AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dus je moet ze gebruiken om er accesoires voor te verdienen, ok.

Soms krijg je een nieuw wapen en die is echt zwaar klote, te lange reload tijd (en daar word ik vaak door genakt) of te hoge recoil.

Vind die m429 tot nu toe wel het beste. Moet alleen nog ff als recon een paar dikke snipers winnen, maar gebruik het nooit omdat die wapens in t begin zo klote zijn, waar je pijltjes ziet als je via de lens kijkt, worthless piece 'o crap.

Burst fire is your friend. Gelukkig wordt sprayen beloond in dit spel met een verlaagde accuracy.. Als jij tapt met je schietknop gaat:
1. Je accuracy zwaar omhoog;
2. Je magazijnen gaan langer mee;
3. Je recoil wordt geminimaliseerd.

Win-Win-Win dacht ik zo. Enige vereiste is dat je snel mikt..

Ohja, en tijdens een vuurgevecht ga ik altijd schuilen/liggen wanneer ik moet reloaden of pak ik mijn secondary want dat is sneller. Maar dat is allemaal situatie afhankelijk natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
Op welke console speel je?

Filmpjes?? Ben wel benieuwd..


Sv98 schiet ik al mee ja, maar ik zoek een sterkere bolt action in de richting van de Gol Sniper Magnum van bf bc2. :)

pc natuurlijk, ben hetero met geld
 
Burst fire is your friend. Gelukkig wordt sprayen beloond in dit spel met een verlaagde accuracy.. Als jij tapt met je schietknop gaat:
1. Je accuracy zwaar omhoog;
2. Je magazijnen gaan langer mee;
3. Je recoil wordt geminimaliseerd.

Win-Win-Win dacht ik zo. Enige vereiste is dat je snel mikt..

Ohja, en tijdens een vuurgevecht ga ik altijd schuilen/liggen wanneer ik moet reloaden of pak ik mijn secondary want dat is sneller. Maar dat is allemaal situatie afhankelijk natuurlijk!

Ik vind burst fire klote, als je een enemy van dichtbij tegen komt ben je ****ed met burst fire, en sommige wapens hebben sowieso een hoge acc. en een lage recoil.
 
Ik vind burst fire klote, als je een enemy van dichtbij tegen komt ben je ****ed met burst fire, en sommige wapens hebben sowieso een hoge acc. en een lage recoil.

Er is nooit een methode voor alles. Als er iemand voor je staat met zijn gezicht naar je toe spray je hem ja.. Staat hij met ze rug naar je toe kan je makkelijk burst fire toepassen. Verder gebruik ik dit bij afstanden boven de 10 meter gewoon standaard.. En zo'n duel verlies ik nauwelijks..
 
Er is nooit een methode voor alles. Als er iemand voor je staat met zijn gezicht naar je toe spray je hem ja.. Staat hij met ze rug naar je toe kan je makkelijk burst fire toepassen. Verder gebruik ik dit bij afstanden boven de 10 meter gewoon standaard.. En zo'n duel verlies ik nauwelijks..

Haha oke.

Als er iemand met zn rug naar me toe staat pak ik mn mes btw, zwaar frustrerend als het dan ook op 1 of andere manier niet lukt waardoor die zich omdraait en mij dood schiet :mad:

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 15:50 ----------

Krijg je daar nou extra punten voor btw?
 
Haha dat kan ook, maar dan hebben we het al lang niet meer over effectiviteit ;)
Ik heb geen idee of je daar extra punten voor krijgt, dan moet je even op je scherm kijken als je iemand z'n strot door snijdt!
 
Moet alleen nog ff als recon een paar dikke snipers winnen, maar gebruik het nooit omdat die wapens in t begin zo klote zijn, waar je pijltjes ziet als je via de lens kijkt, worthless piece 'o crap.
Met die begin rifles kun je goed met rds of iron sights een beetje rondrennen om in med-close range je ding te doen. Of met shotguns.
 
Met die begin rifles kun je goed met rds of iron sights een beetje rondrennen om in med-close range je ding te doen. Of met shotguns.

Ja ik gebruik nu als Recon een beetje automatische geweren, zoals die pp2000 ofzo, dan win ik tenminste nog wat betere wapens ;)
 
sjezus echt balechelijk die prijs van die expansion pack. pure geldklopperij
 
ik had de normal edition voor 18 euro
:trollface:

Dan kan de prijs voor een expansion er ook nog wel bij :) of wacht je normaal gesproken bij ieder spel tot ie in de koopjesbak ligt :rolleyes:
 
Hahah ik moest er ook wel om lachen en ga het ook zeker een paar keer probren :roflol:
 
Je bent ook nog veelste jong voor een geweldadig spel als Battlefield!
 
Zo eens Rush spelen en groundtargets kapot maken met jets :cool: Doet er iemand mee?
 
Im in tot iets voor 6en!
 
Back
Naar boven