XXL Nutrition

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

DBB, Gaat er vanavond nog gespeeld worden op de PS3?
Ik bedoel maar, de gym is toch in veel gevallen dicht op zondagavond..

Hier volop aan het gamen @PS3 :D
 
Hier volop aan het gamen @PS3 :D
Wat is je PSN? Mijn PSN staat in de beginpost. Heb je headsetje?
Ik weet niet of ik vanavond nog ga, ik zit al sinds vanmiddag 2 uur non stop aan verslagen en projecten :( moet nog eten maken voor morgen en morgen weer kwart voor 7 eruit :mad:
 
Wat is je PSN? Mijn PSN staat in de beginpost. Heb je headsetje?
Ik weet niet of ik vanavond nog ga, ik zit al sinds vanmiddag 2 uur non stop aan verslagen en projecten :( moet nog eten maken voor morgen en morgen weer kwart voor 7 eruit :mad:

Zal je vanavond of morgen toevoegen, m'n meissie zit nu BF3 te spelen :rolleyes:

Ik zit bijna iedere dag (vooral in de avond) wel een paar uur te gamen, met HS natuurlijk.

Voor @ startpost: PS3/AdHoc/RVDK87/headset ja
 
PC / pantrofl / pantrofl / ja

Wie hier heeft de hoogste rank? :p
 
Vinden jullie Modern warfare 3 niet beter dan Battlefield?

Enige waarin MW3 BF3 verslaat is de mogelijkheid splitscreen online te spelen IMO.

Ik denk dat ik wel 400+ zou kunnen halen. Ik vind het alleen nodig/leuk om een 'low-profile' te houden, dat betekend dus minder scoren. En met een sniperclass haal ik vaak ook wat minder punten dan met engineer of support..

Ja en heli's en shit helpen je team vaak ontiegelijk veel maar krijg je relatief minder punten dan als engineer op caspian border bijvoorbeeld.
 
PC / pantrofl / pantrofl / ja

Wie hier heeft de hoogste rank? :p

Geen idee ik ben momenteel (tja geen idee hoe het juist heet) die arend rank 5. Morgen avond/nacht nog wat knallen (zit op men werk nu :p )
 
Ik heb een amerikaan in mijn vriendenlijst en die is al 38 :p
Kheb hem leren kennen, omdat ik eens was uitgenodigd in een clanwar (via een maat) Echt wel vette teamwork dan, waren leuke potjes.
 
Haha, nee serieus niet. :P

Vandaag echt levenloos op dat spel gezeten.


Maar het ranken op de PC lijkt mij veel sneller gaan dan op een console...sowieso al met de 64 players die je kwijt kan op een server.
 
Ik heb een amerikaan in mijn vriendenlijst en die is al 38 :p
Kheb hem leren kennen, omdat ik eens was uitgenodigd in een clanwar (via een maat) Echt wel vette teamwork dan, waren leuke potjes.

Ik zit iedere dag met mijn huis genoot te gamen, dan zet hij zijn laptop in mijn kamer :p

Ook als hij in zijn eigen kamer zit, hebben we altijd 2-8 ping tegenover elkaar :p
 
Adhoc, als je avatar je chick is: meer pics van haar in dit topic :)
Als dat niet het geval is: meer pics van haar in dit topic :)
 
Jaja mensen, tenzij ik ineens een veel beter spel zie liggen ga ik hem zometeen halen :D
 
**** yeahh, ik heb em, limited edition ook nog, 50 euries bij bart smit :D

Zoek maar alvast dekking mensen, ik kom eraan :D
 
**** yeahh, ik heb em, limited edition ook nog, 50 euries bij bart smit :D

Zoek maar alvast dekking mensen, ik kom eraan :D
oww nooo, realist is coming on the battlefield nooooooooooooo.

:)
 
oww nooo, realist is coming on the battlefield nooooooooooooo.

:)

Zal er wel geen ruk van bakken nog, ik ga sowieso eerst effe met de single player beginnen ;)
 
Back
Naar boven