XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Choke points?

De plekken op een map waar de teams elkaar min of meer wel tegen MOETEN komen. Bepaalde punten werken vernauwend (choking), wat ophoping van troepen veroorzaakt en waar je dus makkelijk kunt toeslaan. Bij de Metro map is dat bij punt B. Het team wat van buitenaf komt wint de map meestal omdat zij makkelijker B kunnen veroveren en vast kunnen blijven houden. De trappen (links) en de roltrappen (midden) zijn de choke points omdat je daar vrij eenvoudig het andere team kunt tegenhouden. Flikker je daar dus je grenades naar beneden (of nu dus C4) dan heb je makkelijk dikke kills.
 
14:00 Online op Ps3 met Arydan, anyone? :D
 
Bf3 voor ps3 of pc ? ben meer fan van pc grotere teams heb ik gelezen maar moet dan wel eerst een nieuw pc in huis halen -.-
Of valt ps3 ook mee ?

groetjes
 
Wat een mongool net, gaat ie met die heli op de grond wachten tot die vlag is veroverd, goddamnit, blij dat we niet overhoop geknald werden. Spijt dat ik mn headset niet in had.
 
Klote matchmaking man. Weinig servers ook vandaag, zaten allemaal vol.

Neen, laptop staat beneden..

Had erna een goeie pot, geloof ik 18-3 en mpv1, daarna wederom weeeeer wat geprobeerd te killen met een jet, maar tevergeefs.
 
Kan je mic geluid van een ander nou door je oortje heen horen btw?
 
Wat een mongool net, gaat ie met die heli op de grond wachten tot die vlag is veroverd, goddamnit, blij dat we niet overhoop geknald werden. Spijt dat ik mn headset niet in had.

Is wel een goed methode om je helicopterpoints de hoogte in te sturen dacht ik. Zo kan je makkelijk shit unlocken zonder moeilijke kills te hoeven maken.
 
Is wel een goed methode om je helicopterpoints de hoogte in te sturen dacht ik. Zo kan je makkelijk shit unlocken zonder moeilijke kills te hoeven maken.

Welnee, daar krijg je gewoon overall punten voor toch?

Anders heb ik ineens een idee om mn jet punten omhoog te krikken :D
 
Welnee, daar krijg je gewoon overall punten voor toch?

Anders heb ik ineens een idee om mn jet punten omhoog te krikken :D

Die punten tellen voor je chopper :)
Zo slecht is die strategie niet, alleen moet je het doen als je ergens veilig bent.
Ik heb gisteren op Golf oman, zo 2 choppers neergehaald door van redelijk ver (+-300-400m) een kanonskogel met een tank in hun cockpit te blazen :D

dubbel kill + chopper kapot en flag defence points haha.
 
Die punten tellen voor je chopper :)
Zo slecht is die strategie niet, alleen moet je het doen als je ergens veilig bent.
Ik heb gisteren op Golf oman, zo 2 choppers neergehaald door van redelijk ver (+-300-400m) een kanonskogel met een tank in hun cockpit te blazen :D

dubbel kill + chopper kapot en flag defence points haha.

Als je gewoon blijft vliegen en je wordt niet uit de lucht geknald haal je meer punten dan dat je het risico loopt op de grond overhoop geschoten te worden.

Daarnaast is het ook nog eens goed voor je k/d ratio.

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 17:24 ----------

Die punten tellen voor je chopper :)
Zo slecht is die strategie niet, alleen moet je het doen als je ergens veilig bent.
Ik heb gisteren op Golf oman, zo 2 choppers neergehaald door van redelijk ver (+-300-400m) een kanonskogel met een tank in hun cockpit te blazen :D

dubbel kill + chopper kapot en flag defence points haha.

Ja dat is netjes, normaal leggen tanks het af, al helemaal tegen die viper's :roflol:
 
Weet ik wel, heb al redelijk wat in een chopper gezeten, heb al alles unlocked.
Gisteren een paar epic battles, alleen in een tank tegen 2 man in een chopper. Ben wel 10x moeten gaan schuilen in/achter gebouwen om te gaan repairen :p
Wou eens zie of het me zou lukken ze neer te halen, je moet gewoon erg veel geluk hebben en goed timen.
 
Vanmiddag zat een maatje van mij die een beetje op niveau is te spelen op mijn ps3 en dan is het spel opeens 10 miljoen keer leuker als je het goed kan.

Snap wel waarom jullie zo euforisch doen erover maar ik ga denk ik maar effe een nieuw spel kopen om te single playen bf3 is egt niks voor je als je na 30 minuten spelen op een playstation het al saai vindt.
 
Vanmiddag zat een maatje van mij die een beetje op niveau is te spelen op mijn ps3 en dan is het spel opeens 10 miljoen keer leuker als je het goed kan.

Snap wel waarom jullie zo euforisch doen erover maar ik ga denk ik maar effe een nieuw spel kopen om te single playen bf3 is egt niks voor je als je na 30 minuten spelen op een playstation het al saai vindt.
hehe same. Niet per se da k t saai vind maar gwn er niks vn kunnen. ik heb het 2 maanden geleden ofzo gekocht en heb het sindsdien niet meer gespeeld. Ik dacht er zelfs aan om het terug te verkopen maar dan krijg ik max 25-30 euro dus ik ga het gwn laten liggen. Mss als er vrienden ofzo langskomen dat t chill is om ff te spelen.
 
Kun je niet gewoon zorgen dat je beter wordt dan?
 
neh, geen zin. Liever mijn tijd aan fifa besteden dan, wat ik wel heel goed kan (al zeg ik het zelf.)
 
Mijn fifa ligt daar maar wat te liggen :p
Ik kocht elk jaar de nieuwe versie van PES, maar dat werd altijd maar slechter en slechter. Dit jaar Fifa gekocht, maar sinds BF3 speel ik niets anders meer. Echt een pracht game, begrijp echt niet dat je dat saai vind ...

Speel dan wat meer samen, met die maat die goed is, zo word jij ook beter en met vrienden spelen is altijd leuker. BF draaid echt rondom teamplay.
 
Ik blijf gewoon proberen het probleem zit voor mij er in dat ik niet langer als 30 minuten kan spelen dan verveel ik me weer.
 
Back
Naar boven