XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Wat een bullsjitfilmpje.......

Ik ben er van overtuigd dat die gast fulltime kuurde met weinig testo en veel middelen als primo, masteron, winstol en tren. Maar zeker niet die doseringen die daar vermeld staan.....dat is meer Mr. olympia niveau :)

En owjah.........hij at te weinig.....
 
Hij is sneller afgespeeld, bass ook veel harder erin gedaan. Het is wel echt dezelfde melodie :)
 
Wat een bullsjitfilmpje.......

Ik ben er van overtuigd dat die gast fulltime kuurde met weinig testo en veel middelen als primo, masteron, winstol en tren. Maar zeker niet die doseringen die daar vermeld staan.....dat is meer Mr. olympia niveau :)

En owjah.........hij at te weinig.....

Hoe weet jij dat nou, volgens mij heeftie een keer gemeld dattie op 6000kcal bulkt oid.
Kan het natuurlijk niet controleren, maar jou statement komt helemaal uit het niets.
 
Zwaar bulken? Hij staat nog steeds best low in %...

Ja dus? bulken hoeft niet meteen hoog vp te beteken..miss doet ie ook wel cut-bulk cycles
 
DIe gast ooit vet gezien?
Tuurlijk niet. Het is gewoon een ecto die er genoeg rommel ingooit en zoveel kan eten als ie wil zonder vet te worden en er uiteindelijk een mooi lijf aan overhoud..........
 
Ja dus? bulken hoeft niet meteen hoog vp te beteken..miss doet ie ook wel cut-bulk cycles

Ik weet wel zeker dat hij dit doet, maar post zei ZWAAR bulken, hij bulkt dus gewoon ;)
 
naso heeft echt epic fysiek en aesthetics honderd keer beter dan die supapoep.
 
Ik heb een foto van hem op mobiel maar kan niet uploaden ???
 
Die mensen zoals naso zyzz etc... staan het hele jaar knetter droog denk wel dat die naso ook wat used
 
Back
Naar boven