AndroidHealthClinic

Pumba en Xunia's rattige logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
You'll never know. Waarom reageer je ook niet eens op een 80kg bench of row?? Vindt het btw vreemd dat ik niet vaker de oefening zie met 20+kg bij de zwaardere jongens.

Haha serieus? Omdat ik je n redelijke droeftoeter vindt met al je fanboys hier, snap nog steeds niet hoe iedereen bij een 65 kilo dumbbell kickback je serieus hiermee kon feliciteren, zonder even op te merken dat dit helemaal niet mogelijk is. En wat deed je nou nog meer, een dumbbell row van 90 kilo ofzo bij een bench van niet veel meer dan 100?
Kortom, óf je hebt de benaming van de oefening verkeerd óf je lult maar wat uit je nek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij wordt het tijd voor de Dumba Challenge, kan je nog geld verdienen ook Marco. Filmpje van die strikte kickbacks met 60 Kg, moet toch wel 100 euro minimaal kunnen opleveren.
 
als ik hier moet wachten op filmpjes van die kickbacks of eender wat anders kan ik beter terug vertrekken zeker? :(

ksnap gewoon niet dat als je zo'n omstreden beweringen maakt je niet gewoon even bewijst, tis alsof je graag discussiert (om niet te zeggen 'trollt').
 
You'll never know. Waarom reageer je ook niet eens op een 80kg bench of row?? Vindt het btw vreemd dat ik niet vaker de oefening zie met 20+kg bij de zwaardere jongens.

wellicht omdat kickbacks een waardeloze oefening voor zware jongens is, die helemaal niets toevoegd

Haha serieus? Omdat ik je n redelijke droeftoeter vindt met al je fanboys hier, snap nog steeds niet hoe iedereen bij een 65 kilo dumbbell kickback je serieus hiermee kon feliciteren, zonder even op te merken dat dit helemaal niet mogelijk is. En wat deed je nou nog meer, een dumbbell row van 90 kilo ofzo bij een bench van niet veel meer dan 100?
Kortom, óf je hebt de benaming van de oefening verkeerd óf je lult maar wat uit je nek.

WORD ! geweldig dat je je kickbacks zwaarder doet dan de presses :rolleyes:
(fanboys = trolls)

Volgens mij wordt het tijd voor de Dumba Challenge, kan je nog geld verdienen ook Marco. Filmpje van die strikte kickbacks met 60 Kg, moet toch wel 100 euro minimaal kunnen opleveren.

ik voorspel: dit wordt genegeerd..........
 
nice training man, zaterdag verwacht ik een nog sterkere:D

Bedankt. Het is een zondagstraining geworden. Merk dat ik een beetje last van verkoudheid/griep heb.:)

Ik heb zowel binnen als buiten getraind.

1 hand db press/1 h db shrug/1 h preachercurl/Axle row/wallcrunch
3x20/10x20/5x20/5x51/30x

DB pull-over/tridips/crunch
10x20/12x/15x

Hyperextension/1 been zittend kuitheffen
15x/20x20

Axle hacksquat/stiff axle DL
5x51/10x51

Axle MP/kuitheffen/Axle Goodmorning/Twist/Axle NP/Axle shrug
5x51/10x51/5x51/14x51/3x51/10x51

Buikmedleys (niet opgeschreven)

Buiten
Plyometrics
Hakkebillen
Boxjumps
8 korte sprints

Haha serieus? Omdat ik je n redelijke droeftoeter vindt met al je fanboys hier, snap nog steeds niet hoe iedereen bij een 65 kilo dumbbell kickback je serieus hiermee kon feliciteren, zonder even op te merken dat dit helemaal niet mogelijk is. En wat deed je nou nog meer, een dumbbell row van 90 kilo ofzo bij een bench van niet veel meer dan 100?
Kortom, óf je hebt de benaming van de oefening verkeerd óf je lult maar wat uit je nek.

Volgens mij wordt het tijd voor de Dumba Challenge, kan je nog geld verdienen ook Marco. Filmpje van die strikte kickbacks met 60 Kg, moet toch wel 100 euro minimaal kunnen opleveren.

als ik hier moet wachten op filmpjes van die kickbacks of eender wat anders kan ik beter terug vertrekken zeker? :(

ksnap gewoon niet dat als je zo'n omstreden beweringen maakt je niet gewoon even bewijst, tis alsof je graag discussiert (om niet te zeggen 'trollt').

wellicht omdat kickbacks een waardeloze oefening voor zware jongens is, die helemaal niets toevoegd



WORD ! geweldig dat je je kickbacks zwaarder doet dan de presses :rolleyes:
(fanboys = trolls)



ik voorspel: dit wordt genegeerd..........

Nee hoor. Alleen heb ik de antwoorden al gegeven. Ik doe 500 oefeningen zo ongeveer waarvan er 1 a 2 discutabel zijn. Dat is 0,2-0,4% van het totaal. Ik beschrijf gewoon de trainingen zoals ze zijn en zal v.a. nu de kickback niet meer noteren. Ik zie hier mensen met 120kg bench en maar 70 kg squat. Dat klopt in principe ook niet, maar daar hoor je mij toch ook niet over zeuren. Antwoorden op de vragen staan 10-20 pagina's terug. Of mensen met een 150kg bench en 160kg deadlift. Ik heb ook wel een mening over bepaalde mensen maar die houd ik voor me. En er zijn vast zat andere logjes die mss wel dit soort comments nodig hebben.;)

Ik ga zo lekker naar mn familie Fijne dagen. Ik hoop btw niet dat ik echt de griep krijg.:o Als ik naar dat gesnotter kijk....pfff:)

Tot slot wens ik iedereen een heel gelukkige kerst. geniet van het samenzijn en van jezelf. Vreet ze.:D
 
Prettige kerst voor jou Dumba , geniet ervan !
 
