Fitness Seller

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja hoor, gewoon "1 player start" in je filter zetten. Dan kom je op servers waar je in je eentje op een map kunt rond banjeren.

Kies je caspian border, en kun je vliegen zoveel als je wilt.

Ik zie nergens 1 player start staan?
 
Nee, dat moet je zelf schrijven in de filter. Staat ergens aan de linkerkant een leeg balkje.

Ook niet vergeten "empty" aan te vinken
 
Nee, dat moet je zelf schrijven in de filter. Staat ergens aan de linkerkant een leeg balkje.

Ook niet vergeten "empty" aan te vinken

Ik zie maar 1 wit balkje en dat staat onder search, maar daar kan ik maar 1 letter typen...

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 00:37 ----------

Kijk in m'n sig voor een 1 player server :p

Ps3
 
Ok je klikt "multiuplayer" in battlelog

Dan kijk je links, dan zie je van boven naar beneden "BF3, Back to Karkand, Regions"

Daaronder staat "FILTER BY SERVER NAME"

Daar vul je 1 player start in
 
Heb nog geen battlelog, meteen ff maken dan
 
iemand zin in beetje gamen? pc :P
 
Ok je klikt "multiuplayer" in battlelog

Dan kijk je links, dan zie je van boven naar beneden "BF3, Back to Karkand, Regions"

Daaronder staat "FILTER BY SERVER NAME"

Daar vul je 1 player start in

Oke en dan, hoe kan ik op de ps3 dan ook die servers zien?
 
uhm, nou dan kijk je rechts en klik je "save and refresh filter" ?

Ik neem aan dat dat op de PC hetzelfde is als op de PS3 ?
 
uhm, nou dan kijk je rechts en klik je "save and refresh filter" ?

Ik neem aan dat dat op de PC hetzelfde is als op de PS3 ?

Mja nou ik zie op me ps3 geen servers staan, sowieso vindt ie geen ruk onder 1 player start
 
true, hier op xbox ook niet. Zou het ook wel willen kunnen..
 
Server filteren met meerdere opties is pc only ;)
 
Vliegtuig heb ik nu wel redelijk geleerd, kan je ook zien waar de vijandelijke vliegtuigen zitten?
 
Ja, hopen dat dat snel lukt, mocht ik eindelijk een x een vliegtuig zien ben ik em zo weer uit t oog kwijt, grrr
Je moet niet met de cockpit vliegen. Zoveel mogelijk outside view gebruiken. Pas als je gaat schieten naar de cockpit gaan.
 
Ja, hopen dat dat snel lukt, mocht ik eindelijk een x een vliegtuig zien ben ik em zo weer uit t oog kwijt, grrr

Je moet niet met de cockpit vliegen. Zoveel mogelijk outside view gebruiken. Pas als je gaat schieten naar de cockpit gaan.

Inderdaad. Met chopper is dit overigens niet aan te raden.
Maar druk maar eens op R3 als je in een cockpit zit! Dit kan bij ELK voertuig ;)
 
Ja, hopen dat dat snel lukt, mocht ik eindelijk een x een vliegtuig zien ben ik em zo weer uit t oog kwijt, grrr
Op een gegeven moment lukt je dit wel, beetje laag en verdekt / hoog en met flink wat overzicht vliegen en dan weet je meteen waar ze zitten. Kwestie van heatseakers los en eventueel nog wat lood en dan zijn ze wel neer :D
 
Inderdaad. Met chopper is dit overigens niet aan te raden.
Maar druk maar eens op R3 als je in een cockpit zit! Dit kan bij ELK voertuig ;)

Haha gister gedaan, was wel wat beter ja. Vliegen is nog wel easy, nu nog zo'n klote chopper, gister geoefend met dat ding van de Russen en dat was geen succes :p

Op een gegeven moment lukt je dit wel, beetje laag en verdekt / hoog en met flink wat overzicht vliegen en dan weet je meteen waar ze zitten. Kwestie van heatseakers los en eventueel nog wat lood en dan zijn ze wel neer :D

Heb je die meteen al voor vliegtuigen?
 
Je moet niet met de cockpit vliegen. Zoveel mogelijk outside view gebruiken. Pas als je gaat schieten naar de cockpit gaan.


Meh, ik vlieg constant vanuit de cockpit. Als je je rechtermuisknop ingedrukt houdt kun je rondkijken zonder te sturen. Dat helpt. Ik vind dit prettiger werken dan die outside view.
 
Back
Naar boven