
 
En ik heb gekotst godver, volgens mij voor 3 dagen aan eten het bleef maar stromen (sorry voor diegene die nu zitten te eten). Maar opmerkelijke is dat ik dit paar maanden geleden ook had en dacht dat ik weer genezen was. Hopelijk is het voor een dag, maar ik zag ook wat bloed als ik het morgen weer heb ga ik naar de dokter.

Fokin katabool over halfuur maar een banaan eten.

:eek::eek::eek:
 
barbell row = bor? in ieder geval nice dude!

weeeeeekend:)
 
Shiit balen man, sterkte dr mee. En dat een rugtraining zonder DL per definitie k*t is ben ik niet met je eens (al ben ik ook wel deadliftfan natuurlijk). Je rug bestaat uit meer dan onderrug en erectoren ;)
 
Shiit balen man, sterkte dr mee. En dat een rugtraining zonder DL per definitie k*t is ben ik niet met je eens (al ben ik ook wel deadliftfan natuurlijk). Je rug bestaat uit meer dan onderrug en erectoren ;)

Ben ik het wel mee eens.

Hiermee suggereer je dat je met deadlift alleen je onderrug en erectoren aanpakt, dat vind ik zeker niet zo.
Deadlift vind ik nummer 1 rug oefening die er bestaat zowel voor boven of onderrug.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij had Machete een tijd geleden ook iets aan z'n maag, waardoor ie moeilijk kon bulken.
Misschien dat hij daarom denkt dat het door z'n maag komt.

Hoop voor je dat het éénmalig is, maar zoals je zegt mocht het nog een keer gebeuren wel langs de dokter gaan.
Hoop dat je ondanks je kotspartij toch nog een leuk weekend hebt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven