MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Inderdaad, die soflams zijn echt irritant, bijna onmogelijk nog te vliegen in de heli lijkt het met al die soflams. Te makkelijk.
 
ik vind heli's eigelijk helemaal niet op, kijk naar de punten die je maakt in een ronde. die valle best mee. soms als je een goede bestuurder hebt schiet die alles kapot maar met af en toe een stinger is het toch goed tegen te houden zou ik zegge. misschien omdat ik zelf vliege leuk vind en niet super goed ben maar vind ie anti air gvd irritant en op af en toe.(op=overpowered)
 
Inderdaad, die soflams zijn echt irritant, bijna onmogelijk nog te vliegen in de heli lijkt het met al die soflams. Te makkelijk.
vind het wel meevallen, meeste snipers zijn te stom om er 1 neer te zetten terwijl het free points zijn.
 
ow en voor de mensen die van soflams houden...

steeds meer mensen beginenen met ECM jammer te spelen :) daar gaat je lock!
 
ow en voor de mensen die van soflams houden...

steeds meer mensen beginenen met ECM jammer te spelen :) daar gaat je lock!

ECM < Flares voor mezelf, ECM werkt maar 3sec en dan kan je locken.
Houd dus soflam helemaal niet tegen. Je kan enkel laag vliegen en dekking zoeken achter iets.
 
nog mense die op xbox spele? heb nu platoon met silverbol maar moete er meer bij kome!! ;D
 
Wat een puntenhoer is zo'n assault toch :roflol:
Vooral op van die maps waar iedereen dicht op elkaar zit, in steegjes of ergens binnen, de één zn dood is de ander zn brood :D
 
Eerste link van google als je zoekt bij datel headset volgens mij..
 
Eerste link van google als je zoekt bij datel headset volgens mij..

Oke naja vind t wel best zo, de beoordelingen+reacties zijn ook heel goed van dat ding dat ik besteld heb.

Toch maar niet een all-in sound koptelefoon genomen, mij kennende begint het na een uur te irriteren en krijg ik gloeiende oren. Wel mooi dat ik dit ding ook voor de pc kan gebruiken, lekker ouwehoeren tijdens Diablo III :D
 
Weet iemand wat die assignments nou precies zijn en hoe het in zn werking gaat?
 
Back
Naar boven