Fitness Seller

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ben benieuwd hoelang het duurt voordat je dat haalt, gaat niet 1,2,3 denk ik :p

Counterstrike heb ik jaren gespeeld, dit is niet zo'n spel dat je jaren speelt denk ik, je hoeft hier ook geen pro te zijn om gewoon goed te zijn. Maargoed tegen de tijd dat je bij colonol level 100 bent is Battlefield 4 al uit bij wijze van.

er zijn er al

http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/__AGALTELY__/stats/230740002/

edit hmmm die heeft nog maar 32h gespeeld, iets klopt er niet

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 14:34 ----------

http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/dima20019/stats/315790523/

deze 278 uur en level 100 kolonel
 
nja als je naar zijn games kijkt, zie ik al een paar ronden waar hij hoge scores haalt 1 vs 1, zal wel aan het stat boosten zijn
 
278 uur is dan ook niet niks. Het zal wel om een nerd van de bovenste plank gaan, het spel is nog geen 2 maanden uit.

Hoeveel uur heb je al in Skyrim gestoken?:D
 
Hoeveel uur heb je al in Skyrim gestoken?:D

Denk 100 uur ofzo.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 14:43 ----------

nja als je naar zijn games kijkt, zie ik al een paar ronden waar hij hoge scores haalt 1 vs 1, zal wel aan het stat boosten zijn

278 uur is 278 uur, maar ik zal er iig wel langer over doen ja :D
 
Ik ga hem denk zo meteen ook maar weer eens pakken.
Heb na de single player gta gekocht en deze is toen een beetje in de kast verdwenen heb er wel weer zin in.
 
Ik ga hem denk zo meteen ook maar weer eens pakken.
Heb na de single player gta gekocht en deze is toen een beetje in de kast verdwenen heb er wel weer zin in.

Lol, na de single player in de kast gelegd.

Dat is hetzelfde als betalen voor een hoer waarna je alleen maar aan dr tieten sabbelt en weer weg gaat.
 
Lol, na de single player in de kast gelegd.

Dat is hetzelfde als betalen voor een hoer waarna je alleen maar aan dr tieten sabbelt en weer weg gaat.

Ja heb je helemaal gelijk in maar het was mijn eerste spel bij de ps3 die ik kocht en het multi player gehalte lag gewoon te hoog ik ben niet zo heel handig in spelen met een controller.

Had gewoon behoefte aan wat bekender te worden met de ps3 dus heb gta gehaald en heb die nu ongeveer 50% uit en ben het een beetje zat dus nu is het weer tijd voor bf3 :D
 
Ja heb je helemaal gelijk in maar het was mijn eerste spel bij de ps3 die ik kocht en het multi player gehalte lag gewoon te hoog ik ben niet zo heel handig in spelen met een controller.

Had gewoon behoefte aan wat bekender te worden met de ps3 dus heb gta gehaald en heb die nu ongeveer 50% uit en ben het een beetje zat dus nu is het weer tijd voor bf3 :D

bf3 online is echt een ervaring, rete vet, en dat met die controller moet je aan wennen, had ik ook.

Wat is je ps3 naam? dan voeg ik je straks effe toe
 
bf3 online is echt een ervaring, rete vet, en dat met die controller moet je aan wennen, had ik ook.

Wat is je ps3 naam? dan voeg ik je straks effe toe

Naam is joel-rifkin,

Ik weet wel dat het vet is zat er een paar dagen geleden ook nog wel een poosje op,
Maar ik ben zo drama met een controller en over het algemeen niet zo heel goed in spelletjes nooit veel aan gedaan :P

Vindt het wel vet trouwens maar het is gewoon een lastig en enorm spel ik moet er eigenlijk een keer een weekendje de tijd voor nemen.
Zoveel opties en speltypes ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen haha.
 
Naam is joel-rifkin,

Ik weet wel dat het vet is zat er een paar dagen geleden ook nog wel een poosje op,
Maar ik ben zo drama met een controller en over het algemeen niet zo heel goed in spelletjes nooit veel aan gedaan :P

Vindt het wel vet trouwens maar het is gewoon een lastig en enorm spel ik moet er eigenlijk een keer een weekendje de tijd voor nemen.
Zoveel opties en speltypes ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen haha.

Komt wel, toen je voor het eerst een stap in de sportschool zette had je ook nog geen idee, en kijk nu eens :D
 
Vindt het wel vet trouwens maar het is gewoon een lastig en enorm spel ik moet er eigenlijk een keer een weekendje de tijd voor nemen.
Zoveel opties en speltypes ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen haha.

Even snel dan.
Conquest: Verover verschillende punten op de map en verdedig deze. Je neemt een punt in door met meer friendlies dan enemies in de buurt te zijn.
Rush: De ene partij moet alle mcoms opblazen, de andere partij moet dat voorkomen. Als de aanvallende partij 2 mcoms opblaast hebben ze weer het volle aantal tickets en kunnen ze naar het volgende gebied met de volgende 2 mcoms. De verdedigende partij moet kills maken. Als de tickets van de aanvallende partij op 0 komt voor alle mcoms zijn opgeblazen winnen de verdedigers.
Deathmatch: Rennen en schieten.
Verder is alles waar "squad" voor staat qua spelmodes hetzelfde idee maar dan in squads van 4 man tegen elkaar in plaats van 2 teams.
 
Welke soort van spel is voor mij als uber noob het beste aan te raden?
Ik speel heel de tijd rush op dit moment.
 
Conquest vind ik zelf het leukst en kun je ook nog wel veel punten scoren zonder dat je veel kills maakt. Toen ik hem net had kon ik er niks van en heb hem toen aan de kant gelegd. Daarna toch weer begonnen en ging steeds beter en ben nu zelfs soms MVP :D Ik zal straks ook even wat mensen toevoegen op de PS3
 
Zou dan conquest spelen en vooral veel teammaten volgen.
 
Ik ga zo dan meer eens conquest proberen.
Rush is denk ik niet voor mij geschikt ga veel te veel dood en dan wordt het egt irritant.
 
Is een headset trouwens aan te bevelen voor mij om aan te schaffen?
 
Ik heb zelf niet een maar wil er wel een, soms zit ik tegen de tv te schreeuwen dat iemand iets moet doen maar dat helpt natuurlijk niet :p
 
Back
Naar boven