Fitness Seller

Breaking News ** Body En Fitshop.nl December Weekaanbiedingen en Superstunts! **Tot 75% korting** (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha altijd leuk een prijsvraag :)
 
Bestelling weer in goede orde ontvangen! Die Syntha-6 repen zijn echt goed te doen he. Ben benieuwd naar de werking van Muscle Protect, de smaak Watermelon lijkt me in ieder geval heerlijk!
 
Nou die syntha-6 repen ontvangen!:) ze zijn lekker maar helaas geen titan repen :( kan ook door de smaak peanutbutter komen is zowieso al niet me favoriet... maar is er nog kans dat die Titan Repen terug komen? of iets soortgelijks? Alleen die syntha-6 repen leken wat op die Titan Repen en keek net ff op de site en kon niks soortgelijks vinden...
 
Nou die syntha-6 repen ontvangen!:) ze zijn lekker maar helaas geen titan repen :( kan ook door de smaak peanutbutter komen is zowieso al niet me favoriet... maar is er nog kans dat die Titan Repen terug komen? of iets soortgelijks? Alleen die syntha-6 repen leken wat op die Titan Repen en keek net ff op de site en kon niks soortgelijks vinden...
Leon zijn de titan repen gewoon uitverkocht?! :O :O :O HELP!
Helaas. Komt wel weer terug. :)
-Leon
Al vergeten? :p

Edit: you addict! :p
 
Laatst bewerkt:
Wat voor aanbiedingen komen er morgen? Want ik wil nog wat pepto en dan kunnen jullie het misschien met de nieuwe aanbiedingen sturen..
 
Laatst bewerkt:
Bestelling weer in goede orde ontvangen! Die Syntha-6 repen zijn echt goed te doen he. Ben benieuwd naar de werking van Muscle Protect, de smaak Watermelon lijkt me in ieder geval heerlijk!

Als Muscle Protect zo door blijft lopen dan wordt het naast Whey Perfection misschien meest succesvolle introductie ooit.:eek: Beter nog als die van Hard! en Super Creatine!:cool: Druk, druk, druk:D Muscle Protect veegt qua populariteit direct werkelijk de vloer aan met producten als Xtend (voorheen de beste koop), BCAA en EAA.:)

Muscle Protect beschermt je spieren tijdens de training zodat je elke training weer meer resultaat kunt behalen:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 13:03 ----------

Nou die syntha-6 repen ontvangen!:) ze zijn lekker maar helaas geen titan repen :( kan ook door de smaak peanutbutter komen is zowieso al niet me favoriet... maar is er nog kans dat die Titan Repen terug komen? of iets soortgelijks? Alleen die syntha-6 repen leken wat op die Titan Repen en keek net ff op de site en kon niks soortgelijks vinden...

Komen terug inderdaad. :)

Wat voor aanbiedingen komen er morgen? Want ik wil nog wat pepto en dan kunnen jullie het misschien met de nieuwe aanbiedingen sturen..

Hard!
Whey perfection Creapure Duo
NoxiPro
Magnificent
A-HD + Gratis Solid
Micellar Casein Perfection
Ultimate Creatine
BCAA Pure Caps

Nee ik ben geen addict ;) ( ontkenning is de eerste fase :rolleyes: )

Ennie vergeten maar ik wil die repen gewoon :p btw is de PAM-spray ookal op :eek: of kijk ik niet goed?


Pam komt in januari terug. :)
 
Denk ook wel dat jullie je BCAA / EAA stilletjes aan kunnen uitfazeren, want dit product is gewoon completer :p
 
Als Muscle Protect zo door blijft lopen dan wordt het naast Whey Perfection misschien meest succesvolle introductie ooit.:eek: Beter nog als die van Hard! en Super Creatine!:cool: Druk, druk, druk:D Muscle Protect veegt qua populariteit direct werkelijk de vloer aan met producten als Xtend (voorheen de beste koop), BCAA en EAA.:)

Muscle Protect beschermt je spieren tijdens de training zodat je elke training weer meer resultaat kunt behalen:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 13:03 ----------



Komen terug inderdaad. :)



Hard!
Whey perfection Creapure Duo
NoxiPro
Magnificent
A-HD + Gratis Solid
Micellar Casein Perfection
Ultimate Creatine
BCAA Pure Caps




Pam komt in januari terug. :)
Mijn ervaring met EAA en BCAA poeders zijn dat ze heel slecht smaken, smaakt Muscle protect in vgl beter / minder slecht dan bv magic EAA, krijg dat bijna niet binnen :p
Ik zou graag aminzuur product nemen samen met BCAA aanvulling. Als aminozuur product vinden jullie dit een goed product of is er een ander EAA product dat je beter vind?

:D caseine ga ik zeker bestellen!
 
