MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic


Hmm wel apart om die reacties te lezen. Ik stop met trainen denk ik..

tumblr_lmefigRWH51qhovhg.jpg
 
Hahaha... Ik kijk er al naar uit als ik deze zomer in mn zwembroek een paar vette wijven BMI 36 hoor zeggen tegen elkaar: 'dat is echt niet mooi meer he yvonne, zoveel spieren?' - 'nee, echt walgelijk vind ik dat Liesje! En zo arrogant dat hij eruit ziet! gaan we nu een ijsje halen, ik heb een beetje trek?'

:roflol:
 
Hahaha... Ik kijk er al naar uit als ik deze zomer in mn zwembroek een paar vette wijven BMI 36 hoor zeggen tegen elkaar: 'dat is echt niet mooi meer he yvonne, zoveel spieren?' - 'nee, echt walgelijk vind ik dat Liesje! En zo arrogant dat hij eruit ziet! gaan we nu een ijsje halen, ik heb een beetje trek?'

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wat een zielige wijven zeg, zijn gewoon jelly als **** dat hun man een gemiddelde vetzak is.
 
wat een zielige wijven zeg, zijn gewoon jelly als **** dat hun man een gemiddelde vetzak is.

precies, en hoogst wss zitten de trieste (ugly az phuck) vrouwen ook op dat forum.
 
leuk topic op GS :d
 
I lol'd irl :roflol:

Deze reactie en die gozer wie het ook is ook wel +1

" CumAtMeBro schreef op 26 December 2011 @ 17:09:
Ook is het grappig om de meeste "threads" hier op te lezen.

"Oh help vindt die mij leuk"
"Kan ik met hem zoenen"
"Wat koop ik voor zijn verjaardag"
"Hij kijk vandaag naar me voor 2 seconden lang, vindt hij me leuk!?"
"Hij reageert niet op msn, wat moet ik doen"

HAHA

Stelletje foreveraloners on hier. Geen één van jullie heeft een foto van haar/zijn zelf als avatar. Integendeel jullie plaatsen foto's van modellen en celebirities, omdat jullie na hun "op kijken". Je zal nooit een jongen krijgen, jullie barsten vol van de onzekerheid en jongens merken dit.

Je zal in real life nooit in de buurt komen van een jongen zoals Zyzz of iemand anders en dit realiseer je ook. Daarom kraak je hem af online, omdat je in het echt niks zou kunnen doen behalve hem aan te staren.

Laten we eerlijk zijn, 99% van de meisjes hier zullen met een lelijke, dikke man trouwen die alleen een zak geld heeft.

U mad uglies? "
 
I lol'd irl :roflol:

Deze reactie en die gozer wie het ook is ook wel +1

" CumAtMeBro schreef op 26 December 2011 @ 17:09:
Ook is het grappig om de meeste "threads" hier op te lezen.

"Oh help vindt die mij leuk"
"Kan ik met hem zoenen"
"Wat koop ik voor zijn verjaardag"
"Hij kijk vandaag naar me voor 2 seconden lang, vindt hij me leuk!?"
"Hij reageert niet op msn, wat moet ik doen"

HAHA

Stelletje foreveraloners on hier. Geen één van jullie heeft een foto van haar/zijn zelf als avatar. Integendeel jullie plaatsen foto's van modellen en celebirities, omdat jullie na hun "op kijken". Je zal nooit een jongen krijgen, jullie barsten vol van de onzekerheid en jongens merken dit.

Je zal in real life nooit in de buurt komen van een jongen zoals Zyzz of iemand anders en dit realiseer je ook. Daarom kraak je hem af online, omdat je in het echt niks zou kunnen doen behalve hem aan te staren.

Laten we eerlijk zijn, 99% van de meisjes hier zullen met een lelijke, dikke man trouwen die alleen een zak geld heeft.

U mad uglies? "
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahaahahahhhha:roflol:

Good work
 
Maak eens een thread aan en post er een lekker wijf met een mooi figuurtje, die zullen ze zowiezo ook afkraken. haar kont is te dik, ze heeft valse borsten, ze heeft anorexia, etc...

Wijven moeten altijd negatieve comments geven op mensen die mooier zijn dan hun.
 
Maak je toch niet druk om wat 16 jarige vinden zeg.
 
Onder de 10% neemt de kans om spiermassa te verliezen toch toe, of je verliest zelfs .. ?

Ik weet het zelf niet alleen dat het moeilijker word en ik denk wel dat je wat zult verliezen als je onder de 8 wilt komen. Zelf cut ik nu ook tot de 8-9 procent en ga tot nu toe goed zit ong op 12 %
 
richting <10% begint verlies van spiermassa toch wel te komen volgensmij. maar als gemiddeld persoon is het imo toch niet nodig om onder de +/- 8 te komen imo
 
Met 8-10% zou ik wel tevreden zijn wil niet veel massa verliezen, oog liever wat buff dan shredded, zolang mijn blokjuhs maar zichtbaar zijn :trollface:
 
Wat een originele reacties worden er daar toch weer gepost. :rolleyes:

En dan niet de reacties van de mensen van dat forum.
 
Back
Naar boven