Fitness Seller

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

haha oke, ik heb maar 40 punten op jet dus schiet nog niet op. voor ik iets uit speel ben ik tijdje verder ^^
 
Het vliegen lukt prima ook gewoon laag tussen gebouwen enzo door alleen om achter zon jet te komen zodat je goed raak kunt schieten is een hell, continu bochten enz. Maar ik zal eens proberen om niet vanuit de cockpit te vliegen, en t zou helpen als meer mensen de vliegtuigen zouden spotten
 
lekker potje net pinda!
 
moet je om iemand te spotten nou je crosshair op dat punt ook hebben of wordt met select gewoon iedereen gespot die in jouw gezichtsveld staat...
 
moet je om iemand te spotten nou je crosshair op dat punt ook hebben of wordt met select gewoon iedereen gespot die in jouw gezichtsveld staat...
dat vraag ik me eigenlijk ook wel af...

hoe werkt dat dan op de pc weet iemand welk key je daarvoor moet indrukken wil je iemand spotten?
 
dat vraag ik me eigenlijk ook wel af...

hoe werkt dat dan op de pc weet iemand welk key je daarvoor moet indrukken wil je iemand spotten?

handleiding ;)
 
Dat was vet mooiboy. Nu trainen
 
iemand op de ps3 zin om sebiet wat te spelen? kzal de meesten al toevoegen op psn. mijn naam is robinvdb1989 en ik heb jammer genoeg geen headset
 
Jammer dat er op de ps3 geen mappen zijn met 64 players :(
Als je dat ziet met bijvoorbeeld een potje conquest op Metro :p Lijkt me echt wel lachen :D Wat een puinhoop
 
Net bijna een headset gekocht, maar t was zo'n oortje, speciaal voor ps3 van t merk... geen idee, kostte 30 euro en kon niet ruilen, dus toch maar niet gedaan, morgen effe mediamarkt denk ik.
 
dat vraag ik me eigenlijk ook wel af...

hoe werkt dat dan op de pc weet iemand welk key je daarvoor moet indrukken wil je iemand spotten?

Q is de spot key standaard bij PC
 
Net bijna een headset gekocht, maar t was zo'n oortje, speciaal voor ps3 van t merk... geen idee, kostte 30 euro en kon niet ruilen, dus toch maar niet gedaan, morgen effe mediamarkt denk ik.
Gewoon die van Sony halen, werken naar mijn ervaring gewoon het beste.
 
@ice, hoe krijg je zoon ding down. als ik in littlebird zit word ik altijd neer geknald door zon aa en ben niet skilled genoeg die fatsoenelijk neer te schiete ;P
 
@ice, hoe krijg je zoon ding down. als ik in littlebird zit word ik altijd neer geknald door zon aa en ben niet skilled genoeg die fatsoenelijk neer te schiete ;P

is ook zinloos, met een stinger lukt t wel mits je met zn 2en bent, dan kan je achter elkaar schieten en maakt ie geen schijn van kans met zn flares.

Nog een reden om een headset te kopen btw
 
Ging goed idd :cool: Vooral in de tank. Hopen dat we straks maps krijgen met jets, dan zit ik helemaal in mijn element :D

Ben bij me dame vanavond, dus wordt m helaas niet voor me :< Morgenmiddag lukt me echter wel :> Moet nog steeds een headset bestellen alleen...
 
@ice, hoe krijg je zoon ding down. als ik in littlebird zit word ik altijd neer geknald door zon aa en ben niet skilled genoeg die fatsoenelijk neer te schiete ;P

Op welke map heb je dan een littlebird en een AA?
Volgens mij geen.. Maar je hebt juist vliegskills nodig. Want ik duik telkens heel snel achter dingen om de raketten te laten herhalen. Kom omhoog, vuur alles en duik weer ergens achter..
Vraag maar aan MarceldeV..
 
Back
Naar boven