Fitness Seller

Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg
 
Dank je, voor je review! :)

Muscle Protect kun je op de volgende tijdstippen nemen:

Vlak voor de training en tijdens: ter bescherming van je spieren tijdens de training. Des minder spierafbraak tijdens de training hoe meer je kunt groeien!

Direct na de training: pijlsnel herstel en maximale groei.


Muscle Protect is op elk front, samenstelling (dus werking!!), smaak en prijs direct veruit het beste product in de markt (even vergelijken)!:)

Bekijk de ingredienten per dosering onder;
-7000 mg BCAAs in de ideale 2:1:1 ratio (Leucine:Isoleucine:Valine)
-3500 mg Leucine
-2500 mg Glutamine Peptiden
-1000 mg Citrulline Malate
-250 mg Beta alanine
-100 mg HICA
-100 mg HMB
-1300 mg Electrolytes (Trisodium Citrate, Potassium Phosphate, Sodium Chloride)
-650 mcg of Vitamin B6

Met Muscle Protect kun je spectaculaire winsten in spiermassa behalen! Neem Muscle Protect! Het beschermt je spieren en zorgt voor keiharde, vetvrije spiergroei!

[/FONT]1x 500 Gram voor 19,90!!
2x 500 Gram 34,90!![/FONT]


Muscle Protect [/FONT]
 
Ik drink het gewoon tijdens de training :) Altijd een klein slokje nemen :D
 
Ik drink het gewoon tijdens de training :) Altijd een klein slokje nemen :D

Ja, perfect om Muscle Protect zo te nemen:) Gewoon in de bidon, water erover, even schudden en klaar:D De smaak is ook nog eens heel fris:zuip:Zelf neem ik de Lemon Bubblegum vanaf dat we het binnen hadden altijd zowel bij cardio als krachttraining (volgens mij neemt direct iedereen het bij ons op de zaak:D). Een aanrader is ook als je krachttraining hebt gedaan en daarna nog cardio doet dan tussendoor de Muscle Protect te nemen:)
(spierafbraak is dan vaak het nadeel, dit kun je met Muscle Protect voorkomen)


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Het ziet er naar uit dat we binnen 2 weken door onze complete voorraad Muscle Protect heen zijn:eek:, de planning was dat we er in ieder geval 6-8 weken mee zouden kunnen doen. Hoezo populair:D

En terecht natuurlijk voor veel bodybuilders en ook mensen op dieet is spierafbraak vaak de grote angst en rem op de vooruitgang. Als je Muscle Protect neemt tijdens de training dan kun je dit een heel stuk reduceren. Ik denk dat naast de Whey, Muscle Protect binnenkort wel eens het basisproduct zou kunnen zijn voor iedereen:)
 
Ik zit ook te dubben over dit product, omdat mijn BCAA capsules opzijn.
Ik wou eerst gewoon de BCAA Pure Caps nemen, kosten nu maar 12.50.
Maar dit product lijkt me ook wel wat en ik neem aan dat je de bcaa caps niet meer nodig hebt omdat in dit product meer stoffen zitten?

Is dat het enige voordeel, of is het gewoon super om het te drinken tijdens de training?
Ben er nl nog steeds niet uit haha:D
 
Ik zit ook te dubben over dit product, omdat mijn BCAA capsules opzijn.
Ik wou eerst gewoon de BCAA Pure Caps nemen, kosten nu maar 12.50.
Maar dit product lijkt me ook wel wat en ik neem aan dat je de bcaa caps niet meer nodig hebt omdat in dit product meer stoffen zitten?

Is dat het enige voordeel, of is het gewoon super om het te drinken tijdens de training?
Ben er nl nog steeds niet uit haha:D

De BCAA caps heb je dan niet meer nodig. Muscle Protect bevat een zeer hoge dosering BCAA + daarnaast nog een behoorlijk aantal andere werkzame aminozuren/ingredienten waardoor de werking nog veel sterker/effectiever wordt.:) Muscle Protect is naast een krachtig product voor de ontwikkeling van prestaties en spieren ook heerlijk en fris om te drinken tijdens de training :zuip:

-Leon
 
Laatst bewerkt:
Oke thanks voor het advies, heb bestelling net geplaatst. heb de muscle protect erbij genomen!
 
