AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ja wel grappig! Hoe krijg je die laser designated missiles? Hoe werkt dat precies?
 
Heb je dezelfde?
Ik heb hem nu in de oplader ook nog niet getest hopelijk komt er geluid uit.
Het gaat bij mij om deze,
http://nl.playstation.com/ps3/peripherals/detail/item422274/Draadloze-stereo-headset/

Nee joh ik heb een klein oortje van 30 euro.

Als ik praat zie ik iig dat speaker icoontje bewegen, alleen ik heb nog niemand tegen mij horen praten. Hoop wel dat ik beiden gewoon goed versta, want anders ben ik er snel klaar mee. Als ik soms mensen hoorde praten kwam het iig niet goed door, maar misschien wel door mn headset.
 
Nee joh ik heb een klein oortje van 30 euro.

Als ik praat zie ik iig dat speaker icoontje bewegen, alleen ik heb nog niemand tegen mij horen praten. Hoop wel dat ik beiden gewoon goed versta, want anders ben ik er snel klaar mee. Als ik soms mensen hoorde praten kwam het iig niet goed door, maar misschien wel door mn headset.

Ik ga vanavond maar eens op bf3 kijken of het me lukt allemaal,
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik op servers scan waar je kan praten?
Of is dit gewoon op iedere server want soms hoorde ik weleens mensen praten bij bf3 door mijn spel heen maar hoe ze dat deden weet ik eigenlijk niet.
 
Ik ga vanavond maar eens op bf3 kijken of het me lukt allemaal,
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik op servers scan waar je kan praten?
Of is dit gewoon op iedere server want soms hoorde ik weleens mensen praten bij bf3 door mijn spel heen maar hoe ze dat deden weet ik eigenlijk niet.

Je moet dat ding gewoon registreren op ps network, en dan gaat 't automatisch, als je je oortje aan zet doet ie het gewoon en kan je gewoon praten met mensen. Je kan instellen dat je alleen met je squad praat of met heel je team, of helemaal niet etc. Maar het standaard staat gewoon op squad only.
 
Ja wel grappig! Hoe krijg je die laser designated missiles? Hoe werkt dat precies?

Ik heb zelf nog niet voldoende geunlocked op de scout choppers.
Is dat niet met Laser painter + guide missiles.

Ik ga me nu eens wat bezig houden met mijn vliegskills, ze zijn al flink gebeterd, maar er is nog veel werk aan.

Leuk gisteren eens samen gespeeld te hebben, al waren het voornamelijk maar k*tpotjes :p
 
Heb die jet wel eens gezien met rush
 
Die kerel heeft wel meerdere leuke filmpjes ja, kwam zijn kanaal toevallig vandaag tegen :)
 
Je moet dat ding gewoon registreren op ps network, en dan gaat 't automatisch, als je je oortje aan zet doet ie het gewoon en kan je gewoon praten met mensen. Je kan instellen dat je alleen met je squad praat of met heel je team, of helemaal niet etc. Maar het standaard staat gewoon op squad only.

Ik heb hem effe geprobeerd en er komt gewoon geluid door als ik muziek aan zet ofso betekent dit dat het al goed is?
Dit ding wat ik heb is gewoon van sony zelf dus mischien dat het gewoon plug en play is?
En waar zou ik dat squad only kunnen instellen via het bf3 menu of ergens via internet ofso?
 
Ik heb zelf nog niet voldoende geunlocked op de scout choppers.
Is dat niet met Laser painter + guide missiles.

Ik ga me nu eens wat bezig houden met mijn vliegskills, ze zijn al flink gebeterd, maar er is nog veel werk aan.

Leuk gisteren eens samen gespeeld te hebben, al waren het voornamelijk maar k*tpotjes :p
Ja dat waren echt klote potjes.. En telkens als jij een wat langere zin zegt vallen er woorden weg :o
 
Ik heb hem effe geprobeerd en er komt gewoon geluid door als ik muziek aan zet ofso betekent dit dat het al goed is?
Dit ding wat ik heb is gewoon van sony zelf dus mischien dat het gewoon plug en play is?
En waar zou ik dat squad only kunnen instellen via het bf3 menu of ergens via internet ofso?
In het squad menu staat onderaan Voip.
 
Ik heb hem effe geprobeerd en er komt gewoon geluid door als ik muziek aan zet ofso betekent dit dat het al goed is?
Dit ding wat ik heb is gewoon van sony zelf dus mischien dat het gewoon plug en play is?
En waar zou ik dat squad only kunnen instellen via het bf3 menu of ergens via internet ofso?

Gewoon in-game op start drukken en dan staat er iets van squat&team, en dan voip, maar het staat al op squad only als t goed is.
 
Speelt er trouwens nog wel iemand dit op de PC ?

Zie alleen maar PS3 voorbijkomen. ???

Iemand die nog een LEUKE PC 'clan' (eentje zonder verplichtingen en een admin die gestoord is) kent, mag ook engels of duits zijn, liefst met zonder kinderen en zo ?
 
met zonder. :p

moet nog 1,5 dag (hopelijk) wachten. bleh
 
Back
Naar boven