Fitness Seller

Fransie96 zijn weg naar Mr.O

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vandaag ziek getraind! Diarree en hoofdpijn= heerlijk...

Rug
Deadlift:
5*20
5*50
5*80
3*100

BOR
12*20
10*40
8*50
6*55 PR

Pullups
3*Fail

Lat Pulldown
12*35
10*45
8*55
6*65

Biceps
Scot Curl
12*10
9*20
6*25 PR

Hierna echt gewoon helemaal gesloopt, rest is eigenlijk niet eens meer noemenswaardig maarja
Hammer Curl
12*10
9*10
6*12

Incline Dumbbel Curl
12*8
9*8
6*9

Op het laatst kwam henrie nog binnen en moest ik ff een paar poses doen voor de hele gym, FUUUUUU
Heb me btw echt als een ekte ekte alpha gedragen: Door mensen zijn oefeningen heen gelopen, Oefeningen op plekken gedaan waardoor die mensen hun oefeningen niet meer konden doen, met gewichten gooien, eeeen een oud mannetje gevraagd of die hoofdband nou echt nodig is + 2 papzakken de mond gesmoerd omdat ze zaten te zeiken dat de cardio zo zwaar is terwijl ze nog gewoon zatten te praten. Ben er naartoe gegaan en heb het level verdubbelt. Heb me dus duidelijk gedragen als een klootzak. Schaam me redelijk hard.
 
Op het laatst kwam henrie nog binnen en moest ik ff een paar poses doen voor de hele gym, FUUUUUU
Heb me btw echt als een ekte ekte alpha gedragen: Door mensen zijn oefeningen heen gelopen, Oefeningen op plekken gedaan waardoor die mensen hun oefeningen niet meer konden doen, met gewichten gooien, eeeen een oud mannetje gevraagd of die hoofdband nou echt nodig is + 2 papzakken de mond gesmoerd omdat ze zaten te zeiken dat de cardio zo zwaar is terwijl ze nog gewoon zatten te praten. Ben er naartoe gegaan en heb het level verdubbelt. Heb me dus duidelijk gedragen als een klootzak. Schaam me redelijk hard.
eddiemurphyyesnodapprov.gif
 
:roflol: retard :p

Als het echt waar was had ik je een rot trap gegeven, maar geloof er weinig van :p
 
Met gewichten gooien in de zin van ze niet netjes neerzetten, oud mannetje het vriendelijk gevraagd, papzakken advies gegeven dat het intensiever werd als ze het level zouden verdubbelen.
 
Nette deadlift! Maar volgens mij kan je beter niet trainen als je ziek bent, omdat je al je energie gebruikt om beter te worden.

kan wel broscience zijn, maar klonk wel alsof het waar zou zijn;p
 
Kan idd kloppen,maar ik ga geen training overslaan om een beetje hoofdpijn
 
SHiiiiit, me pa kwam net weer aan met een verhaal van zijn collega over anabolen die verhandeld worden in de sportschool.....
 
Op het laatst kwam henrie nog binnen en moest ik ff een paar poses doen voor de hele gym, FUUUUUU
Heb me btw echt als een ekte ekte alpha gedragen: Door mensen zijn oefeningen heen gelopen, Oefeningen op plekken gedaan waardoor die mensen hun oefeningen niet meer konden doen, met gewichten gooien, eeeen een oud mannetje gevraagd of die hoofdband nou echt nodig is + 2 papzakken de mond gesmoerd omdat ze zaten te zeiken dat de cardio zo zwaar is terwijl ze nog gewoon zatten te praten. Ben er naartoe gegaan en heb het level verdubbelt. Heb me dus duidelijk gedragen als een klootzak. Schaam me redelijk hard.

:roflol: Had je een bitch slap gegeven als je da bij mij had gedaan :trollface:

nice stats voor 15 year old though :)
 
Powerrack stond lang het tricep station:P
 
PR dag gehad vandaag, heerlijk alleen getraind met nog een andere kerel en verder was er niemand!!!
Heerlijk getaind dus!
Benen
Squat
12*20
10*50
8*70
6*80 PR
1*90PR Super blij mee ofcourse!

Leg extensions
12*55
10*75
8*95PR
6*115PR

Seated Leg Curl
12*55
10*75
8*95PR
6*115PR

Leg Press
12*85
10*105
8*125
6*145PR

Seated Calf Raises
12*20
10*80
8*100PR
6*110PR

Schouders
Front Raises
12*10
10*12
8*14
6*16

Shoulder Press
12*14
10*16
8*18
6*20PR

Andere schouder oefening vergeten :(
Traps
Dumbbel Shrug
12*25
10*30
8*35
6*40

Heerlijke training dit!
 
Laatst bewerkt:
Dikke gewichten man! Wel raar dat je leg extensions zo dicht bij je leg press zit. Maar serieus nice!
 
Thanks, Heb vroeger nooit leg press gedaan!
 
Legg curls, 115kg. Op welke apparaat doe je dat dan?
En by the wat Fransie, 6 keer per week trainen is to much bro!!
Jij doet teveel oefeningen. Focus je nu in deze fase op massa oefeningen.
Mijn advies is 3 keer per week intensief trainen. Eerst een 6 maanden ff wat massa op je frame plakken.
En dan richting Flexcup gaan werken. Je hebt zware concurrentie bro.
The call him mr Killy ;)
Eigenlijk zou jij ook naar Deventer moeten komen, om een trainingssessie met de Kilster te ondergaan.
Een soort pre-battle :D
 
Legg curls, 115kg. Op welke apparaat doe je dat dan?
En by the wat Fransie, 6 keer per week trainen is to much bro!!
Jij doet teveel oefeningen. Focus je nu in deze fase op massa oefeningen.
Mijn advies is 3 keer per week intensief trainen. Eerst een 6 maanden ff wat massa op je frame plakken.
En dan richting Flexcup gaan werken. Je hebt zware concurrentie bro.
The call him mr Killy ;)
Eigenlijk zou jij ook naar Deventer moeten komen, om een trainingssessie met de Kilster te ondergaan.
Een soort pre-battle :D


Killy gaat keihard verslagen worden door ons;P
 
Leg curl en exst. Van 115kg?
Jij moet gaan powerliften :p

En ibo, dit is toch geen concurrentie :trollface:
 
Onderschat nooit je concurrentie Killly!!!
 
Legg curls, 115kg. Op welke apparaat doe je dat dan?
En by the wat Fransie, 6 keer per week trainen is to much bro!!
Jij doet teveel oefeningen. Focus je nu in deze fase op massa oefeningen.
Mijn advies is 3 keer per week intensief trainen. Eerst een 6 maanden ff wat massa op je frame plakken.
En dan richting Flexcup gaan werken. Je hebt zware concurrentie bro.
The call him mr Killy ;)
Eigenlijk zou jij ook naar Deventer moeten komen, om een trainingssessie met de Kilster te ondergaan.
Een soort pre-battle :D
Kijk even hoe dit schema gaat lopen. Het zou wel een droom van me zijn om met zo iemand als jou te trainen Ibo, en die Killy.. Tja wat moet je daar nu van zeggen???

Leg curl en exst. Van 115kg?
Jij moet gaan powerliften :p

En ibo, dit is toch geen concurrentie :trollface:
Dit is idd geen concurrentie, ik lig al ver voor je, Killy.
 
Nou dan kan je volgende week bij ons aansluiten.
Kunnen we gelijk filmen als je Killy owned :D:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven