Fitness Seller

Het grote playstation 3 topic

  • Topic starter wwe
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 55K
  • Volgers 74

Bezoekers in dit topic

En dan nog alle HD films/series die je kan downloaden en streamen naar je tv


Hehe ik heb de ps3 nu een maand en dit is waar ik hem voornamelijk voor gebruik.
Leuk apparaat hoor.
 
Is het een idee om spellen uit te wisselen/te verkopen hier? Wil er nog wel wat hebben, maar ze zijn allemaal zo duur en dat blijven ze ook. Als je wat uitgespeeld heb raak je het meestal toch niet meer aan.
 
Is het een idee om spellen uit te wisselen/te verkopen hier? Wil er nog wel wat hebben, maar ze zijn allemaal zo duur en dat blijven ze ook. Als je wat uitgespeeld heb raak je het meestal toch niet meer aan.

Wat heb je te ruil/koop?:cool:
 
Wat heb je te ruil/koop?:cool:
Op dit moment heb ik:
Battlefield 3
Battlefield Bad Company 2
Skyrim
Fifa11
Gran Turismo 5
Red Dead Redemption
GTA 4

Battlefield 3 is de enige die ik zelf wil houden.
 
Op dit moment heb ik:
Battlefield 3
Battlefield Bad Company 2
Skyrim
Fifa11
Gran Turismo 5
Red Dead Redemption
GTA 4

Battlefield 3 is de enige die ik zelf wil houden.

Jammer van dat lijstje is battlefield 3 de enige die ik wil hebben:p
Skyrim,gt5,red dead en gta 4 heb ik al. Voetbal vind ik niet leuk en bad company hoef ik niet.

Zeker weten van BF3?:o
 
Is het een idee om spellen uit te wisselen/te verkopen hier? Wil er nog wel wat hebben, maar ze zijn allemaal zo duur en dat blijven ze ook. Als je wat uitgespeeld heb raak je het meestal toch niet meer aan.

Bij de gameshop kan je ze altijd inruilen voor geld, probeer dat sowieso eens is zou ik zeggen.
 
Jammer van dat lijstje is battlefield 3 de enige die ik wil hebben:p
Skyrim,gt5,red dead en gta 4 heb ik al. Voetbal vind ik niet leuk en bad company hoef ik niet.

Zeker weten van BF3?:o
Ligt eraan wat je er voor terug hebt?

Bij de gameshop kan je ze altijd inruilen voor geld, probeer dat sowieso eens is zou ik zeggen.
Kon over inruilen niks vinden. Bij de Free Record shop krijg je 15 euro cash of 20 euro korting mits het spel minder dan een half jaar oud is. Maar als ik er hier iemand blij mee kan maken heb ik dat liever, want sommige spellen zijn echt nog meer waard dan 20 euro.
 
Ligt eraan wat je er voor terug hebt?


Kon over inruilen niks vinden. Bij de Free Record shop krijg je 15 euro cash of 20 euro korting mits het spel minder dan een half jaar oud is. Maar als ik er hier iemand blij mee kan maken heb ik dat liever, want sommige spellen zijn echt nog meer waard dan 20 euro.

Indd, Skyrim (zo goed als nieuw) en die kaart mogen ze van mij er ook zo bij hebben bijvoorbeeld.
 
wat wil je voor gta hebben?:)
 
Bij de gameshop kan je ze altijd inruilen voor geld, probeer dat sowieso eens is zou ik zeggen.

Meestal krijg je daar niet veel voor volgens mij. Heb dat zelf ook weleens gedaan.

Ligt eraan wat je er voor terug hebt?
Kwa game van dat kaliber denk ik Uncharted 3.

Ik zal thuis ook nog eens kijken of ik nog games heb die weg kunnen. Heb in het verleden al eerder spellen verkocht. Heb zelf ook wel eens spellen gekocht maar daar ben ik mee gestopt na een vervelende ervaring op marktplaats.
 
Indd, Skyrim (zo goed als nieuw) en die kaart mogen ze van mij er ook zo bij hebben bijvoorbeeld.
Ben je hem ook zat? :o
wat wil je voor gta hebben?:)
Wat heb je in de aanbieding?



