XXL Nutrition

Het Battlefield topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

En speel je class zoals het hoort.

Dit ja. Zostraks conquest in metro, continu mensen reviven enz. en af en toe nog wat mensen killen en toen waren mijn kogels op. Ik achter een teammate aanrennen en om ammo vragen, moet je denken dat ie wat dropt ho maar. Zwaar frustrerend is dat. Nu kon ik natuurlijk een ander wapen van de grond pakken maar dan heb je direct een hele andere kit
 
En speel je class zoals het hoort.

Dit ja. Zostraks conquest in metro, continu mensen reviven enz. en af en toe nog wat mensen killen en toen waren mijn kogels op. Ik achter een teammate aanrennen en om ammo vragen, moet je denken dat ie wat dropt ho maar. Zwaar frustrerend is dat. Nu kon ik natuurlijk een ander wapen van de grond pakken maar dan heb je direct een hele andere kit

Indd. Wat ik ook zwaar frustrerend vind is dat je helemaal naar iemand toe rent om em te reviven, en je net 1 seconde te laat bent :D

Ik heb het met die jets opgegeven, wat een ongeregeld k*tzooitje is dat, dit hadden wel anders aan mogen pakken van mij, het is bijna niet te doen om ook maar iets te raken met die dingen. Ik ga me wel lekker op choppers focussen, zijn veel beter, hoewel het besturen nog k*t gaat, maar als assist haal ik dikke scores

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 02:46 ----------

Rondvliegen in free-view, als je wat ziet naar je cockpit, erachter gaan vliegen, vertragen, schieten. Easy shizzle. Vooral heli's zijn makkelijk.

Tegen de tijd dat je erachter zit is je target al vertrokken, of als je naar cockpit over schakelt dat je em ineens niet meer ziet, vind 't maar klote dingen, ze hadden van mij die enemy radar er standaard bij mogen gooien.
 
Aah realist dat was jij die bij ice en mezelf zat :p
Had echt geen clue wie Nemrod was, haha :D
 
Hoe lang zijn jullie speel sessies gemiddeld?
 
gisteren van 19u tot 23u ofzo, normaal minder achter elkaar maar de potjes gingen lekker gisteren, ik met men vrienden telkes mvp 1 2 en 3 en de punten vlogen ook vlot binnen :p
 
Bij mij gisteren, 22u45 -> 02u45.
Ik game meestal vrij laat / 's nachts.
 
En speel je class zoals het hoort.

Dit ja. Zostraks conquest in metro, continu mensen reviven enz. en af en toe nog wat mensen killen en toen waren mijn kogels op. Ik achter een teammate aanrennen en om ammo vragen, moet je denken dat ie wat dropt ho maar. Zwaar frustrerend is dat. Nu kon ik natuurlijk een ander wapen van de grond pakken maar dan heb je direct een hele andere kit

ja maar dikwijls krijg ik ook het schijt van die revivers, zomaar blind alles reviven en meteen erna word je weer neergeknald.. of je speelt zelf als medic of recon en wordt afgeknald door een tank, 3-4x revived worden terwijl je zit te roepen let me die so I can take support class and blow up the friggin' tank!!!!! :D
 
soms lijkt het wel of ik de enige ben die spot... wtf! Durf op die select-knop te drukken!
 
soms lijkt het wel of ik de enige ben die spot... wtf! Durf op die select-knop te drukken!

op de pc valt dat goed mee, wordt wel redlijk wat gespot. helpt ook dat de spot toets naast de naar voor loop toets zit wat het makkelijk maakt om erop te drukken. ik spot alles wat ik tegenkom
 
Bezig met een dikke killstreak!:D OHH k*t! kogels op... Daar loopt een support teammate :) GIMME SOME AMMO!! Wachten! duurt lang.... voor em springen! is het nou nog niet duidelijk dat ik geen kogels heb ??? Enemy ziet daar verderop een tegenstander raar springen :D Ennnn beide dood :mad:
 
Als je wordt gerevived kun je gewoon kiezen of je wilt leven of niet hoor? Dus zie het probleem niet
 
Jezus hoe irritant is dat, 2 jets die continu lopen te spawnkillen bij de air van de vijand, zodra er een nieuwe jet komt is ie stuk
 
Aah realist dat was jij die bij ice en mezelf zat :p
Had echt geen clue wie Nemrod was, haha :D

Si, kon alleen me headset niet gebruiken, daar was 't een beetje te laat voor, anders horen de buren me nog praten :D

soms lijkt het wel of ik de enige ben die spot... wtf! Durf op die select-knop te drukken!

Hehe, jammer dat ie niet wat makkelijker binnen vinger bereik ligt, jets en heli's spot je makkelijk maar midden in een vuurgevecht met iemand heb je daar geen tijd voor.
 
soms lijkt het wel of ik de enige ben die spot... wtf! Durf op die select-knop te drukken!
xbox is best g oed te doen, word redelijk veel gespot. licht er wel aan welke mense er in server zitte vind ik
 
xbox is best g oed te doen, word redelijk veel gespot. licht er wel aan welke mense er in server zitte vind ik

Hou nou is op met je xbox :rolleyes:
Alsof er daarom meer gespot wordt :roflol:
 
Ik dacht dat je met die cityv ofzo (3e plek in tank) air kon uitschakelen, maar het is alleen om laser te designaten of niet?
 
Hou nou is op met je xbox :rolleyes:
Alsof er daarom meer gespot wordt :roflol:
haha jah ik moet toch zonder te veel indruk mense late wete dat ik vriende zoek op de xbox.
maar bedoelde eigelijk dat er op de console waar ik op speel redelijk gespot word. hoord altijd verhale van pc slecht dit dat blabla maar ik heb er geen last van. geen ervraging met ps3
 
Ik spot alles dat los en vast zit! Raak de select knop vaker aan dan de schietknop :trollface:
 
Ik spot alles dat los en vast zit! Raak de select knop vaker aan dan de schietknop :trollface:
altijd als ik in chopper zit wel eens gewoon slecht knop indrukke als ik niks zie, spot meestal wel iets dus :P.

btw: weet iemand wat ecm jammer doet en of die chiller is dan flares? heb die bijna
 
Back
Naar boven