XXL Nutrition

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Moet je 2 tank crew voor hebben. Een zit in de CITV, de kamer bovenin en lockt daarmee voertuigen. De andere persoon zit als bestuurder met Guided shells om het af te maken :)
ow tnx, gvd dat is irritant ;P
 
een .50 cal sniper die overal 1 hit kill is.

:O!

Nieuwe patch trouwens morgen voor de PC met een "ninja change" die nog niet bekend is.
 
btw, nog mense die xbox hebbe en keer met mij wille spele :P ben vriendloos ;(. weet ook niet of iemand een xbox platoon kent ofzo, begin beetje saai te vinde altijd alleen zijn
 
http://www.youtube.com/watch?v=B0FHJUfGRc4

Eerste edit filmpje van mij en een maat in een chopper. Speelde tegen een aantal noobs. Tis niet verder een hoogstaand skills filmpje maar er zitten wel een aantal leuke momenten tussen :P oa op 47 seconden en 2.20 met een tv missile op air gun :D
 
Laatst bewerkt:
Net geprobeerd een vliegtuig te besturen, suicide mother****er :roflol:
 
Wat gebeurt er nou precies?
Wat gebruik je en hoe kan het dat ze allemaal in één keer kapot gaan die jets en choppers?

Net geprobeerd een vliegtuig te besturen, suicide mother****er :roflol:
Was wel even lachen toch in die chopper op Operation Firestorm :p?
Alleen jammer dat die Jet suicidal ging op ons omdat we iedereen uit de lucht haalde :D
 
We zaten in een servertje met ongeveer 6 man waarvan de tegenstander alleen maar in jets en heli's vlogen. Dat ze allemaal in 1 x kapot gaan komt omdat ze geen anti air missiles gebruikte of al gebruikt hadden. Echte diehard nubs :P We gebruiken deze opstelling:

Pilot: ECM jammer, Flares, Guided rocket. Gunner: Flares, Stealth, TV Missile
 
Wat gebeurt er nou precies?
Wat gebruik je en hoe kan het dat ze allemaal in één keer kapot gaan die jets en choppers?


Was wel even lachen toch in die chopper op Operation Firestorm :p?
Alleen jammer dat die Jet suicidal ging op ons omdat we iedereen uit de lucht haalde :D

Hahaha ja dat vond ik wel vet, deed die jet dat expres dan? Of kon die gewoon niet vliegen, zoals ik :D
 
Ownee edit: Maintance, ECM jammer, Heatseekers voor de piloot ;)
 
Is een ECM jammer dan effectiever dan flares?

Hahaha ja dat vond ik wel vet, deed die jet dat expres dan? Of kon die gewoon niet vliegen, zoals ik :D
Express ;) Ik had hem namelijk al een paar keer uit de lucht gehaald..
Maar dat gaan we van de week nog wel een keer doen, als je een headsetje hebt kan je misschien nog wel een hele handige gunner worden :D
But you ain't seen nothing yet!
 
Is een ECM jammer dan effectiever dan flares?


Express ;) Ik had hem namelijk al een paar keer uit de lucht gehaald..
Maar dat gaan we van de week nog wel een keer doen, als je een headsetje hebt kan je misschien nog wel een hele handige gunner worden :D
But you ain't seen nothing yet!

Nee idd, speel nu voornamelijk team dm maar dan heb je geen voertuigen etc. en tsja, het is geen CoD... Dus ik ga wat meer conquest enzo doen, punten scoor je immers niet alleen door te killen.
 
Ben zelf altijd gunner als ik met een maat speel maar geloof dat ecm wel soflam en citv locks tegenhoudt en flaires niet.. haat aan guided shells als je vliegt:P
 
Mijn kamer genoot kwam even helpen :)

uploadfromtaptalk1324239833515.jpg
 
Back
Naar boven