AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

wow, net dat topic gelezen op dat meisjesforum; je moet toch wel een echte kneus zijn om geowned te worden door een paar 15-jarige onzekere meisjes en dan nog iemand hier die meent te moeten zeggen dat het door een kuddementaliteit is dat al die meisjes het "een vies fysiek" vinden. Mooie projectie alleszins... Ik denk dat hier 3 soorten mensen posten in dit topic:

1. mensen zoals mij en realist die geamuseerd toekijken hoe enkelen onder jullie zich knap belachelijk maken
2. echte faggots die al dan niet uit de kast zijn, maar stiekem toch al een harde plassert krijgen door naar bijna naakte mannen te kijken
3. meelopers die het zogezegd doen "voor de lulz" niet beseffend hoe belachelijk ze eigenlijk voorkomen voor buitenstaanders en wanneer ze een keer deze fase van (post-)puberale adoratie voor een concept/idool/... ontgroeid zijn dit zullen denken:

http://www.mobilewithfree.com/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/affcb_ogw.jpg

wel, ik hoop dat jullie even veel moeite in jullie training steken als in het jullie zelf belachelijk maken op dit forum

in be4 u mad, problem, come at me bro en alle andere blijken van gebrek aan tegenargumentatie

problem, faggots?

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 11:52 ----------

:trollfacex:
onwed:roflol:

bij welke groep hoor ik?:o
 
heerlijk dit.

zak popcorn erbij en ik ben stil deze vakantie.

keep it on <3 !
 
wow, net dat topic gelezen op dat meisjesforum; je moet toch wel een echte kneus zijn om geowned te worden door een paar 15-jarige onzekere meisjes en dan nog iemand hier die meent te moeten zeggen dat het door een kuddementaliteit is dat al die meisjes het "een vies fysiek" vinden. Mooie projectie alleszins... Ik denk dat hier 3 soorten mensen posten in dit topic:

1. mensen zoals mij en realist die geamuseerd toekijken hoe enkelen onder jullie zich knap belachelijk maken
2. echte faggots die al dan niet uit de kast zijn, maar stiekem toch al een harde plassert krijgen door naar bijna naakte mannen te kijken
3. meelopers die het zogezegd doen "voor de lulz" niet beseffend hoe belachelijk ze eigenlijk voorkomen voor buitenstaanders en wanneer ze een keer deze fase van (post-)puberale adoratie voor een concept/idool/... ontgroeid zijn dit zullen denken:

http://www.mobilewithfree.com/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/affcb_ogw.jpg

wel, ik hoop dat jullie even veel moeite in jullie training steken als in het jullie zelf belachelijk maken op dit forum

in be4 u mad, problem, come at me bro en alle andere blijken van gebrek aan tegenargumentatie

problem, faggots?

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 11:52 ----------

:trollfacex:

11bsw7q.gif


---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 13:11 ----------

hahaha jullie doen wel alsof zyzz je vader is zeg, zijn fysiek is zeker goed maar onder aas was hij nog steeds een mager blanke ecto , gast heeft alles gebruikt wat er te gebruiken valt imo geen wonder dat die stierf, zijn broer is opgepakt voor aas denk je dat ze gaan zeggen dat die dood is door aas? brb hartaanval in sauna yeah right komt door een dikke abces in zijn reet

Boeiend ? Natuurlijk is AAS misbruik gecominbeerd met andere zaken (drugs) de oorzaak van zijn dood. Zyzz heeft zijn leven gegeven voor aesthetics. fuking epic.
 
11bsw7q.gif


---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 13:11 ----------



Boeiend ? Natuurlijk is AAS misbruik gecominbeerd met andere zaken (drugs) de oorzaak van zijn dood. Zyzz heeft zijn leven gegeven voor aesthetics. fuking epic.

zonder zijn hartkwaal had hij misschien nog geleefd
 
wow, net dat topic gelezen op dat meisjesforum; je moet toch wel een echte kneus zijn om geowned te worden door een paar 15-jarige onzekere meisjes en dan nog iemand hier die meent te moeten zeggen dat het door een kuddementaliteit is dat al die meisjes het "een vies fysiek" vinden. Mooie projectie alleszins... Ik denk dat hier 3 soorten mensen posten in dit topic:

1. mensen zoals mij en realist die geamuseerd toekijken hoe enkelen onder jullie zich knap belachelijk maken
2. echte faggots die al dan niet uit de kast zijn, maar stiekem toch al een harde plassert krijgen door naar bijna naakte mannen te kijken
3. meelopers die het zogezegd doen "voor de lulz" niet beseffend hoe belachelijk ze eigenlijk voorkomen voor buitenstaanders en wanneer ze een keer deze fase van (post-)puberale adoratie voor een concept/idool/... ontgroeid zijn dit zullen denken:

http://www.mobilewithfree.com/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/affcb_ogw.jpg

wel, ik hoop dat jullie even veel moeite in jullie training steken als in het jullie zelf belachelijk maken op dit forum

in be4 u mad, problem, come at me bro en alle andere blijken van gebrek aan tegenargumentatie

problem, faggots?

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 11:52 ----------

:trollfacex:


bwUar2.gif
 
Chestbrah faalt in Zyzz na doen, wat een faggot.
 
yes you did :trollface: probeer vooral niet om van mijn post het tegendeel te bewijzen met argumenten waarom jullie je gedragen als aarsridders

wat zal het zijn 2 of 3?
[Link niet meer beschikbaar]

U mirin alpha jaw, butt boys?

als jij dit allemaal zo gay vind, waarom maak je dan een post van 300 woorden om dat te bewijzen, flikker gewoon op als je het niet aanstaat
 
yes you did :trollface: probeer vooral niet om van mijn post het tegendeel te bewijzen met argumenten waarom jullie je gedragen als aarsridders

wat zal het zijn 2 of 3?
[Link niet meer beschikbaar]

U mirin alpha jaw, butt boys?


even quoten

als jij dit allemaal zo gay vind, waarom maak je dan een post van 300 woorden om dat te bewijzen, flikker gewoon op als je het niet aanstaat


in het defensief gedwongen door de waarheid, son? :trollface:
 
even quoten




in het defensief gedwongen door de waarheid, son? :trollface:

zyzz was gewoon een baas, dat jij meteen denkt dat het gay is omdat hij aesthetic is laat alleen maar zien dat jij twijfelt over je eigen geaardheid
 
inb4 gay plaatjes posten in dit topic :roflol:

aan alles komt een eind.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 13:38 ----------

zyzz was gewoon een baas, dat jij meteen denkt dat het gay is omdat hij aesthetic is laat alleen maar zien dat jij twijfelt over je eigen geaardheid

Het gaat meer om de mensen die hem "aanbidden", niet over hem zelf, dat hij geen homofiel was dat geloof ik graag.
 
behalve aan de k*ttopics van realist
 
zyzz was gewoon een baas, dat jij meteen denkt dat het gay is omdat hij aesthetic is laat alleen maar zien dat jij twijfelt over je eigen geaardheid


en weeral die projectie hé

Projectie is onder andere een term uit de psychologie. Van projectie kan sprake zijn wanneer men eigenschappen of emoties van zichzelf tracht te ontkennen, verbergen of verdringen door deze toe te schrijven aan iets of iemand anders.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven