AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

:lol:

Sorry, maar nee. Dat denk je maar.

En daarmee bedoel ik niet dat je slecht bent of zo hoor, maar nee , no farking way

Het draaien alleen al duurt 100 jaar met de controller. Dan heb je nog die eikeltjes die heen en weer bewegen als je ze aan het schieten bent.
Is al irritant genoeg met de muis, met de controller ben je dan gewoon kansloos

Spijtig dat we het niet kunnen uittesten, want ik ging de uitdaging direct aan.
Dat je kogels ontwijkt is toch meer dan normaal...
Dropshots zijn ook erg interessant in face 2 face confrontatie.
 
:lol:

Sorry, maar nee. Dat denk je maar.

En daarmee bedoel ik niet dat je slecht bent of zo hoor, maar nee , no farking way

Het draaien alleen al duurt 100 jaar met de controller. Dan heb je nog die eikeltjes die heen en weer bewegen als je ze aan het schieten bent.
Is al irritant genoeg met de muis, met de controller ben je dan gewoon kansloos

Kwestie van wennen natuurlijk :rolleyes:

Heb altijd pc shooters gespeeld, maar ik schiet ze nu ook aardig, net een score van 14/7 weer, best netjes voor mn 2de dag.

Heb nu eindelijk een nieuw wapen wat een beetje goed is, gaat gelijk stukken beter.
 
Kwestie van wennen natuurlijk :rolleyes:

Heb altijd pc shooters gespeeld, maar ik schiet ze nu ook aardig, net een score van 14/7 weer, best netjes voor mn 2de dag.

Heb nu eindelijk een nieuw wapen wat een beetje goed is, gaat gelijk stukken beter.

Het is gewoon technisch niet eens mogelijk om muis en keyboard te evenaren . Je kunt met je controller maar op een beperkte snelheid naar een kant op gaan.

Als je het stickje helemaal naar links of rechts doet, zit je vast aan de maximale snelheid waarmee je kunt draaien.

Met een muis is dit niet het geval. Je kunt gewoon in 1/10 seconde 180 graden draaien.

Je kunt 10 rondjes draaien met 1 zwiep van de muis, en ook nog eens veel exacter richten.

Daarmee bedoel ik niet dat muis altijd beter is dan controller, er zijn andere soorten spellen waarmee je beter af bent met een controller of stick . (Tekken, Streetfighter, enz)
 
Laatst bewerkt:
Het is gewoon technisch niet eens mogelijk om muis en keyboard te evenaren . Je kunt met je controller maar op een beperkte snelheid naar een kant op gaan.

Als je het stickje helemaal naar links of rechts doet, zit je vast aan de maximale snelheid waarmee je kunt draaien.

Met een muis is dit niet het geval. Je kunt gewoon in 1/10 seconde 180 graden draaien.

Je kunt 10 rondjes draaien met 1 zwiep van de muis, en ook nog eens veel exacter richten.

Daarmee bedoel ik niet dat muis altijd beter is dan controller, er zijn andere soorten spellen waarmee je beter af bent met een controller of stick . (Tekken, Streetfighter, enz)

Ja dus, je tegenstander heeft dan toch ook een controller, wat is het verschil dan?
 
"... ben er zelfs zeker van dat ik op een server van de pc ook best mijn mannetje goed zou kunnen staan met een controller..."

Goed punt, alleen het ging hierom ^
 
Ja je kan sneller aimen etc met een muis maar nou doe je net of we het over unreal tournament hebben. Je hebt veel meer nodig dan snelle reflexen om een topspeler te zijn in bf3
 
N00b :p

hoelang speel je al?

Helaas al een tijdje, haha! Zat zelfs in de beta. En ik speelde ook al BF:BC2. :o

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 19:32 ----------

Ja je kan sneller aimen etc met een muis maar nou doe je net of we het over unreal tournament hebben. Je hebt veel meer nodig dan snelle reflexen om een topspeler te zijn in bf3


Mijn punt was eigenlijk 2ledig: beweegsnelheid is hoger met de muis (daar moeten console spelers dan aan wennen) en je moet gewoon doorgaans veel accurater zijn met PC shooters. Als ik dat laatste mis heb laat ik me graag corrigeren, maar ik verwacht veel gevloek uit de console hoek. Gevolgd door kreten als "WTF! HAX!!1!!1!"
 
Ja je kan sneller aimen etc met een muis maar nou doe je net of we het over unreal tournament hebben. Je hebt veel meer nodig dan snelle reflexen om een topspeler te zijn in bf3

Eindelijk een goede reactie, precies of het heeft alleen te maken met snelheid 180° te kunnen draaien ...
Ik vind dat eerder nadelig zelfs, ik kan mijn controller ook sneller instellen en me daaraan aanpassen, maar dat is helemaal niet nodig.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ow yeah bijna level 9 :D

Gaat de goede kant op, meeste potjes own ik zwaar, toch ligt het wel aan de map en je team hoe goed je bent.
 
Zit lekker te lamen met MAV :roflol:.

Elke potje iets van 50 kills met 3/4 deaths.
 
snipen begint me wel te bevallen, soflam ergens klaar zetten om zo toch nog wat punten extra te verdienen. vooral het gevoel als je ene door de kop schiet is wel nice :p verste schot nu is 279m
 
Wat is die AS Val snel leeg zeg. Close quarter mol je de eerste maar de 2e sloopt je als je aan t herladen bent. Is ook alleen viable als support, supersnel out of ammo. USAS met m320 is ook wel een lekkere setup om lomp te raggen.

Wat zijn jullie favoriete guns per class?
Mijne:
Assault:aek-74
Engineer:g36
Support:m249 Snel de mg36 vrijspelen :D
Recon:m39
All:m9 tactical Echt een fijne handgun is dat.
USAS
 
Wat is die AS Val snel leeg zeg. Close quarter mol je de eerste maar de 2e sloopt je als je aan t herladen bent. Is ook alleen viable als support, supersnel out of ammo. USAS met m320 is ook wel een lekkere setup om lomp te raggen.

Wat zijn jullie favoriete guns per class?
Mijne:
Assault:aek-74
Engineer:g36
Support:m249 Snel de mg36 vrijspelen :D
Recon:m39
All:m9 tactical Echt een fijne handgun is dat.
USAS

Assault: aek-74
Engineer: G36c
Support: PKP
Recon: SV98 maar ik wil die L en nog wat van de 2e assignment
 
Level 40 .

Moet nog 3 levels halen dit weekend . Dat wordt tank + lav hoeren vrees ik :mad:
 
Back
Naar boven