Fitness Seller

Het Battlefield topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Meer mensen die niet kunnen joinen? Krijg telkens 'failed to join the game. Please check your network...' te zien.
 
hmm ik zal eens checken

nee kan gewoon joinen
 
Laatst bewerkt:
snipen begint me wel te bevallen, soflam ergens klaar zetten om zo toch nog wat punten extra te verdienen. vooral het gevoel als je ene door de kop schiet is wel nice :p verste schot nu is 279m

Lekker zijn die headshots :p Had er laatst 1tje van 549m. Voor die soflam heb je wel altijd een engineer met een javelin nodig ofniet? Heb je er anders wel wat aan?
 
Lekker zijn die headshots :p Had er laatst 1tje van 549m. Voor die soflam heb je wel altijd een engineer met een javelin nodig ofniet? Heb je er anders wel wat aan?

ik nu eentje van 310 meter, feels good man :p

of tanks en jets / choppers met guided missiles, vooral op die nieuwe mappen krijg ik daar veel spot kills mee
 
Fuuu ik ga vandaag ook weer snipen.. Wat is de beste afstand sniper en hoe kom ik eraan?
 
ik nu eentje van 310 meter, feels good man :p

of tanks en jets / choppers met guided missiles, vooral op die nieuwe mappen krijg ik daar veel spot kills mee

Net even een paar filmpjes over de soflam bekeken. Zal er eens mee gaan spelen. Het kan een handig apparaatje zijn

Fuuu ik ga vandaag ook weer snipen.. Wat is de beste afstand sniper en hoe kom ik eraan?

Of het de beste is weet ik niet maar ik gebruik altijd de SV98 met ballistic 12x. Is wel een bolt action maar vind het een erg lekkere gun om mee te snipen
 
ja sv98 schiet voor mij ook het lekkerst, en na 60 kills unlock je de straigt pull bolt moet je niet meer elke keer herladen na elk shot
 
Assault: kh2002 + m320
Engineer: m4a1
Support: PKP + c4
Recon: nvt
 
Sommige maps zijn gewoon zo k*t dat je wel moet snipen, op team dm die map waar het nacht is, die zeg maar verticaal loopt, dat is echt een sniper map vind ik.
 
Sommige maps zijn gewoon zo k*t dat je wel moet snipen, op team dm die map waar het nacht is, die zeg maar verticaal loopt, dat is echt een sniper map vind ik.

Tehran Highway? Heerlijke snipermap op CQ iig :D
 
Tehran Highway? Heerlijke snipermap op CQ iig :D

Ik vind t echt een k*tmap, haal er ook zeer weinig kills, geef mij maar steden met veel gangetjes etc :D
 
Iemand al 2nd tier assignment weapons geprobeerd?
 
Tering, nachtje slapen en je schiet gelijk niks meer raak :roflol:

Niet goed :o
 
Heb nu de sv90, erg lekker, zijn vast betere alleen ben nog maar lvl 11 :(
Op welke console speel je?
Net even een paar filmpjes over de soflam bekeken. Zal er eens mee gaan spelen. Het kan een handig apparaatje zijn



Of het de beste is weet ik niet maar ik gebruik altijd de SV98 met ballistic 12x. Is wel een bolt action maar vind het een erg lekkere gun om mee te snipen
Filmpjes?? Ben wel benieuwd..
ja sv98 schiet voor mij ook het lekkerst, en na 60 kills unlock je de straigt pull bolt moet je niet meer elke keer herladen na elk shot

Sv98 schiet ik al mee ja, maar ik zoek een sterkere bolt action in de richting van de Gol Sniper Magnum van bf bc2. :)
 
Ice, ik ga nu naar de gym, die is tot 4u open. Daarna ff potje rush ofzo?
 
Is het nou zo dat je voor wapens die je niet gebruikt ook accesoires kan winnen?
 
Ice, ik ga nu naar de gym, die is tot 4u open. Daarna ff potje rush ofzo?
Sowieso geen rush. Maar ik denk het niet man. Ik ben obderweg naar huis, zodra ik thuis ben kan ik aan mn huiswerk tot ik weer weg ga. Misschien ga ik morgen weer even..
Is het nou zo dat je voor wapens die je niet gebruikt ook accesoires kan winnen?

Volgens mij moet je nagenoeg alle accesoires verdienen per wapen..
 
Sowieso geen rush. Maar ik denk het niet man. Ik ben obderweg naar huis, zodra ik thuis ben kan ik aan mn huiswerk tot ik weer weg ga. Misschien ga ik morgen weer even..


Volgens mij moet je nagenoeg alle accesoires verdienen per wapen..

Dus je moet ze gebruiken om er accesoires voor te verdienen, ok.

Soms krijg je een nieuw wapen en die is echt zwaar klote, te lange reload tijd (en daar word ik vaak door genakt) of te hoge recoil.

Vind die m429 tot nu toe wel het beste. Moet alleen nog ff als recon een paar dikke snipers winnen, maar gebruik het nooit omdat die wapens in t begin zo klote zijn, waar je pijltjes ziet als je via de lens kijkt, worthless piece 'o crap.
 
Back
Naar boven