Als Muscle Protect zo door blijft lopen dan wordt het naast Whey Perfection misschien meest succesvolle introductie ooit.:eek: Beter nog als die van Hard! en Super Creatine!:cool: Druk, druk, druk:D Muscle Protect veegt qua populariteit direct werkelijk de vloer aan met producten als Xtend (voorheen de beste koop), BCAA en EAA.:)

Muscle Protect beschermt je spieren tijdens de training zodat je elke training weer meer resultaat kunt behalen:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 13:03 ----------



Komen terug inderdaad. :)



Hard!
Whey perfection Creapure Duo
NoxiPro
Magnificent
A-HD + Gratis Solid
Micellar Casein Perfection
Ultimate Creatine
BCAA Pure Caps




Pam komt in januari terug. :)

Spijtig geen powerfull in aanbieding :(

Magnificient komt wel in huis en BCAA's waren op dus komt ook goed van pas.
 
Hoi,

Muscle Protect ziet er qua samenstelling goed uit, is dit product te gebruiken in plaats van magic EAA? Of heeft dit een andere functie die ik even over het hoofd zie?

Thnx
 
Hard!
Whey perfection Creapure Duo
NoxiPro
Magnificent
A-HD + Gratis Solid
Micellar Casein Perfection
Ultimate Creatine
BCAA Pure Caps


Morgen dan maar eens :
Hard!, Muscle Protect & Magnificent bestellen :cool:
 
Denk ook wel dat jullie je BCAA / EAA stilletjes aan kunnen uitfazeren, want dit product is gewoon completer :p

Mijn ervaring met EAA en BCAA poeders zijn dat ze heel slecht smaken, smaakt Muscle protect in vgl beter / minder slecht dan bv magic EAA, krijg dat bijna niet binnen :p
Ik zou graag aminzuur product nemen samen met BCAA aanvulling. Als aminozuur product vinden jullie dit een goed product of is er een ander EAA product dat je beter vind?

:D caseine ga ik zeker bestellen!

Hoi,

Muscle Protect ziet er qua samenstelling goed uit, is dit product te gebruiken in plaats van magic EAA? Of heeft dit een andere functie die ik even over het hoofd zie?

Thnx

Nee hoor, aangezien de EAA ook BCAA bevatten. Je moet Muscle Protect dan ook echt als een top-aminozuurproduct zien! :)

Dikke aanbiedingen morgen !

Altijd lekker zo vlak voor de kerst! :)

-Leon
 
Trouwens wanneer horen we iets van een kerst of oud en nieuw aanbieding (A)
 
Trouwens wanneer horen we iets van een kerst of oud en nieuw aanbieding (A)

Citaat:
Origineel gepost door washandje [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat voor aanbiedingen komen er morgen? Want ik wil nog wat pepto en dan kunnen jullie het misschien met de nieuwe aanbiedingen sturen..

Hard!
Whey perfection Creapure Duo
NoxiPro
Magnificent
A-HD + Gratis Solid
Micellar Casein Perfection
Ultimate Creatine
BCAA Pure Caps


Even goed lezen vriend, het staat een paar posts terug en het is al meerdere keren geciteerd.
 
Citaat:
Origineel gepost door washandje [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat voor aanbiedingen komen er morgen? Want ik wil nog wat pepto en dan kunnen jullie het misschien met de nieuwe aanbiedingen sturen..

Hard!
Whey perfection Creapure Duo
NoxiPro
Magnificent
A-HD + Gratis Solid
Micellar Casein Perfection
Ultimate Creatine
BCAA Pure Caps


Even goed lezen vriend, het staat een paar posts terug en het is al meerdere keren geciteerd.
Ahaa.. excuus vriend ;)
 
Als Muscle Protect zo door blijft lopen dan wordt het naast Whey Perfection misschien meest succesvolle introductie ooit.:eek: Beter nog als die van Hard! en Super Creatine!:cool: Druk, druk, druk:D Muscle Protect veegt qua populariteit direct werkelijk de vloer aan met producten als Xtend (voorheen de beste koop), BCAA en EAA.:)

Muscle Protect beschermt je spieren tijdens de training zodat je elke training weer meer resultaat kunt behalen:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 13:03 ----------



Komen terug inderdaad. :)



Hard!
Whey perfection Creapure Duo
NoxiPro
Magnificent
A-HD + Gratis Solid
Micellar Casein Perfection
Ultimate Creatine
BCAA Pure Caps




Pam komt in januari terug. :)

ik heb net micellar casein perfection en Hard besteld.. you gotta be kidding me.. :eek:
 
dinsdag me whey perfection bestelt en nog niet binnen wat een waardeloos bedrijf zeg PostNL woensdag vanaf half 8 sochtends stond er dat me pakketje onderweg was en om kwart voor 8 savonds stond er niet thuis. terwijl de hele dag iemand thuis was en geen briefje in de bus met 'niet thuis' ofzo.. als het goed is word hij vandaag naar het postkantoor gestuurd, het zal mij benieuwen! kan niet wachten krijg nu al afkick verschijnselen van het eiwit tekort!:p
 
Back
Naar boven