XXL Nutrition

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan :roflol:

Vertragen?? Als ik btw terug switch naar cockpit ben ik de enemy alweer kwijt

Update de beginpost trouwens ff, ik ben Nimrod1709, en ik heb nog geen headset, ga denk ik straks effe langs de Mediamarkt.
Met L2 vertraag je. Wel opletten dat je niet te veel vertraagd, want dan stort je neer. :roflol: Had je er volgens mij al ingezet, zal ff kijken. ??? Jup, staat er al in.
 
Met L2 vertraag je. Wel opletten dat je niet te veel vertraagd, want dan stort je neer. :roflol: Had je er volgens mij al ingezet, zal ff kijken. ??? Jup, staat er al in.

Whaha oke, heb jou en pindahoofd er iig ff ingezet, waarom sta ik in het klein? :mad:

Er staat na vanmiddag, maar snel gaan kijken dan :D
 
Wat een k*t ronde mario :p

Echt waar dat team bakte er niks van haha
 
Haha, ver kwamen ze niet nee :p
 
even uit nieuwsgierigheid welke map vinden jullie het fijnst om te spelen, en waarom?
 
Voor mij is het metro. Ook al zit iedereen te zeuren over dat metro spelers zo noob zijn en blabla :p.

Gewoon constant actie. Veel leuker dan dat je telkens een paar minuten moet rond lopen voordat je eindelijk eens iemand ziet.
 
Voor mij is het metro. Ook al zit iedereen te zeuren over dat metro spelers zo noob zijn en blabla :p.

Gewoon constant actie. Veel leuker dan dat je telkens een paar minuten moet rond lopen voordat je eindelijk eens iemand ziet.
metro is idd wel leuk, maar als het echter de hele tijd alleen maar m320 en rpg's worden geknald word ik er wel gek van.
 
even uit nieuwsgierigheid welke map vinden jullie het fijnst om te spelen, en waarom?
Caspian border. Veel ruimte en toch in het midden een beschut gebied zodat je niet telkens geraped word door heli's. Vind lucht en grond daar ook vaak wel gescheiden.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 14:34 ----------

Whaha oke, heb jou en pindahoofd er iig ff ingezet, waarom sta ik in het klein? :mad:

Er staat na vanmiddag, maar snel gaan kijken dan :D
Niet zo zeuren joh. :mad::sukkeltje:
 
Gewoon counteren met rpg's + USAS, lekkere hersenloze dood en verderf setup is dat :D
 
Rondvliegen in free-view, als je wat ziet naar je cockpit, erachter gaan vliegen, vertragen, schieten. Easy shizzle. Vooral heli's zijn makkelijk.
Inderdaad, zo hoort dat.
Maar ik wil jou best wel eens in een jet tegen mij in de heli zetten hoor, kijken we wel wie er wint ;) Ik denk dat je het aflegd.. Jets zijn niks als je redelijk een heli kan besturen.. Ik wordt éigenlijk nooit door jets gepakt. Heel heeel soms als ik in een duel zit dat er een mafkees in de achterkant vliegt. Maar dat noem ik niet echt uitschakelen als je zelf ook dood gaat.
even uit nieuwsgierigheid welke map vinden jullie het fijnst om te spelen, en waarom?
Pfoe, sowieso hebben alle maps met heli een voorkeur :D Beste map zonder heli is Grand Bazaar. Beste map met heli is voor mij toch wel Operation Firestorm en Kargh Island. Bij Firestorm kan je als chopper piloot lekker over alle drie de basissen achter elkaar vliegen om over al wat te pakken en is lekker overzichtelijk. Kharg Island kan je heerlijk overal met een zieke snelheid tussendoor vliegen op 1 meter van de weg af :D
Ik nodig echt iedereen bij de ps3 een keer uit om als gunner onderin te zitten. Gister zei een vriend van me ook dat ik echt ziek kon vliegen :o Het is moeilijk bescheiden te blijven op een gegeven moment :p
Gewoon counteren met rpg's + USAS, lekkere hersenloze dood en verderf setup is dat :D
Gister Usas vrijgespeeld bij Grand Bazaar BAM BAM BAM BAM quad kill hahah dat ding is geniaal!!
 
Inderdaad, zo hoort dat.
Maar ik wil jou best wel eens in een jet tegen mij in de heli zetten hoor, kijken we wel wie er wint ;) Ik denk dat je het aflegd.. Jets zijn niks als je redelijk een heli kan besturen.. Ik wordt éigenlijk nooit door jets gepakt. Heel heeel soms als ik in een duel zit dat er een mafkees in de achterkant vliegt. Maar dat noem ik niet echt uitschakelen als je zelf ook dood gaat.
Challenge accepted. Ik vlieg gewoon tegen je aan. You'll never know what hit ya. :D
 
Grand Bazaar en Operation Metro zijn toch wel mn favoriete rush-maps de laatste tijd.
 
Godver, sta ik in de mediamarkt voor een headset, helemaal k*t. Alleen maar baggerzooi.

Ik kies toch voor een oortje, dus welke headset is goed voor aan je oor en kan je voor pc én ps3 gebruiken, en bluetooth aub. En waar haal je die?
 
Godver, sta ik in de mediamarkt voor een headset, helemaal k*t. Alleen maar baggerzooi.

Ik kies toch voor een oortje, dus welke headset is goed voor aan je oor en kan je voor pc én ps3 gebruiken, en bluetooth aub. En waar haal je die?
In de winkel:
Bart smit:
[Link niet meer beschikbaar]

Je kan ook nog kijken bij:
Dixons
Kijkshop
Andere elektronica winkel
Of als je nog een weekend kan wachten:
 
Godver, sta ik in de mediamarkt voor een headset, helemaal k*t. Alleen maar baggerzooi.

Ik kies toch voor een oortje, dus welke headset is goed voor aan je oor en kan je voor pc én ps3 gebruiken, en bluetooth aub. En waar haal je die?
http://lmgtfy.com/?q=good+ps3+headsets

I've tried loads. The official one is the best. And it's the only one to show its full status, a la DualShock3, on your display. Battery level and stuff. Just get one!
 
Ik heb steelseries siberia. :d

maarja, geen bluetooth.
 
Grand Bazaar en Operation Metro zijn toch wel mn favoriete rush-maps de laatste tijd.
dit ;P

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 18:35 ----------

heb trouwens gister mw3 gespeeld, nu kun je ze niet vergelijken maar wat een balle spel echtwaar. ziet er niet uit en is echt kk saai ;P
 
dit ;P

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 18:35 ----------

heb trouwens gister mw3 gespeeld, nu kun je ze niet vergelijken maar wat een balle spel echtwaar. ziet er niet uit en is echt kk saai ;P

Dat probeer ik die cod nerdjes ook altijd wijs te maken.
 
Back
Naar boven