MuscleMeat

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dat hoeft niet.. heb eens een docu gezien op Nat Geo over hoe helicopters gebouwd worden en die dingen kunnen meer hebben dan je denkt... hele onderkant is zwaar gepantserd dus ligt eraan waar de raket inslaat ;).. maar een beetje goed sniper schot boven je middel moet gewoon dodelijk zijn vind ik waarom anders snipen
Zo weet je een spel wel leuk te maken natuurlijk, balans moet er gewoon zijn. Als je zoiets wilt moet je Operation Flashpoint of ARMA gaan spelen, 1-2 kogels daar en je bent deaud.
 
Zijn er meer mensen die vinden dat BC2 toch beter is?

En af en toe als ik aan het spelen ben valt het geluid weg. Hoor helemaal niks meer, of alleen geluid van 1 ding - bijv. voetstappen. ??? Meer mensen last van?
 
Dat laatste wel, van het geluid. BF3 vind ik toch iets leuker, ook al zijn sommige dingen erg verdoet in bf3.
 
Zijn er meer mensen die vinden dat BC2 toch beter is?

En af en toe als ik aan het spelen ben valt het geluid weg. Hoor helemaal niks meer, of alleen geluid van 1 ding - bijv. voetstappen. ??? Meer mensen last van?
Zo af en toe, maar dat gaat bij mij vanzelf weg als ik schiet of iets anders verricht. Vind zelf Bf3 ook leuker, dat gevoel van Bf2 komt veel meer terug.

Iemand straks een potje doen btw? Over zo'n 20 minuten.. Eerst even eten :D
 
Ik vind het wel hard als dat geluid even wegvalt want het gebeurd dan bij iedereen namelijk, heeft wel wat.
 
Hoe krijg ik in godsnaam punten met een jet?! Ik raak tanks, andere vliegtuigen enz maar krijg geen punten gvd!
 
bij caspian border heb ik vooral last van het geluid
 
Hoe krijg ik in godsnaam punten met een jet?! Ik raak tanks, andere vliegtuigen enz maar krijg geen punten gvd!

Pas als de tank ook helemaal stuk is krijg je punten voor assist volgens mij
 
Pas als de tank ook helemaal stuk is krijg je punten voor assist volgens mij

Wat een gek*t... ik zie soms wel assist points staan maar op het eind blijk ik geen enkele punt gekregen te hebben waardoor ik nog steeds geen flares heb.... WTF!
 
Wat een gek*t... ik zie soms wel assist points staan maar op het eind blijk ik geen enkele punt gekregen te hebben waardoor ik nog steeds geen flares heb.... WTF!

Jets is juist het makkelijkst:o.

Nee is lastig, zeker in begin om punten voor te krijgen, zorg ervoor dat je een voertuig minimaal disabled anders krijg je geen punten.
 
Ga het zo weer proberen :D Bedankt voor de tips... als het niet lukt dan word ik echt verdrietig
 
grrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!! was net in een chopper caspian border, met vriend van me op ts

had hij een killstreak van 46!!!! worden we gekickt
 
grrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!! was net in een chopper caspian border, met vriend van me op ts

had hij een killstreak van 46!!!! worden we gekickt

word dat niet alsnog opgeslagen zodra de ronde over is?
 
Ga het zo weer proberen :D Bedankt voor de tips... als het niet lukt dan word ik echt verdrietig

Rondvliegen in free-view, als je wat ziet naar je cockpit, erachter gaan vliegen, vertragen, schieten. Easy shizzle. Vooral heli's zijn makkelijk.
 
Rondvliegen in free-view, als je wat ziet naar je cockpit, erachter gaan vliegen, vertragen, schieten. Easy shizzle. Vooral heli's zijn makkelijk.


It aint easy. But it aint meant to be. Bovendien vind ik de punten verzameling in jets naadje in verhouding tot andere voertuigen en kits. Met de jet kost het je veeeeel meer moeite en tijd om punten te halen. Heb je eindelijk die vijandelijke jet te pakken, krijg je 100 - 200 punten. In die tijd had je met een tank al het tienvoudige gehaald.
 
Ik heb net weer effe gespeeld maar ik moet me egt een keer focussen om een tijdje te spelen.
Ik wou dat ze servers maakte waar alleen beginners in konden als je heel de tijd wordt neer geknald is dit spel een stuk minder leuk.
Het amusantste aan mijn 60 euro is tot nu toe de single player geweest en dat is bij bf3 nou niet waar het om gaat volgens mij.
 
Hoe krijg ik in godsnaam punten met een jet?! Ik raak tanks, andere vliegtuigen enz maar krijg geen punten gvd!

Is een bug sinds de update! Worden de punten weg geschreven naar de kit die je gebruikt op dat moment...
 
Net een paar goede potjes met het DBB squad! Zaten een paar mooie scores tussen ;)
 
Ik heb net weer effe gespeeld maar ik moet me egt een keer focussen om een tijdje te spelen.
Ik wou dat ze servers maakte waar alleen beginners in konden als je heel de tijd wordt neer geknald is dit spel een stuk minder leuk.
Het amusantste aan mijn 60 euro is tot nu toe de single player geweest en dat is bij bf3 nou niet waar het om gaat volgens mij.

Anders begin je gewoon met 16-32 man TDM. Beetje een feel krijgen en daarna overstappen naar conquest.
 
Tdm vind ik niks aan...Kleinschalige battlefield. Kan je net zo goed mw 3 gaan spelen. Beginnen met grote mappen conquest. Heb je sowiezo veel vrijheid om te doen wat je wilt en geen opgejaagd gevoel als beginner. Daarnaast punten capturen kan iedereen wel gaat er alleen om dat je niet te vaak dood gaat ondertussen;) Tactiek en skills verbeteren na gelange je meer speelt heb ik gemerkt. En speel je class zoals het hoort.
 
Back
Naar boven