AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Jij kan als alleenstaande engineer maar 1 missile per keer schieten. Dit is te repairen met mijn engineer. Verder inderdaad cover zoeken en hoog vliegen om te kijken waar je missile vandaan komt -> flares, duikvlucht naar je toe en je bent de lul :p
Misschien zie ik niet in een keer waar je staat, maar ik kom er wel :)

Er zijn wel tanks waar ik in kan natuurlijk, soit maakt niet uit.
Wat je wil doen is wel leuk en sterke setup.

Hier ook nog een leuke :

http://www.youtube.com/watch?v=nEBLzO5LQLQ

welke zot heeft zich daarmee bezig gehouden :eek:
 
Lijkt net zon rts game als command and conquer
 
Wordt er nog gespeeld op ps3?
 
Ja ik ga zo denk ik, al tijdje niet gespeeld dus dat wordt weer wat
 
De tering wat suck ik hard, 5 dagen niet gespeeld :roflol:

echt te triest voor woorden dit
 
http://www.youtube.com/watch?v=rXm3kfARgGY

ik en een paar maten (ben niet degene die record)
is waarschijnlijk niet zo entertainend voor jullie als voor mij, maar toch een kijkje waard als je niets te doen hebt ;)

Vond het inderdaad niet zo interessant :o
Diegene die record, is wel vrij slecht om eerlijk te zijn.
De helft van zijn kills (waar het uiteindelijk om draait in SDM) zijn met noobtoob.
Ik zou trouwens aanraden van meer met een silencer te werken zeker voor SDM.
Stealth mode is erg belangrijk om meer kills te halen.


Maar jullie hebben duidelijk erg veel plezier en daar draait het wel om :D
 
Haha inderdaad ik wilde er niks over zeggen :o
Maar het klinkt wel heel gezellig daar! Zijn er trouwens mensen die een keer teamspeak voor de ps3 via skype willen proberen?
 
Wie is zometeen in op ps3?
 
plezier hebben is nog altijd het belangrijkst in gamen, sommige zijn te serieus met hun skill en kd bezig dat ze vergeten wat fun maken is :p
 
Gister potje gedaan met zijn 4en van dbb en dan is het toch echt meer fun als het goed gaat ipv beetje dom omkloten, maar ieder zijn ding natuurlijk
 
Vanavond ook maar weer eens spelen ook al weer een paar dagen geleden.
 
Vond het inderdaad niet zo interessant :o
Diegene die record, is wel vrij slecht om eerlijk te zijn.
De helft van zijn kills (waar het uiteindelijk om draait in SDM) zijn met noobtoob.
Ik zou trouwens aanraden van meer met een silencer te werken zeker voor SDM.
Stealth mode is erg belangrijk om meer kills te halen.


Maar jullie hebben duidelijk erg veel plezier en daar draait het wel om :D

en daar zijn we heel trots op, de beste kills zijn deze.
daarbij is het al gezegd dat de video niet om skill gaat
 
Ik begrijp niet wat daar de beste kills aan zijn, maar dat zal aan mij liggen :p Zoals ik al zei, zolang je maar fun maakt is het allemaal top éh.
Blijft gewoon een prachtig game :D
 
Net even gespeeld maar elke keer in k*t teams, zit ik in mijn eentje flags te veroveren. Niks aan is t dan
 
Ik begrijp niet wat daar de beste kills aan zijn, maar dat zal aan mij liggen :p Zoals ik al zei, zolang je maar fun maakt is het allemaal top éh.
Blijft gewoon een prachtig game :D

ja gisteren ook gewoon met makkers een private game gehouden op mijn server, tdm op kharg island, met team kill aan, rpg en alles toegestaan. Had een scriptje op mijn server laten draaien dat als je geteamkilled werd, dat je kon kiezen of je die persoon wou punishen of vergeven. En gewoon iedereen claymores zetten, mekaar afknallen met rpg's of usas met frags. 3 uur dezelfde map aan het spelen geweest en liggen wenen van het lachen over teamspeak :p het hoeft allemaal niet zo serieus te zijn af en toe
 
ja gisteren ook gewoon met makkers een private game gehouden op mijn server, tdm op kharg island, met team kill aan, rpg en alles toegestaan. Had een scriptje op mijn server laten draaien dat als je geteamkilled werd, dat je kon kiezen of je die persoon wou punishen of vergeven. En gewoon iedereen claymores zetten, mekaar afknallen met rpg's of usas met frags. 3 uur dezelfde map aan het spelen geweest en liggen wenen van het lachen over teamspeak :p het hoeft allemaal niet zo serieus te zijn af en toe

Zeker weten dat dat leuk is :)
Ik ben ook niet altijd serieus hoor, wat trollen daar amuseer ik me ook wel af en toe mee :p
Als iemand met een jet wil opstarten er voor rijden met een jeepke, die jet cracht gegarandeerd. In normal mensen teamgenoten omver rijden (is allemaal hier al wel gepasseerd).
 
Ik begrijp niet wat daar de beste kills aan zijn, maar dat zal aan mij liggen :p Zoals ik al zei, zolang je maar fun maakt is het allemaal top éh.
Blijft gewoon een prachtig game :D

gewoon in het wildeweg een noobtoob afvuren en een kill of een double kill krijgen, is veel leuker dan eender welke "skill kills" dan ook.
 
gewoon in het wildeweg een noobtoob afvuren en een kill of een double kill krijgen, is veel leuker dan eender welke "skill kills" dan ook.

Sorry maar dat ben ik totaal niet met je eens ;) Ik heb veel liever het hele potje skilled kills dan dat ik met een tube een keer 2 in plaats van 1 tegenstander omleg.
 
Sorry maar dat ben ik totaal niet met je eens ;) Ik heb veel liever het hele potje skilled kills dan dat ik met een tube een keer 2 in plaats van 1 tegenstander omleg.


Dat vond ik zelf ook, totdat ik zelf eens met n00btubes (voor mij zijn dit zowel de m320 als de RPG/SMAWs btw) aan de haal ging. Die krengen zijn niet voor niets in het echt ook de zogenaamde ´siegebreakers´:D Heb je een lastig hoopje tegenstanders? Hamer erop met de n00btube en je bent er zo klaar mee. Gesteund door een paar mofo´s met LMG´s kan je echt onwijs veel damage aanrichten.

Mijn ideale squad samenstelling zou 1 n00btuber zijn, met 2 Supporters met LMG´s en 1 medic (dus zonder m320, maar met medkit).
 
Back
Naar boven