Fitness Seller

10 maanden sportschool.

Bezoekers in dit topic

Best netjes eerlijk gezegd maar heb je je op die laatste foto ingesmeerd ofzo?

nee was net terug van hardlopen, en het regende vandaag:( maar bedankt:) altijd wel fijn om te horen van iemand die buff is! geeft me motivatie :)
 
nee was net terug van hardlopen, en het regende vandaag:( maar bedankt:) altijd wel fijn om te horen van iemand die buff is! geeft me motivatie :)

Jij bent best groot, maar ben benieuwd hoeveel kg je nog weegt als je op 13% vet zit. Echt vaag, eigelijk sta ik droger met 4kg minder maar jij ziet er veel buffer uit hmmmmm.
 
Jij bent best groot, maar ben benieuwd hoeveel kg je nog weegt als je op 13% vet zit. Echt vaag, eigelijk sta ik droger met 4kg minder maar jij ziet er veel buffer uit hmmmmm.

hmmmm ok stel je even die laatste foto van mij voor, met 13% bf dus zo'n 3% vet eraf, zou dat er bruter uitzien denk je? of juist lelijker
 
hmmmm ok stel je even die laatste foto van mij voor, met 13% bf dus zo'n 3% vet eraf, zou dat er bruter uitzien denk je? of juist lelijker

Kleiner.... en je tits zien er vierkanter uit in een shirt, met 16% heb je tits hetzelfde als een 14-jarig meisjeee.

voor en nadelen.
 
hmmm ja maar het is niet zo dat ze hangen xD als ik tijdens die pose op men borst zou drukken voeld het hard aan zegmaar, dus wel redelijk wat massa, al wil ik moet gewoon nog door cutten das een feit, ik kom ook nooit meer boven de 15% erg rot om steesds met buikje rond te lopen..
 
hmmm ja maar het is niet zo dat ze hangen xD als ik tijdens die pose op men borst zou drukken voeld het hard aan zegmaar, dus wel redelijk wat massa, al wil ik moet gewoon nog door cutten das een feit, ik kom ook nooit meer boven de 15% erg rot om steesds met buikje rond te lopen..


Ja, het eraf krijgen is k*t. Als het eenmaal eraf is dan heb je wel motivatie om het niet meer te laten lopen.

Ik eet meer op gevoel laatste tijd, voedingsschema is totaal waardeloos, als vakantie weer voorbij is dan begin ik weer met voedingsschema.

Nu zit ik af en toe op 2000kcal en volgende dag 5000kcal whahaha.
 
Ja, het eraf krijgen is k*t. Als het eenmaal eraf is dan heb je wel motivatie om het niet meer te laten lopen.

Ik eet meer op gevoel laatste tijd, voedingsschema is totaal waardeloos, als vakantie weer voorbij is dan begin ik weer met voedingsschema.

Nu zit ik af en toe op 2000kcal en volgende dag 5000kcal whahaha.

ja ik heb ook geen strict schema, wel zorg ik dattik iedere maaltijd minimaal 200gr vlees/vis/ei binnenkrijg, verder hou ik carbs laag en neem ik 2 whey shakes per dag, en 1 casseine shake, en wat BCAA tegen spierafbraak
 
ja ik heb ook geen strict schema, wel zorg ik dattik iedere maaltijd minimaal 200gr vlees/vis/ei binnenkrijg, verder hou ik carbs laag en neem ik 2 whey shakes per dag, en 1 casseine shake, en wat BCAA tegen spierafbraak

Lus geen vis :S, eet wel meestal 500gram vlees per dag en 200-1kg groente en meestal ook nog 4 aardappels erbij.

Probeem ligt bij mij tussen 19:00 - bedtijd dan krijg ik fcking harde hongerbuien en vreet ik alles op wat ik maar kan vinden.

Vandaag waren dat 8 oliebollen, heb me nog kunnen inhouden om die andere 3 in de zak niet op te eten anders waren die ook weg heheeh.
 
Lus geen vis :S, eet wel meestal 500gram vlees per dag en 200-1kg groente en meestal ook nog 4 aardappels erbij.

Probeem ligt bij mij tussen 19:00 - bedtijd dan krijg ik fcking harde hongerbuien en vreet ik alles op wat ik maar kan vinden.

Vandaag waren dat 8 oliebollen, heb me nog kunnen inhouden om die andere 3 in de zak niet op te eten anders waren die ook weg heheeh.

Same story
 
Heb ik niet veel last meer van laatste tijd, en epic bump.

Lol, ik zie het nu pas. Zat gewoon het topic door te lezen, wel snelle reactie trouwens. ;p Maar teveel vis is niet lekker
Als ik oliebollen zie denk ik aan December, daarom heb ik gebumpt. ;)
 
Flink wat massa erbij, mooi zo. Veel geluk nog met je cut!
 
Je doet het erg goed. De mensen die zeuren over je VP zijn de mensen die ook nooit boven de 90 kg zullen uitkomen met een mooi VP. uitstekend bulk schema en zoalng je niet echt zwembandjes krijgt is er geen probleem. Ik zou wel iets minder eiwitten nemen om de acne iets wat terug te werken. Ik zou zo nog minstens 6 maanden dodrgaan voordat je aan bv. een keto dieet hard gaat cutten. Dus eigenlijk zo door blijven gaan tot en met zeg maar de lente ofzo zodat je nog genoeg tijd hebt om een mooie cut doortezetten voor de zomer en geeft toe dat bulk gewicht is wel lekker warm in de winter niemand geeft er iets om.
 
Je bent groot, alleen vind ik het jammer van je spierverhoudingen, bovenlichaam is erg breed, vind ik zelf minder mooi. Maar goed, goeie progressie!
 
Je bent groot, alleen vind ik het jammer van je spierverhoudingen, bovenlichaam is erg breed, vind ik zelf minder mooi. Maar goed, goeie progressie!

Groot=breed?, smal/niet breed=ecto? :rolleyes:
 
Groot=breed?, smal/niet breed=ecto? :rolleyes:


Nee, groot als totaal plaatje, het hele lichaam, Maaar brede bovenlichaam, dus bovenlichaam = breed. hele lichaam = groot qua proportie.

Smal, niet breed=ecto? Heb ik niet kunnen vinden in mijn post. Mss dat je me kunt helpen?
 
Smal, niet breed=ecto? Heb ik niet kunnen vinden in mijn post. Mss dat je me kunt helpen?

Nou ja ik bedoel gewoon dat veel massa ook aangeeft dat je bovenlichaam breed is (grote lats, grote schouders etc.). De ene heeft nou eenmaal meer 'V vorm' als de andere. Iemand die dat niet heeft heeft dus vaak al minder massa en dus meer ecto.

Edit: ging wat fout oops.
 
Laatst bewerkt:
Wtf bumpen jullie dit??? Dat was 5 maand geleden...


Ik zie er nu zo uit ben al klaar met cutten etc. Nu weer bulken.

20045k8.png
 
Dacht altijd dat jij een trolletje was. Maar dit ziet er niet slecht uit, Hoodster!
 
Back
Naar boven