Prettige kerst man. En voor jou ook, vreet ze en geniet.
 
nice train dumba! en fijne dagen toegewenst.
 
prettige feestdagen man, heb je gewoon verdient na al die trainingen.
 
Nette kersttraining bro!!
Lekker gejunked erna? :P
 
Prettige kerst voor jou Dumba , geniet ervan !

Prettige kerst man. En voor jou ook, vreet ze en geniet.

nice train dumba! en fijne dagen toegewenst.

prettige feestdagen man, heb je gewoon verdient na al die trainingen.

Bedankt mannen. Het was een leuke, gezellige kerst met de familie; toch idd griep gekregen, maar toch nog wat gedaan. Omdat mn cyclus eig al geeindigd is, train ik de laatste week v/h jaar op gevoel. Is best leuk.;):D

Warming-up
1. Joggen 2 min met 10kg/overhead sq 6x10/overhead goodmorning 6x10/lunge 12x10/twist 20x10/goodmorning 10x10/hakkebillen 20x10/trippling 20x10/NP 10x10/schaatspas 20x10/front raise 10x10
2. Wallcrunch 15x/knieheffen 15x/crunch 15x/roman chair 15x/legraise 15x/twist 20x11/side bend 10x12,5/bend over twist 20x10

De lichte training
-1. lage kaats 10x20/knieheffen 10x20/jump sq 3x20/kogelstootbew 4x7,5/discusbew 3x5/kogelslingerbew 4x7,25/speerbew 3x2

-2. Upr row 8x30/BB extension 5x30/BB front raise 4x30/MP 12x30/Twist 12x30/Goodm 8x30/NP 8x30

-3. 1 h Pinchblock 3x17/hub 4x12/1 h pinchblock 2x17/preachercurl 10x12,5

-4. Kogelstoot BP/ballistic BP/CGBP/crunch/wallcrunch
8x20/6x20/10x20/15x/15x
4x40/2x40/8x40/5x BW+40/5x BW+40

-5. Rolling Thunder row 8x17/zittende leverage bar 5x2,5/cybex twist 10x7,5/reverse wrist curl 10x10

-6. Kogelstoot BP 3x50/concentr curl 8x12,5/wallcrunch 20x/Ballistic BP 1x50/crunch 20x/1 hand extension 8x7,5

Voor het eerst sinds lange tijd weer wat grip getraind
1 hand Rolling Thunder Lift
links 1x37 1x57 fx67 fx67
rechts 1x37 1x57 fx67 1x67:D

Two handed Pinchblock
2x37
2x47

One handed Pinchblock
links 3x17 1x27
rechts 5x17 1x27 1x30:)

One handed Pinchblock Holds
Links 8 seconden met 20kg en rechts 12 seconden

Wristcurl
25x20

Cybex twist
10x12,5

Buiten nog wat geprobeerd om de griep uit te zweten, maar dat lukte niet helemaal.

3 sprints van 7 seconden
5 minuten snelwandelen
20 minuten wandelen

Op naar het nieuwe jaar/schema.;):D

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 13:46 ----------

Nette kersttraining bro!!
Lekker gejunked erna? :P

Bedankt maat. Zo goed als mogelijk. Gourmetten was best leuk met de hele familie.:) Je reactie kwam zeker gelijk met toen ik mn training aan het typen was...heb nog lamme vingers.;):D
 
fuuaark uitgebreide training bro! Ziet er goed uit
Is vast al eens eerder gevraagd: hoelang ben je nou gemiddeld met zo'n training bezig?
 
fuuaark uitgebreide training bro! Ziet er goed uit
Is vast al eens eerder gevraagd: hoelang ben je nou gemiddeld met zo'n training bezig?

Bedankt maat. Ik ben meestal 60-90 minuten per training bezig. Ik had gisteren al wat gedaan, dus vandaag was 60 minuten.:)
 
Weer lekker bezig geweest man. Ik sta ook lekker lang in de gym, hahahaha.
En dan lekekr lang onder de douche ook, relaxen.
 
Bedankt maat. Ik ben meestal 60-90 minuten per training bezig. Ik had gisteren al wat gedaan, dus vandaag was 60 minuten.:)

60min valt nog mee :o hoog tempo
 
Weer lekker bezig geweest man. Ik sta ook lekker lang in de gym, hahahaha.
En dan lekekr lang onder de douche ook, relaxen.

Haha. Dank je. Trainen blijf ik super vinden.:)

60min valt nog mee :o hoog tempo

Ja, is best te doen. Ik doe op vrije dagen wel een trainingen van 90-150 minuten. :D

Ik zag nog iets op de weegschaal vandaag>>>97,6kg en ik nog wel denken dat ik al een kgtje of 3 kwijt zou zijn.:o:)
 
lekker druk geweest goed bezig man!
 
Lekker bezig geweest dumba! Als ik zoveel oefeningen zou doen zou ik er gegarandeerd een paar vergeten :P:D
 
lekker jonge, doe jij die eerste oefeningen allemaal al rennend ? of hoe moet ik dit interpreteren
 
Dumba je traint van ' s morgens tot avond ? :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven