Fitness Seller

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

done maar is maar 1 ronde dan, derna gaat de gewone mapcycle verder. kan wel mijn server bedienen via mijn iphone dus zal over een half uur nog eens zien of ze nog bezig is of ikhem moet herstarten :p

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 19:49 ----------



mhhh raar

Oeps had gewoon weer een plug in update had ik niet gezien brah.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 19:55 ----------

Ik ga nu ff Gulf of Oman spelen iemand zin om te joinen nickname thalameus.
 
Ah, ok. :p

Vraagje: zou je misschien je server op gulf of oman willen zetten? Als dat kan. Wil even paar dingen checken.

Wat is je nickname, deze noob gaat nog wel spelen.

DEMTEDDIES is m'n nick.
 
K/D met 0.15 gestegen
SPM met 45 gestegen
W/L met 0.1 gestegen
Longest Headshot net geen 400 m op wake island :)

En dat in een paar rondjes :p
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/mooijboy/stats/208609539/ps3/

400 mtr is helaas nog niets record ligt op een mindblowing 3970 mtr.

Ben zelf nog niet verder gekomen dan 440 mtr.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 23:25 ----------

Sow weer een lekkere score gemaakt
@ pantrofl jammer dat je weg ging ons team won namelijk easy.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/10966267/1/362730594/
 
400 mtr is helaas nog niets record ligt op een mindblowing 3970 mtr.

Ben zelf nog niet verder gekomen dan 440 mtr.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 23:25 ----------

Sow weer een lekkere score gemaakt
@ pantrofl jammer dat je weg ging ons team won namelijk easy.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/10966267/1/362730594/
Hmm, vond het niet veel aan met zijn 25-en op zo'n map. :P

Werd ook telkens gespawnraped door die heli van hun, maarja. Volgende keer metro weer. ;d
 
Hmm, vond het niet veel aan met zijn 25-en op zo'n map. :P

Werd ook telkens gespawnraped door die heli van hun, maarja. Volgende keer metro weer. ;d

Ltr zat de server voller je was te vroeg weg trouwens mooie score op metro gozer maar wel beetje op de mietjes manier met die mav.
Ikzelf heb de mav nog niet vrijgespeelt maar lijkt dus makkelijk kills te maken ermee als ik naar die ziekte score van jouw kijk.
 
Ltr zat de server voller je was te vroeg weg trouwens mooie score op metro gozer maar wel beetje op de mietjes manier met die mav.
Ikzelf heb de mav nog niet vrijgespeelt maar lijkt dus makkelijk kills te maken ermee als ik naar die ziekte score van jouw kijk.
Hahaha ik kon niet ophouden met lachen :roflol:. Die lui stonden allemaal achter elkaar en telkens ELKE keer weer reed ik ze allemaal omver.

Doe het niet vaak met mav, heb er maar 150 kills mee ofzo (met die ronde inclusief) maar het is wel erg grappig. ;p
 
Is het echt zo makkelijk killen met de mav ik schiet ze bijna altijd gelijk uit de lucht?

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 10:24 ----------

Gaat trouwens wel erg snel met die rangen man ben er gistere al 4 gestegen zit nu op rang 39
 
zucht.

Wat is nou het beste wapen. Heb geen tijd om alles vrij te spelen en de unlocks te halen voor allemaal.

De USAS12 zuigt best wel hard trouwens. Echt ALLEEN goed voor 3 meter afstand, HOOGSTENS.

Ik wil op medium afstand redelijk accuraat kunnen sprayen. De standaard rifles vind ik eerlijk gezegd BEST WEL GOED daarvoor. Zeker met een silencer kun je op best lange afstand aardig accuraat vol auto schieten.

Famas vind ik bagger. F2000 is ook niet goed om te sprayen.

AEK971 (of zo) heb ik al een tijd, maar lijkt best wel weinig recoil met hoge vuursnelheid.
M416 is volgens mij ook wel wat voor mij.

Nog betere suggesties ? Wat gebruiken jullie voor medium afstand ?

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 11:26 ----------

Lekker haha, metro is echt een fragfest.

Andere team was vrij bagger zo te zien :lol:

Ja dat helpt wel :D
 
hoe the **** haal je 79 - 0? waar sta je dan te campen in metro?

Dat is met de mav ****ing easy man met 64 spelers zijn er opstoppingen en punten waar je bijna niet voorbij kom vooral tussen c en b is het erg je gaat gewoon afgezondert staan en gaan met die banaan.
 
Dat is met de mav ****ing easy man met 64 spelers zijn er opstoppingen en punten waar je bijna niet voorbij kom vooral tussen c en b is het erg je gaat gewoon afgezondert staan en gaan met die banaan.

ah zo, ok not my type of gaming dat :p
 
Ik gebruik voor medium range PDW-R met silencer en SCAR-H ownt echt heel hard op medium range, ook met silencer..
 
Hoeveel levels/ranks etc heb je eigenlijk?
 
Zelf speel ik met de M416 (scope+rail+heavy barel) en dan de m320 granaat werper . Super combo en je kan met je m320 tanks uitschakelen . Speel zelf wel op xbox360 weet niet of het op pc en ps even goede combo is .
 
Zelf speel ik met de M416 (scope+rail+heavy barel) en dan de m320 granaat werper . Super combo en je kan met je m320 tanks uitschakelen . Speel zelf wel op xbox360 weet niet of het op pc en ps even goede combo is .

Maakt dat nou weer uit :roflol:
 
Back
Naar boven