XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

123krde.jpg


brb fappen net als die gozer op de achtergrond

Big !
 
thanks, verklaart zijn huidskleur, en ik die dacht dat het van melanotan kwam

U serious? kijk nog een keer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]




Als je denkt dat dit door zonnenbank komt ben je best scheef... Melanotan all the way...
 
hij kan ook wel goed liegen , die zogezegde 94 kilo heeft hij wel nooit aangezeten , eerder maximum 85 . Neemt niet weg dat het een net fysiek is ,just saying .
 
hij kan ook wel goed liegen , die zogezegde 94 kilo heeft hij wel nooit aangezeten , eerder maximum 85 . Neemt niet weg dat het een net fysiek is ,just saying .

Hij is lang he brah, hij heeft meer kg's nodig om een groter frame op te vullen dan iemand van 1.70.
 
klopt maar dan nog ,hij zou 1m84 groot zijn .
94 kilo met zo'n laag vetpercentage, zoals hij beweerde, is toch wel wat groter dan als hij was .
 
hij heeft wel lekkere striem(en) op zn borst staan, jammer :(
 
ok,dan is het mss wel mogelijk ja

Gegevens van bodybuidling.com spreken mij wel tegen:

Height: 6' 1" (1m 85cm)
Weight: 205 lb (93.2 kg)
Bodyfat: 8.0 %

Blijven toch mirin stats.
 
Laatst bewerkt:
Shit op die pic aan het strand kijkt echt bijna iedereen op die foto naar hem.
Mirin fysiek
 
vind zijn fysiek niet heel bijzonder moet ik zeggen, wel mooi droog
 
vind zijn fysiek niet heel bijzonder moet ik zeggen, wel mooi droog

Op die foto niet maar bekijk even wat andere foto's van hem.
Toch wel zotte fysiek, vond hem in het begin eigelijk ook niet zo speciaal maar heb er na een tijdje toch diep respect voor gekregen.
Ook zijn filmpjes zijn wel grappig
 
Op die foto niet maar bekijk even wat andere foto's van hem.
Toch wel zotte fysiek, vond hem in het begin eigelijk ook niet zo speciaal maar heb er na een tijdje toch diep respect voor gekregen.
Ook zijn filmpjes zijn wel grappig

Op deze foto is die niet pumped, veel foto's waar die opstaat wel. Maar ik zeg ook niet dat ik het niet mooi vind, zijn droogte is moeilijk bereikbaar als je er de genen niet voor hebt. Ik heb persoonlijk wat meer mass met hoger bf
 
dat denk ik niet
 
Back
Naar boven