XXL Nutrition

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sniper kit kan echt wel toegevoegde waarde geven aan een squad vooral dmv het doorgeven van vijandelijke posities aan je teamleden.
En ook vooral het afleiden en uitroeien van vijandlijke troepen die zich begeven bij een vlag die je squad wil gaan overnemen.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 10:38 ----------

Sniper kit kan echt wel toegevoegde waarde geven aan een squad vooral dmv het doorgeven van vijandelijke posities aan je teamleden.
En ook vooral het afleiden en uitroeien van vijandlijke troepen die zich begeven bij een vlag die je squad wil gaan overnemen.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 10:38 ----------

Sniper kit kan echt wel toegevoegde waarde geven aan een squad vooral dmv het doorgeven van vijandelijke posities aan je teamleden.
En ook vooral het afleiden en uitroeien van vijandlijke troepen die zich begeven bij een vlag die je squad wil gaan overnemen.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 10:39 ----------

Sniper kit kan echt wel toegevoegde waarde geven aan een squad vooral dmv het doorgeven van vijandelijke posities aan je teamleden.
En ook vooral het afleiden en uitroeien van vijandlijke troepen die zich begeven bij een vlag die je squad wil gaan overnemen.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 10:40 ----------

Leuk berichten plaatsen met je fone
 
Sniper kit kan echt wel toegevoegde waarde geven aan een squad vooral dmv het doorgeven van vijandelijke posities aan je teamleden.
En ook vooral het afleiden en uitroeien van vijandlijke troepen die zich begeven bij een vlag die je squad wil gaan overnemen.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 10:38 ----------

Sniper kit kan echt wel toegevoegde waarde geven aan een squad vooral dmv het doorgeven van vijandelijke posities aan je teamleden.
En ook vooral het afleiden en uitroeien van vijandlijke troepen die zich begeven bij een vlag die je squad wil gaan overnemen.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 10:38 ----------

Sniper kit kan echt wel toegevoegde waarde geven aan een squad vooral dmv het doorgeven van vijandelijke posities aan je teamleden.
En ook vooral het afleiden en uitroeien van vijandlijke troepen die zich begeven bij een vlag die je squad wil gaan overnemen.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 10:39 ----------

Sniper kit kan echt wel toegevoegde waarde geven aan een squad vooral dmv het doorgeven van vijandelijke posities aan je teamleden.
En ook vooral het afleiden en uitroeien van vijandlijke troepen die zich begeven bij een vlag die je squad wil gaan overnemen.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 10:40 ----------

Leuk berichten plaatsen met je fone

da is waar


da is waar


da is waar

da is waar

da is waar

maar alleen als je zo speelt vind ik snipen ok, een hele match liggen campen op 1 plaats vind ik maar lame maarja, dat is mijn idee.

Gisteren op tehran highway ook 2 snipers gebanned die een glitch aan het exploiten waren. Met hun mav waren ze helemaal tot op de hoogste brug gevlogen waar je normaal niet opkan en vandaar aan het snipen.. duurde evne voor we doorhadden waar ze zaten
 
Snipers lijken me toch een goede verdediging ook juist? Als ze elke keer de tegenstander weten kapot te schieten waardoor die steeds opnieuw moet beginnen...
 
Speel op pc pantrofl.

Wb snipers en vlag verdedog, meestal sta je niet stil, dan is sniper sowieso al kansloos. Dan schiet ie, je weet welke richting hij is, dus ga achter dekkimg. Vlag wordt gecapped, sniper kijkt toe van afstand
 
Welke levels zijn jullie allemaal? 19 hiero :p
Gebruik vooral de sniperclass; SV98 met bipod, 8x scope & laser.
Als ik aan het snipen ben, laser even uitzetten en van zodra ik een goed zicht heb laser aan om te verblinden en BAM :p
 
Welke levels zijn jullie allemaal? 19 hiero :p
Gebruik vooral de sniperclass; SV98 met bipod, 8x scope & laser.
Als ik aan het snipen ben, laser even uitzetten en van zodra ik een goed zicht heb laser aan om te verblinden en BAM :p

Wat ga je behalve status erop vooruit als je level up gaat?
 
Nice, kan niet wachten om online te spelen, maar wil perse eerst effe de campaign uitspelen.

Heb nu al moeite met het weten waar enemies zitten als er op me geschoten wordt, laat staan als ik online speel.
 
1e colonel nu, lvl 45 ofzo denk ik

ben nu bezig met assault en support om de verschillende wapens en attachments te unlocken, heb lang als engineer met de G36C gespeeld en heb daar al service star 6 mee en als engineer class service star 3, terwijl ik bij de rest nog geen heb. Dus eerst dat gelijk brengen :p

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 11:29 ----------

Nice, kan niet wachten om online te spelen, maar wil perse eerst effe de campaign uitspelen.

Heb nu al moeite met het weten waar enemies zitten als er op me geschoten wordt, laat staan als ik online speel.

veel de minimap gebruiken, en hopen dat je team mates hebt die spotten, dat maakt alles veel makkelijker
 
1e colonel nu, lvl 45 ofzo denk ik

ben nu bezig met assault en support om de verschillende wapens en attachments te unlocken, heb lang als engineer met de G36C gespeeld en heb daar al service star 6 mee en als engineer class service star 3, terwijl ik bij de rest nog geen heb. Dus eerst dat gelijk brengen :p

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 11:29 ----------



veel de minimap gebruiken, en hopen dat je team mates hebt die spotten, dat maakt alles veel makkelijker

Op de minimap zie je geen enemies toch? Het is gewoon vervelend als je bij donkere maps eerst moet zoeken en dan pas kan schieten, als je op hard speelt word je echt genadeloos afgeslacht.

