MuscleMeat

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Net een paar awesome potjes Metro gedaan met 64 spelers. Echt ideaal om dik punten te scoren man :D Alleen jammer dat mn eerste game eindigde met een crash. Ruim 2000 punten kwijt :P Alles bij elkaar toch effe ruim 15K punten gehaald in het laatste potje, mwahaha!
 
Net echt de k*tste potjes in weken gespeeld! Yes im mad :mad:
 
Ook nog mensen aan de battlelog hier?
 
hey, ik wil de expansion kopen, bij bol.com is ie pas beschikbaar over een week . (heel vreemd)

Dus ik dacht, dan download ik em van Origin. Maar waarom vraagt dat scheiss programma al m'n gegevens ?

Ik vertrouw EA voor geen ene **** en ik ga ze echt nooit al mijn gegevens geven, waarom vragen ze dit eigenlijk voor een DOWNLOAD ?

Ergens anders waar ik hem kan halen en voor het weekend binnen heb misschien ?

Wat is de expansion?
 
Vind je? Ik sta op 0.4 momenteel ofzo :P

Om boven de 1 te komen, na je leer fase, is toch wel een uitdaging denk ik...

Trouwens... Kloppen jouw stats? :D
 
ik zit op 1.4 k/d of zo, maar K/D ratio boeit me echt geen reet.

Ik offer mezelf vaak op , ren gewoon de ****ing trap op ook al weet ik ZEKER dat ik gelijk dood ben als ik boven ben.

**** IT !!!

Cry havoc, and let slip the dogs of WARRRRRRR !~!!

En pantrofl, ik ga echt niet al m'n gegevens geven aan EA (!) zodat ik wat kan DOWNLOADEN.

Huisadres ? Telefoon nummer ? Achternaam ? Welke ETAGE ik woon ?!? Waarom moeten die pleurislijers dat weten als ik iets van ze ga DOWNLOADEN naar mijn account !?

no way lol

Er staat ook in dat 'klik agree' dingetje dat je EA het recht geeft om al je gegevens te verkopen aan IEDEREEN .

p.s: Yo Trium, wat is up met die stats man !?!? Kloppen die wel ???
 
Laatst bewerkt:
ik zit op 1.4 k/d of zo, maar K/D ratio boeit me echt geen reet.

Ik offer mezelf vaak op , ren gewoon de ****ing trap op ook al weet ik ZEKER dat ik gelijk dood ben als ik boven ben.

**** IT !!!

Cry havoc, and let slip the dogs of WARRRRRRR !~!!

:lol:

inderdaad ,respect brah
ik doe precies hetzelfde, altijd die schijtmensen die voorzichtig het hoekje om komen en bij een kogel al meteen terugrennen naar hun eigen base.
Zo schiet je niks mee op in conquest/rush.

Going rambo on dem bitches!
 
inderdaad ,respect brah
ik doe precies hetzelfde, altijd die schijtmensen die voorzichtig het hoekje om komen en bij een kogel al meteen terugrennen naar hun eigen base.
Zo schiet je niks mee op in conquest/rush.

Going rambo on dem bitches!

Hahaha bij dat soort acties haal ik meestal mn triples en double kills :roflol:
Ik speel gewoon tactisch en ga zo min mogelijk dood. Toch sta ik dan bovenaan zowel met score, kills en k/d ratio dus jullie doen toch iets fout :p Dood gaan om niks kost juist alleen maar tickets en.kost je team weer actieve speel/kill tijd in een game!

@ Adhoc: We proberen het de volgende keer gewoon weer.. Dit sloeg nergens op idd..

@ rybeara: Ons team deed niks inderdaad daarom ging ik met Yorick mensen ****en in die buggy, choppers uit de lucht halen en tanks saboteren met de torch :p
 
Sleur altijd wel IEMAND mee de dood in op m'n jihad missies hoor :D

1.4 kd ratio op PC is helemaal niet zo slecht hoor. Helemaal niet als je geen vehicle hoertje bent.

En als door mijn dood een vlag is gecapped of verdedigd, of een camping rpg-metro-mietje doos is, dan was het het zeker waard. :D

Waarom spelen jullie bf3 trouwens niet op de PC ? Of dan in ieder geval de Xbox ? BF3 schijnt echt slecht te zijn op de PS3 zag ik
 
Sleur altijd wel IEMAND mee de dood in op m'n jihad missies hoor :D

1.4 kd ratio op PC is helemaal niet zo slecht hoor. Helemaal niet als je geen vehicle hoertje bent.

En als door mijn dood een vlag is gecapped of verdedigd, of een camping rpg-metro-mietje doos is, dan was het het zeker waard. :D

Waarom spelen jullie bf3 trouwens niet op de PC ? Of dan in ieder geval de Xbox ? BF3 schijnt echt slecht te zijn op de PS3 zag ik

PC: kost teveel
xbox: inferieure console tov ps3

En slecht? Wat bedoel je daarmee?
 
Om boven de 1 te komen, na je leer fase, is toch wel een uitdaging denk ik...

Trouwens... Kloppen jouw stats? :D

Nou het lullige is dus dat ik BF:BC2 veteraan ben :P Maar ik speel zoals hierboven beschreven, als een Rambo. Ik ren gewoon een vuurgevecht in en ben allesbehalve bang om voor mn flikker geschoten te worden. Dat resulteert nogal eens in een hoop onnodige deaths, maar ja. Het zij zo.

Enneh, mijn stats kloppen momenteel even niet echt nee. Zijn van toen ik ON was (maar met hele dikke hamstring blessure), dus vandaar ;) Ben momenteel zo goed mogelijk aan het cutten. Gewicht klopt nog wel aardig, maar vet% is wat hoger.
 
kd ratio boeit mij echt geen reet, als er een tank staat te campen op een vlag en ik moet 10x doodgaan voor ik mijn C4 erop geplakt krijg dan is dat maar zo
 
Back
Naar boven