Het is niet zozeer mijn bedoeling om iets te ruilen/verkopen, maar meer om uit te wisselen. Meer dat degene wel eigenaar blijft, maar het uitleent. Iedereen heeft wel spellen die hij/zij niet meer speelt en die een ander wel wil spelen. Tijdelijk ruilen is dan een mooie optie, toch? ;):D
 
Zou inderdaad ook kunnen maar het is wel nogal een 'gedoe' om de game weer terug te geven maar ik denk dat ik er met een betrouwbaar iemand opzich wel voor open sta:)
 
Zou inderdaad ook kunnen maar het is wel nogal een 'gedoe' om de game weer terug te geven maar ik denk dat ik er met een betrouwbaar iemand opzich wel voor open sta:)
Dat is ook wel een klein probleem ja. Je moet iemand wel vertrouwen, maar je hebt wel iemand zijn adres he. :D


Verzenden:
Die bubbelenveloppen kun je bij v&d of de Hema kopen maar ook bij het postkantoor
Het postkantoor verkoopt ze per stuk de andere winkels niet.
Als je 1 game verstuurt kun je er gewoon €1,76 op plakken
en in de brievenbus op de hoek gooien.Let op hij is dan niet verzekerd
dus als hij weg raakt:Helaas pindakaas
Verzekerd verzenden kost volgens mij €6,75
dus een stuk duurder dan die €1,76
Bij mij zijn de verzonden en ontvangen games altijd prima aangekomen
 
En hoelang mag je zown game houden dan?:P
Ik game momenteel maar een uurtje of 6 per week dus doe er nogal lang over...:o
 
En hoelang mag je zown game houden dan?:P
Ik game momenteel maar een uurtje of 6 per week dus doe er nogal lang over...:o
Geen idee. Moet iedereen voor zichzelf opmaken. Ik game zelf ook niet veel, maar een maandje of 3-4 misschien 5 lijkt me gemiddeld wel genoeg om een spel zat te worden. Weet alleen niet of ik BF3 zolang kan missen. :p
 
Ben je hem ook zat? :o

Wat heb je in de aanbieding?



Het is niet zozeer mijn bedoeling om iets te ruilen/verkopen, maar meer om uit te wisselen. Meer dat degene wel eigenaar blijft, maar het uitleent. Iedereen heeft wel spellen die hij/zij niet meer speelt en die een ander wel wil spelen. Tijdelijk ruilen is dan een mooie optie, toch? ;):D

Ik had em 9 november al, was em denk ik na een maand al zat, het gelag op de ps3 rijstte de pan uit (ook na de patch) en ik had het idee dat er steeds meer bugs in voorkwamen.

Binnenkort ga ik misschien wel weer spelen maar niet tot ik 100% zeker weet dat het helemaal vlekkeloos draait, want dat vind ik echt schandalig eigenlijk.
 
Geen idee. Moet iedereen voor zichzelf opmaken. Ik game zelf ook niet veel, maar een maandje of 3-4 misschien 5 lijkt me gemiddeld wel genoeg om een spel zat te worden. Weet alleen niet of ik BF3 zolang kan missen. :p

Haha, ik zal straks thuis eens kijken of ik nog wat oudere spellen heb liggen eventueel voor de verkoop.

Uncharted 3 ruilen tegen BF3 voor een maandje of 2?
 
Haha, ik zal straks thuis eens kijken of ik nog wat oudere spellen heb liggen eventueel voor de verkoop.

Uncharted 3 ruilen tegen BF3 voor een maandje of 2?

Ik denk dat je Uncharted 3 na een paar dagen speeltijd in de kast kan leggen.
 
Haha, ik zal straks thuis eens kijken of ik nog wat oudere spellen heb liggen eventueel voor de verkoop.

Uncharted 3 ruilen tegen BF3 voor een maandje of 2?
Is goed.
Ik denk dat je Uncharted 3 na een paar dagen speeltijd in de kast kan leggen.
Hoezo?


Wil eigenlijk Assassins creed Revelations en Batman arkham city wel eens proberen, dus als iemand die heeft..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven