AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mijn schouders zijn ruk, nu doe ik:

ma: borst/tricep/schouders
di: rug/biceps

dond: borst/tricep/schouders
vr: rug/biceps

Is het verstandig om zaterdag dan nog een schouderdag te doen? En welke oefeningen zou je dan doen om de zij en achterkant te pakken?

zaterdag benen?

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 21:36 ----------

ik vraag me af of zyzz ook zo populair was geworden als hij natty was..
 
Ik doe shoulder press met barbell en upright row en lateral raises. En daarvoor heb ik dumbbell press, flyes en schuin banken gedaan. Ook al veel aan de voorkant dus.

De maandag en de donderdag zijn gelijk.

Voorheen deed ik fullbody maar toen groeiden ze haast niet. Nu wel iets beter, maar ik vind ze nog steeds achterlopen.

Bijna geen achterkant schouder dus.
 
forever mirin'
 
I hope you trolling, otherwise you stupid

Het is toch gewoon zo. Hoe meer reps je doet, hoe meer je de focus bij kracht legt ipv massa. Miss nog niet bij 12 als je dat bedoelde
 
Het is toch gewoon zo. Hoe meer reps je doet, hoe meer je de focus bij kracht legt ipv massa. Miss nog niet bij 12 als je dat bedoelde
The fail is strong in this one.
 
Het is toch gewoon zo. Hoe meer reps je doet, hoe meer je de focus bij kracht legt ipv massa. Miss nog niet bij 12 als je dat bedoelde

Precies andersom en daarna ga je meer naar spieruithoudingsvermogen (bv. >25 reps)
 
The fail is strong in this one.

Je zou het ook gewoon uit kunnen leggen ipv zo'n mongolen comment te plaatsen.

@Aesthetic
Thx. Ik dacht altijd massa - kracht - uithouding.
 
Je zou het ook gewoon uit kunnen leggen ipv zo'n mongolen comment te plaatsen.

@Aesthetic
Thx. Ik dacht altijd massa - kracht - uithouding.
Jij kan het ook gewoon opzoeken als je het zo graag wilt weten, vooral als je er al meerdere keren op gewezen bent. :roflol:
 
Is goed jonge. Jij komt er wel met je 70kg.
 
Haha. Was ook echt een nutteloze discussie. Moet niet alleen zyzz respecteren maar iedereen. Ook mensen die het een keer verkeerd hebben.
 
Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel vet je rond je buik opslaat. Maar je gaat er echt geen cm's afhalen tenzij je vp iets van 30% of meer is..
Als je een breed bekken hebt ben je ****ed for life :p.

Ik dacht trouwens dat je abs maar weinig groeipotentieel hebben, dus er bestaat niet zoiets als 'grote' abs. Sterke abs, dat heb je nodig.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 17:43 ----------



Pull-over is gewoon een massa oefening. Of pull-overs voor borst of rug zijn laat ik in het midden, wil die discussie niet weer oprakelen. Zijn echt honderden topics over.

kijk mn log voor een foto van iemand die echt wel abs trainde (imo)
 
kijk mn log voor een foto van iemand die echt wel abs trainde (imo)

Goede abs, maar blijft genetics + die dude staat kurk en kurkdroog. Hij heeft wss van zichzelf al goede abs gehad.
 
Back
Naar boven