AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Laatste tijd ben ik assault, haal zo veel meer punten als met de andere classes. Wie wil vanavond ff wat potjes spelen? Ik heb geen headset dus dat is wel jammer, maar zit nu soms in squads met lui die er echt helemaal niks van bakken, niet echt leuk
 
Laatste tijd ben ik assault, haal zo veel meer punten als met de andere classes. Wie wil vanavond ff wat potjes spelen? Ik heb geen headset dus dat is wel jammer, maar zit nu soms in squads met lui die er echt helemaal niks van bakken, niet echt leuk

Waar speel je op ik pc en ga vanavond nog wel even los nu ook trouwens he he.
 
Wat is het toch irritant trouwens dat je na een match niet naar je main menu kan zeg
 
Zodat je niet uit de game gaat als er wordt gewisseld van map ;)
En welbekend probleem bij o.a. MW3.
 
Zodat je niet uit de game gaat als er wordt gewisseld van map ;)
En welbekend probleem bij o.a. MW3.

Hmm ik zie het probleem daar niet echt van in, maar dat moet ik ervaren denk ik.
 
Waar speel je op ik pc en ga vanavond nog wel even los nu ook trouwens he he.

Ps3

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 18:46 ----------

lol dat vind ik ook zo k*t

Zwaar irritant ja, als je wil stoppen dan doe je dat toch alsnog als de nieuwe game is gestart dus schieten ze niks mee op lijkt me
 
Ik vind de KH2002 wel aardig op dit moment, he nog niet zoveel wapens verder @ rank 14 :hahaha:
 
Again: tot welk level/rank gaat het ongeveer?
 
:O een unlock. Ben wel benieuwd wat dat is
 
Lukt mij dus bijna niet om kills te maken met die mav...
 
weet iemand hoe je kunt schieten vanuit die tank toren op choppers/planes?? ik heb die 3e plaats vrij gespeeld maar weet niet waar ik op moet drukke om er iets uit te late knalle ;P ben xbox :)
 
Moet je 2 tank crew voor hebben. Een zit in de CITV, de kamer bovenin en lockt daarmee voertuigen. De andere persoon zit als bestuurder met Guided shells om het af te maken :)
 
Back
Naar boven