Sowieso is het een beetje chaotisch voordat ik eindelijk weet waar ze zitten, maargoed, ik moet er nog allemaal aan wennen.
 
Op de minimap zie je geen enemies toch? Het is gewoon vervelend als je bij donkere maps eerst moet zoeken en dan pas kan schieten, als je op hard speelt word je echt genadeloos afgeslacht.

Sowieso is het een beetje chaotisch voordat ik eindelijk weet waar ze zitten, maargoed, ik moet er nog allemaal aan wennen.

jawel als ze in je buurt schieten zonder suppressor zie je ze op je mini map. En als je team mates ze spotten zie je ze ook lopen

maar sowieso eenmaal je de maps wat kent weet je wel waar ze zich meestal schuil houden
 
jawel als ze in je buurt schieten zonder suppressor zie je ze op je mini map. En als je team mates ze spotten zie je ze ook lopen

maar sowieso eenmaal je de maps wat kent weet je wel waar ze zich meestal schuil houden

Komen de Campaign maps ook in MP voor?
 
bepaalde stukken ja, maar dan eerder een gebouw ofzo dat je in de campaign ziet dat terug komt in de map
 
He arydean of zo, jammer dat het gister niet helemaal goed ging.. Je was ook slecht te verstaan man in-game..

Ben nu lvl 35. k/d 2.20 and rising. SPM 330 and rising :)
Vandaag maar eens battlelog aanmaken :p


@Realist: Voeg mij maar toe aan je playstation netwerk. Mijn gebruikersnaam staat in de openingspost van dit topic! Als je een headset heb kan ik je misschien wel een paar keer wat weg wijs maken door de multiplayer maps heen!
 
Laatst bewerkt:
He arydean of zo, jammer dat het gister niet helemaal goed ging.. Je was ook slecht te verstaan man in-game..

Ben nu lvl 35. k/d 2.20 and rising. SPM 330 and rising :)
Vandaag maar eens battlelog aanmaken :p


@Realist: Voeg mij maar toe aan je playstation netwerk. Mijn gebruikersnaam staat in de openingspost van dit topic! Als je een headset heb kan ik je misschien wel een paar keer wat weg wijs maken door de multiplayer maps heen!

Haha is goed, ik moet wel nog effe een headset halen ergens, maar komt goed.
 
Die laser vind ik echt nutteloos, snap niet goed waarom mensen het gebruiken.
Het verraadt je positie vaak en echt verblinden doet het ook niet.
 
Die laser vind ik echt nutteloos, snap niet goed waarom mensen het gebruiken.
Het verraadt je positie vaak en echt verblinden doet het ook niet.
Laser/flash light is nutteloos :) nooit gebruikt ook, ik kill echt best wel veel mensen die zich verraden door die dingen. Juist snipers die een laserlight hebben verraden zich zo hard :roflol:

Ook maar even battelog aangemaakt :)
Kills 2 718
Deaths 1 275
K/D Ratio 2.132
Kill assists 502
Score/Min 334
Quits 13%
Vehicles Destroyed 269
Vehicles Destroyed Assists 53
Avg. Weapon Accuracy 14%
Longest Headshot 261 m
Kill Streak Bonus 22
Skill 551
Top 5 Weapons:
1. SCAR-H 450 kills
2. M249 370 kills
3. UMP-45 302 kills
4. M1911 Supp. 282 kills
5. SV98 206 kills

Ik zie nu net waarom mijn average accuracy zo laag is.. Komt door de M249, Daar spray ik altijd heel erg mee.. De rest is allemaal 20%-30% :p

Toch wel grappig van dat Battelog dat deze gegevens zo nauwkeurig worden bijgehouden! Ik weet alleen niet hoe ik met mensen moet vergelijken uit mijn vriendenlijst?
Gaat wel aardig dacht ik zo :)
 
Laatst bewerkt:
Laser/flash light is nutteloos :) nooit gebruikt ook, ik kill echt best wel veel mensen die zich verraden door die dingen. Juist snipers die een laserlight hebben verraden zich zo hard :roflol:

Ook maar even battelog aangemaakt :)
Kills 2 718
Deaths 1 275
K/D Ratio 2.132
Kill assists 502
Score/Min 334
Quits 13%
Vehicles Destroyed 269
Vehicles Destroyed Assists 53
Avg. Weapon Accuracy 14%
Longest Headshot 261 m
Kill Streak Bonus 22
Skill 551
Top 5 Weapons:
1. SCAR-H 450 kills
2. M249 370 kills
3. UMP-45 302 kills
4. M1911 Supp. 282 kills
5. SV98 206 kills

Ik zie nu net waarom mijn average accuracy zo laag is.. Komt door de M249, Daar spray ik altijd heel erg mee.. De rest is allemaal 20%-30% :p

Toch wel grappig van dat Battelog dat deze gegevens zo nauwkeurig worden bijgehouden! Ik weet alleen niet hoe ik met mensen moet vergelijken uit mijn vriendenlijst?
Gaat wel aardig dacht ik zo :)

Heb jij de vorige delen gespeeld?
 
Back
Naar boven