AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

G53, toppertje!
 
PC: kost teveel
xbox: inferieure console tov ps3

En slecht? Wat bedoel je daarmee?


Tikkeltje overdreven misschien^ :lol:

Maar ehm, pc = muis + keyboard . En ik denk dat het niveau van de competitie een stukje hoger ligt dan op de PC
 
Net online gespeeld, ****ing vet :D

Bak er alleen nog weinig van, maar ik heb iig wel 4 kills en 7 deaths gemaakt mn eerst potje :o
 
Net online gespeeld, ****ing vet :D

Bak er alleen nog weinig van, maar ik heb iig wel 4 kills en 7 deaths gemaakt mn eerst potje :o

Is maar goed dat je deze dan hebt gehaald en niet 1 van de andere spellen waar je het overhad :p

Voor een eerste potje vind ik het best wel netjes :) Ik deed het slechter in het begin. Gewoon even wennen aan het spel. Na een tijd gaat het van zelf beter
 
Is maar goed dat je deze dan hebt gehaald en niet 1 van de andere spellen waar je het overhad :p

Voor een eerste potje vind ik het best wel netjes :) Ik deed het slechter in het begin. Gewoon even wennen aan het spel. Na een tijd gaat het van zelf beter

Gaat wel redelijk, alleen vind mikken nog steeds moeilijk, ben pc gewend.

Heb wel altijd minimaal de helft van deaths aan kills nu, dus dat is wel redelijk.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 14:52 ----------

Nu 7/9

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 14:53 ----------

Net 1 geknifed, heerlijk :D
 
ik vind die back to karkand pack toch wel tegenvalen. vind de lvls echt geen flikker aan xD. misschiem omdat ik ze niet ken en geen bf spel eerder heb gehad en dat xbox me toch tegen begint te vallen. weet niet of meer mensen dit hebbe :P
 
ik vind die back to karkand pack toch wel tegenvalen. vind de lvls echt geen flikker aan xD. misschiem omdat ik ze niet ken en geen bf spel eerder heb gehad en dat xbox me toch tegen begint te vallen. weet niet of meer mensen dit hebbe :P

koop een playstation :)
 
Kan de expansion niet eens spelen.

Heb betaald, hij staat geactiveerd in battle-fag , maar als ik een server wil joinen zegt ie "you don't have karkand" .

Bekend probleem, wordt al 3 moedernkende dagen 'zeer hard' aan gewerkt

****ing k*t origin
 
Net weer een paar uur maar de resultaten zijn om te janken :mad:

Vind de B2K niet eens zo bijzonder...speel ook liever de oude mappen.
 
Kan de expansion niet eens spelen.

Heb betaald, hij staat geactiveerd in battle-fag , maar als ik een server wil joinen zegt ie "you don't have karkand" .

Bekend probleem, wordt al 3 moedernkende dagen 'zeer hard' aan gewerkt

****ing k*t origin
had ik gister ook, je moet ff bij battlelog uitloggen en bij origin uitloggen daarna opnieuw inloggen bij origin en spelen maar.
 
Muwhahaha 14/9 3de potje.

Come at me.
 
Heb je al een headsetje? Wanneer kom je mij een keer joinen? Heb ook nog geen PSN invite gehad! :(

Heb ik net gedaan, heb alleen nog geen headset, komt goed :p
 
koop een playstation :)

Heb je geen last van Input-lag dan? En hoe werkt je VOIP?

Op de xbox kan je in een party met vrienden en voice.
Op de PS3 en PC schijnt VOIP (essentieel voor een BFgame) helemaal ****ed up te zijn. En op de PS3 reageert je personage met een vertraging op je controls ofzo? Op xbox360 geen last van.

De B2K Maps zijn ZALIG! Ik heb BF2 nooit gespeeld, maar het battlefield gevoel wat ik kreeg bij oudere delen, en BC1 en een beetje BC2, is weer helemaal terug. Heerlijk die grote open routes, open velden, gebouwen die weer kapot kunnen, talloze manieren om te flanken.

Er zijn nu ZOVEEL meer plaatsen waar je vuurgevechten kunt hebben dat het zelden saai word. Dit is bij vanilla BF3 wel anders. Elk potje kan op deze nieuwe maps anders aflopen en de gun/gameplay is voelt veel beter aan. Niet meer zo'n erge twitchshooter maar meer een positie-en dekkingspel. Love it.

Enige teleurstelling is Wake island en vooral de 'ART Direction'. Alles heeft een extreem blauwe tint, ziet er washed-out uit en grauwig. Jammer, was altijd een leuk kleurrijk eilandje om voor te vechten. Ook de zon mag van mij opbokken. :P
 
Tering wat is dat online vet :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 15:44 ----------

Heb je geen last van Input-lag dan? En hoe werkt je VOIP?

Op de xbox kan je in een party met vrienden en voice.
Op de PS3 en PC schijnt VOIP (essentieel voor een BFgame) helemaal ****ed up te zijn. En op de PS3 reageert je personage met een vertraging op je controls ofzo? Op xbox360 geen last van.

De B2K Maps zijn ZALIG! Ik heb BF2 nooit gespeeld, maar het battlefield gevoel wat ik kreeg bij oudere delen, en BC1 en een beetje BC2, is weer helemaal terug. Heerlijk die grote open routes, open velden, gebouwen die weer kapot kunnen, talloze manieren om te flanken.

Er zijn nu ZOVEEL meer plaatsen waar je vuurgevechten kunt hebben dat het zelden saai word. Dit is bij vanilla BF3 wel anders. Elk potje kan op deze nieuwe maps anders aflopen en de gun/gameplay is voelt veel beter aan. Niet meer zo'n erge twitchshooter maar meer een positie-en dekkingspel. Love it.

Enige teleurstelling is Wake island en vooral de 'ART Direction'. Alles heeft een extreem blauwe tint, ziet er washed-out uit en grauwig. Jammer, was altijd een leuk kleurrijk eilandje om voor te vechten. Ook de zon mag van mij opbokken. :P

Ik heb nergens last van hoor, lol.
 
Gaat wel redelijk, alleen vind mikken nog steeds moeilijk, ben pc gewend.

Heb wel altijd minimaal de helft van deaths aan kills nu, dus dat is wel redelijk.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 14:52 ----------

Nu 7/9

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 14:53 ----------

Net 1 geknifed, heerlijk :D

Het gaat de goeie kant op :p
Kniven vind ik zelf ook altijd wel lekker.

Voor de ps3 gebruikers. De Physical Warfare Pack is vandaag gratis in de Playstation Store! Toch een paar extra wapens waar je bijna niks voor hoeft te doen :)

[Link niet meer beschikbaar]
 
Het gaat de goeie kant op :p
Kniven vind ik zelf ook altijd wel lekker.

Voor de ps3 gebruikers. De Physical Warfare Pack is vandaag gratis in de Playstation Store! Toch een paar extra wapens waar je bijna niks voor hoeft te doen :)

[Link niet meer beschikbaar]

Ik had hem gisteren al afgehaald, wist niet eens dat je daar moest voor betalen.
Was wat aan het neuzen in ps3 store en kwam dat toevallig tegen.

Alleen type 88 is nieuw, doa had ik al.
****ing véél recoil op dat wapen, had het geduld gisteren niet om grip der op
vrij te spelen. Wel zeer goeie iron sight.
 
Nou ik ben effe helemaal verslaafd aan 64-man Metro. **** me sideways ik heb nog nooit zo consistent zo modderfokking veel punten gehaald. Net 3 games op een rij gedaan, ben 3 levels omhoog. Kreeg 3 x 15K - 20K :)
 
Back
Naar boven