XXL Nutrition

Sticky Wat voor jas heb jij dit jaar?

Bezoekers in dit topic

Het liefst wil ik een bomberjack, en dan met zo'n hoge capuchon als deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand tips? :)
 
2iw20p3.jpg


23qyx5l.jpg


21cbmh3.jpg




haters gonna hate, stylers gonna style

u jelly dbb ?
 
Vind het altijd gek dat mensen die roepen dat ze style hebben in jassen lopen van de H&M en Jack en Jones. :trollface:
 
Zien er wat goedkoop uit die 3 hierboven, eerste 2 fugly as hell.
 
lol @ mensen die een jas kopen omdat hij duur is of van een bepaald merk.
 
gewone klassieke zwarte geklede jas
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het model 2010 van onderstaande jas:
http://store-nl.hugoboss.com/Mantel-%C2%B4Zasto%60-van-scheerwol/hbeu50207898,nl_NL,pd.html

Ik zou overigens niet snel weer een jas van Boss kiezen, de kwaliteit is ondanks de aanschafprijs niet geheel in verhouding. Er zijn fabrikanten die een hogere kwaliteit leveren voor dezelfde prijs,
dat zijn vaak in mijn ogen 'onbekendere' Italiaanse merken zoals Tombolini/Loro Piana/Borrelli Napoli/ Cantarelli enzovoort.
 
Hugo Boss :roflol:

Heb daar een half jaartje gewerkt als bijbaantje. Dat mensen honderden euros betalen voor die crap kleren snap ik echt niet. Zien er vaak totaal niet uit en die prijs is belachelijk. Daarnaast is die fit ook totaal waardeloos, alsof je een vuilniszak aan hebt.
 
Ik heb dezelfde jas als vorig jaar
en het jaar daarvoor
en het jaar daarvoor
en het jaar daarvoor
en het jaar daarvoor
en het jaar daarvoor
en het jaar daarvoor
en het jaar daarvoor
(etc jas is in ieder geval meer dan 10 jaar oud, misschien wel 15)

[Link niet meer beschikbaar]

Ik had ook een jas waar ik zo aan gehecht was, op een gegeven moment in een impuls weggegooid. Nu eigenlijk spijt van :(
 
Laatst bewerkt:
Hugo Boss :roflol:

Heb daar een half jaartje gewerkt als bijbaantje. Dat mensen honderden euros betalen voor die crap kleren snap ik echt niet. Zien er vaak totaal niet uit en die prijs is belachelijk. Daarnaast is die fit ook totaal waardeloos, alsof je een vuilniszak aan hebt.

Nouja, door schade en schande wordt men wijs inderdaad. Maar ik verneem bij Boss ook een groot verschil in kwaliteit tussen hemden/broeken/truien enzovoort. De jas was dan ook mijn laatste aankoop van Boss, ik ben er klaar mee en ik kan voor die prijzen wel betere kwaliteit vinden!
 
Dezelfde als vorig jaar. Moest nog een goedkope jas erbij hebben. Kostte 50 euro ofzo bij de H&M. De jas is warm dus ik vind het wel best :)
Van die glimmende jassen zijn verschrikkelijk en voor mij ook geen bontkraag
 
Gay kleur, bruin ftw, maar dan minder strak.

Heb al bruin en ook nog zwart, maar die werden te standaard als ik om me heen keek. Bordeauxrood for the win!:cool:
 
Heb al bruin en ook nog zwart, maar die werden te standaard als ik om me heen keek. Bordeauxrood for the win!:cool:

Nee, daar loop je echt mee voor lul, is te metro achtig, en daar ben ik te stoer voor :cool:

Zwart ziet er ook niet uit, kan je net zo goed je leren broek erbij pakken, gewoon bruin.

Maar ieder zn eigen ding. :)
 
311345_f_76882a0fdda1cf110f4a091b06498649.jpg


Klasse heb je, dat kan je niet kopen!
 
Back
Naar boven