XXL Nutrition

Demian zo snel mogelijk buff logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

niet van honden of pre workout potten :D

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 14:11 ----------

@ Killy..ben ik de dikzak?
 
ik vind mezelf ook nog dun dus ik denk dat de trouwe volgers dat beter kunne bepalen dat jij
 
Demian is het dikkertje hier :mad:
 
Training vanmiddag:

Pull ups
1x bw PR PR Pr eerste bw pull up in mn leven haha
Wat gekloot op bw voor warmup
Pull ups Negative only
8x10
8x10
8x10
Pull ups
12xbw-30
8xbw-20
8xbw-20
Straight arm pulldown
8x40
8x45
8x45 volgende keer zwaarder
Bent over row breed
10x50
10x50
10x50
Deadlift
10x60
8x90
1x120 OMFGOMFG PR PR PR
5x90
Close grip bench
12x30
10x34
10x34
Pushdowns superset met dips
10x30 6x-20
8x25 6x-30
8x25 8x-40
 
Laatst bewerkt:
lekkere training hoor..kga ook maar is een x full body doen..ben geïnspireerd door jou...Een deadlift van 120kg en een pullup van 1x bw hoest mogelijk eh
 
lekkere training hoor..kga ook maar is een x full body doen..ben geïnspireerd door jou...Een deadlift van 120kg en een pullup van 1x bw hoest mogelijk eh

Fullbody is prima, maar dat doe ik sowieso nu niet? ??? :rolleyes:

Daarbij is 120 en 1x pullup kapot veel voor mij, en ik ga de hele nacht slapen met een glimlach op mn bek van oor tot oor :cool:
 
Fullbody is prima, maar dat doe ik sowieso nu niet? ??? :rolleyes:

Daarbij is 120 en 1x pullup kapot veel voor mij, en ik ga de hele nacht slapen met een glimlach op mn bek van oor tot oor :cool:

ohja kzie het je mist aantal spiergroepen desalniettemin redelijk wat aangepakt... wat voor pullup deed je? toch niet handpalmen naar je gezicht toe eh ??? :D
 
ohja kzie het je mist aantal spiergroepen desalniettemin redelijk wat aangepakt... wat voor pullup deed je? toch niet handpalmen naar je gezicht toe eh ??? :D

2x schouderbreedte ;)

En heb vandaag gewoon rug/triceps aangepakt hoor :)
 
als je goed wilt worden in chins / pull ups etc doe elke training gewoon een paar x behalve op rug dag...core stability training en veel latpull downs ook
 
als je goed wilt worden in chins / pull ups etc doe elke training gewoon een paar x behalve op rug dag...core stability training en veel latpull downs ook

Pull ups gaan goed zo, en vanaf aankomende training ik doe lb/up fullbody elke week dus zal dan 2x pull ups doen ;)
 
Of gewoon iedere rug trainen pullups doen inplaats van die hokespokes
 
Of gewoon iedere rug trainen pullups doen inplaats van die hokespokes

Ik doe elke rug training pull ups EN negative pull ups only.
 
nee joh dan ben je te kapot om die andere oefeningen op redelijke gewicht met juiste techniek te doen..die pull ups stelle niets voor dus beter op elke andere dag doen..
 
Back
Naar boven