Ja, perfect om Muscle Protect zo te nemen:) Gewoon in de bidon, water erover, even schudden en klaar:D De smaak is ook nog eens heel fris:zuip:Zelf neem ik de Lemon Bubblegum vanaf dat we het binnen hadden altijd zowel bij cardio als krachttraining (volgens mij neemt direct iedereen het bij ons op de zaak:D). Een aanrader is ook als je krachttraining hebt gedaan en daarna nog cardio doet dan tussendoor de Muscle Protect te nemen:)
(spierafbraak is dan vaak het nadeel, dit kun je met Muscle Protect voorkomen)


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zat eerst ook te twijfelen over de Lemon. Maar had vroeger eens no shotgun in watermelon smaak gedronken, en dat was echt heerlijk :D vandaar voor de watermelon gekozen, en heb er zeker geen spijt van :D
 
Zat eerst ook te twijfelen over de Lemon. Maar had vroeger eens no shotgun in watermelon smaak gedronken, en dat was echt heerlijk :D vandaar voor de watermelon gekozen, en heb er zeker geen spijt van :D

Klopt, watermelon is ook een heerlijke smaak. Fruit Punch en Watermelon lopen altijd goed. De Muscle Protect Lemon Bubblegum vond ik zelf opvallend fris & lekker. Had niet direct verwacht dat dit mijn favoriete smaak zou zijn. (normaal kies ik ook altijd fruit of watermelon):)
 
Hey dudes.

Ik gebruik xtend voor en na de training. Is het dan wel logisch om tijdens de training muscle protect te pakken?
 
Jazeker! Muscle Protect kan je zelfs gebruiken als vervanging voor de X-tend, maar in combinatie kan ook. :)

-Leon
 
Na dit alles hier gisteren gelezen te hebben, ook een pot besteld.

Watermelon smaak besteld, ''omdat deze zo fris is tijdens de training''. Net even lekker gemixt om te gaan trainen, neem een slok, maar dat is echt niet mijn smaak. Voor de kenners, er zit nogsteeds die vervelende BCAA smaak aan.
Dus dit zal niet mijn drankje worden tijdens de training :D .

Even mijn review herzien, als je het mixt met ijskoud water dan is het eigenlijk best lekker.
Moet je wel de verhouding iets aanpassen, ik mix het nu met 0.5 liter water.


note aan body en fitshop, zou je van de meeste supps, en smaken, samples kunnen maken zodat deze eerst geprobeerd kunnen worden voordat je met een pot zit wat niet lekker smaakt.
 
Laatst bewerkt:
Na dit alles hier gisteren gelezen te hebben, ook een pot besteld.

Watermelon smaak besteld, ''omdat deze zo fris is tijdens de training''. Net even lekker gemixt om te gaan trainen, neem een slok, maar dat is echt niet mijn smaak. Voor de kenners, er zit nogsteeds die vervelende BCAA smaak aan.
Dus dit zal niet mijn drankje worden tijdens de training :D .


note aan body en fitshop, zou je van de meeste supps, en smaken, samples kunnen maken zodat deze eerst geprobeerd kunnen worden voordat je met een pot zit wat niet lekker smaakt.

Kunnen we op zich wel doen maar samples zijn best duur. Daar dit product een behoorlijke kostprijs heeft hebben we gekozen de marge heel krap te houden, dat laat dan weinig/geen ruimte voor samples. Muscle Protect bevat natuurlijk een mega dosering aminozuren dus dit kan je best een beetje proeven, zelf vind ik dit niet storend. De Bubblegum is absoluut mijn favoriete smaak.:)
 
Kunnen we op zich wel doen maar samples zijn best duur. Daar dit product een behoorlijke kostprijs heeft hebben we gekozen de marge heel krap te houden, dat laat dan weinig/geen ruimte voor samples. Muscle Protect bevat natuurlijk een mega dosering aminozuren dus dit kan je best een beetje proeven, zelf vind ik dit niet storend. De Bubblegum is absoluut mijn favoriete smaak.:)

Ik bedoel gewoon samples verkopen, je hoeft niet alles weg te geven :D
 
Ik bedoel gewoon samples verkopen, je hoeft niet alles weg te geven :D

Een goed idee, maar in de praktijk wil dat niet altijd voor een enkele sample. We kunnen wel weer kijken of we een soort van variety pack kunnen maken van diverse producten van Body En Fitshop. :)

-Leon
 
Laatst bewerkt:
Een goed idee, maar in de praktijk wil dat niet altijd for een enkele sample. We kunnen wel weer kijken of we een soort van variety pack kunnen maken van diverse producten van Body En Fitshop. :)

-Leon

Zeker een goed idee! Jullie hebben al bv 3 preworkouts, je zou er agmatine, n carbamylglutamate kunnen bijdoen... :D
 
Zeker een goed idee! Jullie hebben al bv 3 preworkouts, je zou er agmatine, n carbamylglutamate kunnen bijdoen... :D

Leon heeft nog wel eens een goed plan!:D
 
Back
Naar boven