Fitness Seller

Google gmail geblokkeerd, i.v.m leeftijd. WTF ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2007
Berichten
8.046
Waardering
141
Wat een gekken zijn het toch ook, ik wou inloggen bij YouTube en toen moest ik om 1 of andere reden weer mijn leeftijd invullen. Oke best, dus ik doe dat...maar perongeluk doe ik 1999 i.p.v. 1976.

Is nu dus mijn account geblokkeerd inclusief gmail ! En of ik nu dan ff wil bewijzen dat ik niet 13 jaar of jonger ben d.m.v. een kopie van mijn id kaart naar hun op te sturen in de U.S nog wel, of anders 30 cent betalen via creditcard.

Die gasten zijn echt helemaal gestoord geworden imo.
Over 28 dagen word mijn account verwijderd tenzij ik het bovenstaande uitvoer.

Dacht het dus niet ! steek het maar waar de zon niet schijnt.

Gelukkig heb ik niks van hele grote waarde in die mailbox, maar kan me voorstellen dat andere mensen dat wel hebben.


**** U GOOGLE !
 
Laatst bewerkt:
jeetje, 30 centen.
betaal of maak een nieuw emailadres aan.
wat heb je eraan om er een topic over aan te maken?
 
interesting-thread.gif
 
30 cent en dan word door de vingers gezien dat je geen ID overlegd? Sure..
 
jeetje, 30 centen.
betaal of maak een nieuw emailadres aan.
wat heb je eraan om er een topic over aan te maken?

Het gaat natuurlijk niet om die 30 dolllar cent, het gaat erom dat ze (de overheid en instanties/bedrijven) het blijkbaar normaal vinden dat we even een id kopie opsturen.

Steeds meer controle, tot het zieke aan toe. Zie dit voorbeeld.
Daarom maak ik dit topic, om aan te tonen hoe ver het gaat tegenwoordig op internetskie.
Maar blijkbaar is het voor jou de normaalste zaak van de wereld.

Voor mij niet.

En waarom, voor een email-adres. Lijkt me toch niet echt normaal.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 18:51 ----------

30 cent en dan word door de vingers gezien dat je geen ID overlegd? Sure..

Ook dat idd. Scherp Nitwit.
 
Maar blijkbaar is het voor jou de normaalste zaak van de wereld.

dat was ook mijn reactie. ik kan me echt kwaad maken dat men overal mijn identiteit wil weten. vooral google heeft er een handje van. echt ziekelijk.

zou btw ook niet blij zijn dat google vervolgens je creditcard weer koppeld aan je account, dat bedrijf weet al teveel van me.

en nee ik heb niks te verbergen maar privacy vind ik belangrijk.
 
Dat is helaas de kant die de US op gaat. Bedrijven worden verplicht om aan allerlei onzin reguleringen te voldoen. Dat land gaat aan een rotvaart naar de klote.
 
30 cent en dan word door de vingers gezien dat je geen ID overlegd? Sure..

een 13 jarige met een creditcard? sure...

terechtgewezen door een 16jarige, je naam heb je alleszins niet gestolen:roflol:
nice going joranr, als ik nog meedeed met karma kreeg je zeker:thumbs:

ot: sinds wanneer mag je als -13jarige geen youtube account meer hebben? dacht dat je enkel ouder moest zijn voor de kinky videos te kunnen bekijken:dunno:
 
Je ouders bijvoorbeeld, kunnen simpelweg 30 dollarcent betalen en dan kunnen ze zien aan de creditcarddata dat je ouder als 13 bent....ja juist. Gaat idd nergens over.

Control freaks....

Het gaat overigens niet om youtube maar om gmail.
Maar tegenwoordig zijn die 2 accounts aan elkaar gelinkt.
 
Google wil graag alles weten, netwerken bij streetview, gps op smartphone waar mensen zich bevinden enz...
 
Back
Naar boven