Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha die papachio wordt er vierkant uitgeluld homofobe phaggot :roflol:

Ga door ga door :popcorn:
 
Eerst ging zyzz op road trip, nu is hij dood en dan gaat chestbrah op road trip? ???
 
die defensieve houding vind ik opmerkelijk, zeker in deze thread... noem me gerust een faggot, ik ben niet degene die "gewoon zit te miren"
 
die defensieve houding vind ik opmerkelijk, zeker in deze thread... noem me gerust een faggot, ik ben niet degene die "gewoon zit te miren"

Kap gewoon met posten :roflol: je zet jezelf zo voor lul en verdedigt je tegen mensen die er niet zijn/uitspraken die niet gedaan zijn. Dan vind je Zyzz een homo, so what. GTFO uit topic en laat ons miren :D


hanmgaacn.jpg



No homo
 
die defensieve houding vind ik opmerkelijk, zeker in deze thread... noem me gerust een faggot, ik ben niet degene die "gewoon zit te miren"

Gast, waarom maak je er zo een probleem van? In elke post moet je minimaal 3x zeggen dat jij het niet bent, dat jij niets hoeft te bwijzen en dat jij niet aan het miren bent.

Ben je homo dan? iedereen die zyzz niet mired is homo denk ik zo

:trollface:

you mirin bro?
 
haha ok, jongens!

blijf maar gewoon miren...

ik vind het knap dat jullie het voor jezelf kunnen omdraaien dat ik mezelf voor lul zet...

ik vind overigens zyzz geen homo hoor, de mensen die hem als halfgod aanbidden en waarschijnlijk zijn cock zouden afzuigen om hem terug uit de doden te wekken vind ik daarentegen absolutely faboulously gay
 
Eerst ging zyzz op road trip, nu is hij dood en dan gaat chestbrah op road trip? ???

Idd, wtf is this shit, i don't even...
Chestbrah is te 'gemaakt', hij heeft het precies niet.
 
kap gewoon met posten :roflol: Je zet jezelf zo voor lul en verdedigt je tegen mensen die er niet zijn/uitspraken die niet gedaan zijn. Dan vind je zyzz een homo, so what. Gtfo uit topic en laat ons miren :d


hanmgaacn.jpg



no homo
+1
gast, waarom maak je er zo een probleem van? In elke post moet je minimaal 3x zeggen dat jij het niet bent, dat jij niets hoeft te bwijzen en dat jij niet aan het miren bent.

Ben je homo dan? Iedereen die zyzz niet mired is homo denk ik zo

:trollface:

You mirin bro?

+2
 
Gelukkig is naar gespierde mannen op een podium in strings kijken een heel stuk minder gay.
 
Laatst bewerkt:
ben een dikke powerlifter hoor, misschien kunnen jullie daarover iets zeggen om de aandacht voor jullie gheyness wat af te leiden

maar goed, ik laat jullie verder miren
 
Laatst bewerkt:
ben een dikke powerlifter hoor, misschien kunnen jullie daarover iets zeggen om de aandacht voor jullie gheyness wat af te leiden

maar goed, ik laat jullie verder miren

Wat doe je dan sowieso op dit forum/deze sectie van het forum als je toch een PL bent?
 
wtf doet die chestbrah toch zn broer na zeg. **** chestbrah met zn lelijke k*t fysiek
 
wtf doet die chestbrah toch zn broer na zeg. **** chestbrah met zn lelijke k*t fysiek

Dit. Even je broers tats laten zetten ten ere van hem. Diep in zijn achterhoofd weet hij heel goed dat hij ****ing jelly op die tattoos was maar hem niet wilde faken, nu had hij er een "goede" reden voor.
 
haha ok, jongens!

blijf maar gewoon miren...

ik vind het knap dat jullie het voor jezelf kunnen omdraaien dat ik mezelf voor lul zet...

ik vind overigens zyzz geen homo hoor, de mensen die hem als halfgod aanbidden en waarschijnlijk zijn cock zouden afzuigen om hem terug uit de doden te wekken vind ik daarentegen absolutely faboulously gay

Jij zou zyzz cock ook zuigen, geef nou maar toe.

Die chestbrah is gewoon vieze stinkmongool, krijg je lekker de tyfus vuile wannabee.
 
Back
Naar boven