XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 876K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

tis toch n vriend van zyzz die dat filmpje gemaakt heeft??hij zal toch niet zomaar uit zijn nek gaan kletsen zeker .?

Vriend van zyzz ?

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 14:54 ----------

Waarom niet?


Waarom denk je dat vrouwen bodybuilders een manlijke kaaklijn hebben?

ze staan goed droog :cool:
 
Vriend van zyzz ?

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 14:54 ----------



ze staan goed droog :cool:

Daarom hebben ze niet zon kaaklijn pannekoek! :o
 
Omdat ze testosteron tot zich nemen. Daardoor krijgen ze een pik, kaaklijn, kleine tits, en een kaaklijn.
& een kaaklijn.
 
En een lul! ...wait whuut.
 
whut?

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 15:37 ----------



Door de mannlijke hormonen...

Heb een vriendin die al een tijdje traind haar vp is zwaar gestegen en nooit heeft ze iets van haar leven genomen brah
 
Heb een vriendin die al een tijdje traind haar vp is zwaar gestegen en nooit heeft ze iets van haar leven genomen brah

Ik heb het over zware kuren?
 
nope
Maar z eheeft nog een k*tje hoor :(

Gast waar heb je het over, ik zeg dat vrouwen met zware kuren wel degelijk een mannlijke kaaklijn krijgen. Waarop jij zegt dat je een vriendin hebt die trained en die in bf is gestegen ??????

Voorbeeld van een vrouw met kuren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gast waar heb je het over, ik zeg dat vrouwen met zware kuren wel degelijk een mannlijke kaaklijn krijgen. Waarop jij zegt dat je een vriendin hebt die trained en die in bf is gestegen ??????

Voorbeeld van een vrouw met kuren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bf zwaar gestegen waarvan je nu haar kaalijntjes goed kan zien terwijl ze dit hiervoor niet had , dit bedoel ik
 
ff een zyzz achtergrondje gemaakt (:
1920x1080
28b906r.png
 
ff een zyzz achtergrondje gemaakt (:
1920x1080
28b906r.png



Sorry maar hij is niet mooi, haast onleesbaar, Vini=Veni, en het lijkt erop alsof je net 2x met photoshop hebt gewerkt.
 
Laatst bewerkt:
radial gradient, zyzz outline, gefaalde text en een zachte brush achter de vingers, u mad photoshop?
 
Gast waar heb je het over, ik zeg dat vrouwen met zware kuren wel degelijk een mannlijke kaaklijn krijgen. Waarop jij zegt dat je een vriendin hebt die trained en die in bf is gestegen ??????

Voorbeeld van een vrouw met kuren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]







ik zou der hitten:orly::nowai::fuux::hornyna:
 
Je maakt zyzz uit met je fotosoep !
PerBan 4FTW!!!!
 
Back
Naar boven