XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Goede abs, maar blijft genetics + die dude staat kurk en kurkdroog. Hij heeft wss van zichzelf al goede abs gehad.

Dus jij zegt dat hij geen abs trainde? Deze abs lijken mij onmogelijk deadlift en squat haalbaar.
 
Dus jij zegt dat hij geen abs trainde? Deze abs lijken mij onmogelijk deadlift en squat haalbaar.

En dan meteen weer naar het andere uiterste gaan he. Je kan je abs goed trainen door bij veel oefeningen je abs aan te spannen. Vooral de staande oefeningen. Zittend kan het ook, dan moet je alleen de rug leuning van je bankje plat laten.
 
Ik bedoel dat je abs niet monsterlijk gaan groeien van specifieke ab-training. Je armen kunnen bv van 30cm naar 45cm gaan, zoiets zal met je abs niet kunnen.
 
Zonder laag vp zullen je abs niet echt zichtbaar zijn. Of je bent een echte troll (zag ooit op dbb zo een post met een foto van vetlap met monsterabs -> photoshopped offcourse)

Vp in de richting van 8% voor hele mooie zichtbare abs.
 
Bijna geen achterkant schouder dus.


Bij de rugdag doe ik dumbbell rows, Bor. Doet ook wel een beetje denk ik. Maar ik zal wel ff wat oefeningen opzoeken voor een extra dag en dan zie ik t wel wat t doet.
 
Demian houd alsjeblieft op met die onzin posten. als je zwaar traint met compounds hoef je in feite geen abs tetrainen.
Zijn zelfs. prof bb die geen abs trainen
 
+1. Dat is genetisch bepaald. Een ecto heeft per definitie slankere heupen en taille ivt een meso. Desalniettemin word je taille in de loop der jaren vanzelf groter en breder...en is het wel een ondergewaardeerd lichaamsdeel als het gaat om "het fanatiek aanpakken van"
Hoeveel GROTE kerels zie je hun taille GOED trainen? Abs van alle kanten etc etc? Ik weinig in ieder geval.......Meeste gasten die 1 meter breed zijn, hebben vaak ook een enorme gut aka geen slanke taille. Ergens heb je gewoon een bredere taille nodig om meer beef op je bovenlijf te plakken!

Over het algemeen bij vrouwen net zo.......de meiden die wat forser zijn op de heupen ( en kont) hebben vaak ook grotere tieten. De superslanke dennen hebben doperwtjes...
Uiteraard zijn er uitzonderingen.....maar doorsnee genomen is het wel zo :)


Hoe train je volgens jou je taille smaller dan? In n ander topic zei iemand dat van deadliften je taille breder word, nou ik als ecto/smalle taille vraag me dan af of ik wel retezwaar wil deadliften als een van mn weinige sterke punten (aesthetic gezien) dan vermindert. Ik heb nu massa gepakt en ook wel vet, maar als k ga cutten ga ik ervanui dat mn taille wel weer strak word. Ik hoop alleen wel dat ie dan niet breder is als toen ik 15 kg minder woog, hoef niet van die kilometers uitstekende obliques, hoewel getrinde obliques ansich wel mooi zijn...
 
Hoe train je volgens jou je taille smaller dan? In n ander topic zei iemand dat van deadliften je taille breder word, nou ik als ecto/smalle taille vraag me dan af of ik wel retezwaar wil deadliften als een van mn weinige sterke punten (aesthetic gezien) dan vermindert. Ik heb nu massa gepakt en ook wel vet, maar als k ga cutten ga ik ervanui dat mn taille wel weer strak word. Ik hoop alleen wel dat ie dan niet breder is als toen ik 15 kg minder woog, hoef niet van die kilometers uitstekende obliques, hoewel getrinde obliques ansich wel mooi zijn...

je krijgt niet zomaar een brede taille van deadlifts, gewoon obliques niet apart trainen en goed deadliften, de rest is genetisch
 
@abs discussie, meen dat Zyzz z'n abs ook niet apart trainde.
/end discussion
2ivhd1h.gif
 
En dan meteen weer naar het andere uiterste gaan he. Je kan je abs goed trainen door bij veel oefeningen je abs aan te spannen. Vooral de staande oefeningen. Zittend kan het ook, dan moet je alleen de rug leuning van je bankje plat laten.

Ja is het uiterste, maar wel een mooi voorbeeld (imo).

Ik bedoel dat je abs niet monsterlijk gaan groeien van specifieke ab-training. Je armen kunnen bv van 30cm naar 45cm gaan, zoiets zal met je abs niet kunnen.

Maar je kan zeker wel dikke blokken kweken.

Zonder laag vp zullen je abs niet echt zichtbaar zijn. Of je bent een echte troll (zag ooit op dbb zo een post met een foto van vetlap met monsterabs -> photoshopped offcourse)

Vp in de richting van 8% voor hele mooie zichtbare abs.

True...

je krijgt niet zomaar een brede taille van deadlifts, gewoon obliques niet apart trainen en goed deadliften, de rest is genetisch

For once, i agree with you!
 
Ja is het uiterste, maar wel een mooi voorbeeld (imo).



Maar je kan zeker wel dikke blokken kweken.



True...



For once, i agree with you!

zonder een shitload aan AAS zul je egt niet zo'n dikke blokken kweken. en zelfs dan is het 95% genetisch en vp
 
zonder een shitload aan AAS zul je egt niet zo'n dikke blokken kweken. en zelfs dan is het 95% genetisch en vp

Ja dat snap ik, maar het ging er om of hij abs trainde of niet, mijn stelling is dus van wel.
 
zyzz pose, stiekem ben je ook wel aan het miren':rolleyes:

haha de eindpose kan opzich wel de "zyzz pose" , maar het gaat mij meer om zijn vrouwelijkheid daarvoor:roflol:
 
haha de eindpose kan opzich wel de "zyzz pose" , maar het gaat mij meer om zijn vrouwelijkheid daarvoor:roflol:

ja kleine vrouwelijke trekjes die hij wel vaker had, blijft me imo verbazen dat die gozer niet gay was (no homo) (no offence)
 
Hij likt zn lippen ook echt af op het einde:hahaha:
 
Back
Naar boven